- inne samochody terenowe
Moderator: Marcin-Kraków
-
wolf_87
-

- Posty: 1074
- Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
- Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków
Post
autor: wolf_87 » pn lip 13, 2009 12:42 pm
-
Kabal
-

- Posty: 16844
- Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Kabal » pn lip 13, 2009 2:02 pm
a dlaczego nie 1.3 albo 1.4 t? Chyba bardziej rozwojowo

Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
-
domel_syncro

- Posty: 361
- Rejestracja: sob kwie 19, 2008 12:58 pm
- Lokalizacja: warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: domel_syncro » pn lip 13, 2009 3:23 pm
Idź na całość.... 4,2

może upchniesz...

VW Syncro"16 2 x blokada,TDI,2 x winch,
U404 '69r,
Uaz
Patrol 160 2xwinch
http://syncro.pl
-
sbielak
-

- Posty: 858
- Rejestracja: pn sie 11, 2008 6:28 pm
- Lokalizacja: kraków
Post
autor: sbielak » pn lip 13, 2009 3:25 pm
był kiedyś taki jeden co do cc wpakował 1.2 / 16v dołożył turbo i było fajnie
tylko od temperatury topił mu sie przedni zdeżak

SALLDVAF8VA98:)
a dupa tam ....
-
Dragunov
-

- Posty: 1473
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
- Lokalizacja: Pszczyna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Dragunov » pn lip 13, 2009 3:47 pm
da sie - w Tychach latalo czerwone sc z tym wlasnie silinikiem, niestety od kiedy studia mna rzucily nie mam kontaktu z tym kolega - robilo gites ale dopasowanie do komory silnika mozna bylo okreslic jako - baardzo scisle

no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88
-
wolf_87
-

- Posty: 1074
- Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
- Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków
Post
autor: wolf_87 » pn lip 13, 2009 4:12 pm
probowalem sie dowiedziec czegos z strony centomani ale tam jest wiekszy sajgon niz tu

podobno 1.2 wchodzi bez wiekszych komplikacji teraz draze temat silnika 1.3 turbo z fiata uno

a pozniej tylko dołozenie tylnego napedu i opony 37`
-
Mroczny
-

- Posty: 40595
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » pn lip 13, 2009 4:13 pm
a nie lepiej przykręcić to pudełeczko do jakiegoś samochodu?
-
wolf_87
-

- Posty: 1074
- Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
- Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków
Post
autor: wolf_87 » pn lip 13, 2009 4:19 pm
Mroczny pisze:a nie lepiej przykręcić to pudełeczko do jakiegoś samochodu?
z tym napedem i 37~` to zartuje ale mała rajdówka na zatłoczone miasto sie przyda
-
Mroczny
-

- Posty: 40595
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » pn lip 13, 2009 4:22 pm
to nakup sobie rurek i podręcznik fizyki i wydumaj jakąś klatkę czy inne wzmocnienia bo ja mam lęki jak to mijam
-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » pn lip 13, 2009 8:29 pm
Mroczny pisze:to nakup sobie rurek i podręcznik fizyki i wydumaj jakąś klatkę czy inne wzmocnienia bo ja mam lęki jak to mijam
Mroku uszczypliwy jesteś, przeca student to książki ma

tylko czy potrafi z nich skozystać

Czwarte serce

-
wolf_87
-

- Posty: 1074
- Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
- Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków
Post
autor: wolf_87 » pn lip 13, 2009 10:47 pm
Mroczny pisze:to nakup sobie rurek i podręcznik fizyki i wydumaj jakąś klatkę czy inne wzmocnienia bo ja mam lęki jak to mijam
to ma byc do lansu a nie do wyczynu hehe nikt za bardzo nie ma tym szalec bo konserwa to konserwa rurki nie pomoga
-
Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Damian » wt lip 21, 2009 12:35 pm
CC z 1,2 od punto już fajnie jeździ, choć to zawsze będzie czinklak z aparycją taniego czajnika elektrycznego z biedronki

pamiętaj tylko o nowych, dobrych amorach i zmień hamulce
swap na 1,2 to najprostszy swap, prawie plug'n'play
tu masz krok po kroku
http://www.fiatforum.com/cinquecento-se ... swaps.html
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
-
dzordz17

- Posty: 334
- Rejestracja: ndz lip 02, 2006 7:32 pm
- Lokalizacja: sucha beskidzka [malopolska]
-
Kontaktowanie:
Post
autor: dzordz17 » wt lip 21, 2009 8:25 pm
-
Szarbia
-

- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szarbia » wt lip 21, 2009 10:23 pm
Kumpel zrobil taki swap na Seicento. Objechal pare tdi a po miesiacu stwierdzil, ze brakuje mocy.
Mysle, ze lepiej do Sierry wrzucic Cosworta od Scorpio. Koszt podobny.
-
misialek
-

- Posty: 1414
- Rejestracja: śr lut 04, 2004 1:54 pm
- Lokalizacja: Kraków, Krzeszowice, Misialkowe Lasy
Post
autor: misialek » czw lip 23, 2009 8:40 pm
Szarbia pisze:
Kumpel zrobil taki swap na Seicento. Objechal pare tdi a po miesiacu stwierdzil, ze brakuje mocy.
Mysle, ze lepiej do Sierry wrzucic Cosworta od Scorpio. Koszt podobny.
bo Coswotrh się w ścierce po miesiącu nie znudzi
poszukać escorta cosworth i tym poobjeżdżać golfy gti i inne beemki
ale miny wszystkich objechanych swapowanym cieniasem i tak najbardziej bezcenne

Ranger, XC70, XTZ660
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » sob lip 25, 2009 7:47 pm
domel_syncro pisze:Idź na całość.... 4,2

może upchniesz...

maska moze w cc nie wytrzymac podskoku głowicy

-
vip

- Posty: 588
- Rejestracja: sob paź 04, 2008 10:38 am
- Lokalizacja: Siedlce
Post
autor: vip » śr paź 07, 2009 12:04 am
znajomy wkładał... Od fiata uno np. Wchodzi bez problemu. Później dołożyć turbo i masz zabawkę do latania...

Żeby coś wynaleźć, wystarczy odrobina wyobraźni i sterta złomu./
-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » śr paź 07, 2009 5:37 pm
vip pisze:znajomy wkładał... Od fiata uno np. Wchodzi bez problemu. Później dołożyć turbo i masz zabawkę do latania...

to nie lepiej od razu 1,4 turbo z uno

poco kombinować

Czwarte serce

-
wolf_87
-

- Posty: 1074
- Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
- Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków
Post
autor: wolf_87 » czw paź 08, 2009 6:44 am
temattymczasowo nie akutualny trzeba w czyms wozic szpeje do motania sztywniaka

-
TomaszRT
-

- Posty: 5971
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
- Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa
Post
autor: TomaszRT » czw paź 08, 2009 10:24 am
misialek pisze:poszukać escorta cosworth i tym poobjeżdżać golfy gti i inne beemki
Ty wiesz ile kosztuje egzemplarz w stanie rokujacym ?
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
-
misialek
-

- Posty: 1414
- Rejestracja: śr lut 04, 2004 1:54 pm
- Lokalizacja: Kraków, Krzeszowice, Misialkowe Lasy
Post
autor: misialek » czw paź 08, 2009 12:02 pm
TomaszRT pisze:misialek pisze:poszukać escorta cosworth i tym poobjeżdżać golfy gti i inne beemki
Ty wiesz ile kosztuje egzemplarz w stanie rokujacym ?
a są jeszcze takie na rynku??
pewnie od dziesięciu kawałków.... ojro
Ranger, XC70, XTZ660
-
wojtii

- Posty: 324
- Rejestracja: wt gru 23, 2008 10:08 pm
- Lokalizacja: wrocław-wiocha:}
Post
autor: wojtii » czw paź 08, 2009 12:09 pm
-
marmoo
-

- Posty: 1165
- Rejestracja: śr cze 28, 2006 2:54 pm
- Lokalizacja: Podlasie
Post
autor: marmoo » czw paź 08, 2009 1:48 pm
to akurat padlina.
escoss jest genaralnie fajny
ale trzeba sie liczyc z brakiem czesci i ich cenohorendalnością
no i remontrm generalnym silnika no 50 tys km
za 50 k pln do wyrwania w fajnej kondycji
Ford- Family of fine cars.
2x V8 2xV6
Expedition, Explorer, Bronco II, F150
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości