Peugeot Partner 2,0 HDI
Moderator: Marcin-Kraków
-
- Posty: 333
- Rejestracja: czw sie 04, 2005 9:12 am
- Lokalizacja: Sowia Wola Folwarczna
Peugeot Partner 2,0 HDI
Jaka jest wytrzymałość i awaryjność tych silników. Czy przebieg 200 000 km to dużo na ten motur? Ile wynosi realne spalanie.
Dyskoteka cysta.
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
jesli to realny przebieg to jeszcze sporo przed nim. Zakladam, ze był należycie serwisowany. Poza upierdliwością tylnej belki - całkiem ok
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
chudy,
realnie, spala po mieście do 7L. Nie nabity na maxa towarem.
Przed 200tyś, wysypują się czasami pompy w baku. Wydatek rzędu kilku stów. Zdarza się też przepływka. Poza tym ok, dość czuły na szajsowate paliwo.
Jak nie zależy Ci na osiągach, a wolisz spokój, polecam Ci zwykły 1.9d. 71 kucy. Nie jest rakietą, ale całkiem żwawo napędza te auta.
Pali od 5,5 do 7 i generalnie nie sprawia nie problemów.
belki nie opłaca się robić. Używkę z gwarancją, kupuje się za 6-7 stów. Przekładka w 4 godziny i odjazd.
Mam już czwarte auto z tej rodziny.
realnie, spala po mieście do 7L. Nie nabity na maxa towarem.
Przed 200tyś, wysypują się czasami pompy w baku. Wydatek rzędu kilku stów. Zdarza się też przepływka. Poza tym ok, dość czuły na szajsowate paliwo.
Jak nie zależy Ci na osiągach, a wolisz spokój, polecam Ci zwykły 1.9d. 71 kucy. Nie jest rakietą, ale całkiem żwawo napędza te auta.
Pali od 5,5 do 7 i generalnie nie sprawia nie problemów.

belki nie opłaca się robić. Używkę z gwarancją, kupuje się za 6-7 stów. Przekładka w 4 godziny i odjazd.
Mam już czwarte auto z tej rodziny.

łoś też człowiek
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
Jesli chodzi o 2,0 HDI to kolega ma w 307. Przebieg coś koło 350 tysięcy. I nadal jeździ zwawo i bezawaryjnie. Nie wiem jak w partnerze ten silnik jest wyżyłowany, ale myśle, że "będzie pan zadowolony" 

Uaz and GR Y61
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
Za te geldy to wyremontujesz swoją na dobrych częściach i to w 1,5 godziny w wyspecjalizowanej firmie. Oczywiście z FV i gwarancjąWiechu pisze:
belki nie opłaca się robić. Używkę z gwarancją, kupuje się za 6-7 stów. Przekładka w 4 godziny i odjazd.


Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
-
- Posty: 333
- Rejestracja: czw sie 04, 2005 9:12 am
- Lokalizacja: Sowia Wola Folwarczna
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
zauwaz że Wiesław mieszka prawie w Stolycy a tam cene deko insze niz gdzie indziejBalu-Balu pisze:Za te geldy to wyremontujesz swoją na dobrych częściach i to w 1,5 godziny w wyspecjalizowanej firmie. Oczywiście z FV i gwarancjąWiechu pisze:
belki nie opłaca się robić. Używkę z gwarancją, kupuje się za 6-7 stów. Przekładka w 4 godziny i odjazd.
![]()

Czwarte serce 

Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
Aaaaaaaaa, stolyca.gebels pisze:zauwaz że Wiesław mieszka prawie w Stolycy a tam cene deko insze niz gdzie indziejBalu-Balu pisze:Za te geldy to wyremontujesz swoją na dobrych częściach i to w 1,5 godziny w wyspecjalizowanej firmie. Oczywiście z FV i gwarancjąWiechu pisze:
belki nie opłaca się robić. Używkę z gwarancją, kupuje się za 6-7 stów. Przekładka w 4 godziny i odjazd.
![]()



Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
Chyba nie masz pojęcia o czym mówisz.
Samo wybicie czopów potrafi nieco więcej niż 1.5 godziny zająć.
Najtańsze łożyska i dwa czopy, to wydatek rzędu 350-400zł brutto. I są to elementy na góra 40tyś km.
W całej polsce "goła" belka po remoncie kosztuje od 600 do 1000zł.
Samo wybicie czopów potrafi nieco więcej niż 1.5 godziny zająć.

Najtańsze łożyska i dwa czopy, to wydatek rzędu 350-400zł brutto. I są to elementy na góra 40tyś km.

W całej polsce "goła" belka po remoncie kosztuje od 600 do 1000zł.
łoś też człowiek
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
Diesel ?chudzielec pisze:Dzięki za info, a jak ma się silnik 1,6 90 km?
90km to jeszcze ma szanse być bez FAP. Ogólnie inna epoka. Bardzo "elektroniczny"
łoś też człowiek
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
Mam taki w 407. Ale coś koło 110 KM.chudzielec pisze:a jak ma się silnik 1,6 90 km?
Porażka


Więcej nie ma się co rozpisywać...
Uaz and GR Y61
- kpeugeot
-
- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
ja mam nowego partnera z 1,6hdi 90 Hp - i naprawdę polecam ładnie ciągnie od dolnych obrotówi lekko leci 160
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
- kpeugeot
-
- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
trawers pisze:Mam taki w 407. Ale coś koło 110 KM.chudzielec pisze:a jak ma się silnik 1,6 90 km?
Porażka![]()
Więcej nie ma się co rozpisywać...
problem w tym że te 110 mają turbine ze zmienną geometrią i dlatego są Feee
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
Wiechu pisze:Chyba nie masz pojęcia o czym mówisz.
Samo wybicie czopów potrafi nieco więcej niż 1.5 godziny zająć.
![]()
Najtańsze łożyska i dwa czopy, to wydatek rzędu 350-400zł brutto. I są to elementy na góra 40tyś km.
![]()
W całej polsce "goła" belka po remoncie kosztuje od 600 do 1000zł.
Nie przesadzaj. Siedzę we francuzach już parę lat i wiem co piszę. Poza warszawą też świat istnieje i to nie najgorszy. Piszę o firmie z kujawsko-pomorskiego, jutro podam namiary.
Czopy się nie wybija tylko wyciska no chyba, ze wybija wtedy tyle czasu co piszesz.


Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
Proszę Cię uprzejmie. To jest firma z tego regionu, która UMIE to zrobić:
http://www.peugeot-citroen.com/uslugi/
sprawdź sobie cenę tej zabawy u nich.
Owszem, tam też jest info, że trwa to 1,5 godziny, ale na aucie. Dolicz czas dojazdu tu i z powrotem + tzw. nieprzewidziane problemy które zawsze wychodzą w trakcie.
Gdy zbierzesz to w całość, nie ma szans, żebyś się zamknął w kwocie o której pisałem. 4 godzinki też będzie krótko.

http://www.peugeot-citroen.com/uslugi/
sprawdź sobie cenę tej zabawy u nich.

Owszem, tam też jest info, że trwa to 1,5 godziny, ale na aucie. Dolicz czas dojazdu tu i z powrotem + tzw. nieprzewidziane problemy które zawsze wychodzą w trakcie.
Gdy zbierzesz to w całość, nie ma szans, żebyś się zamknął w kwocie o której pisałem. 4 godzinki też będzie krótko.

łoś też człowiek
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
mam w firmie takiego 2.0 Hdi .. rok 2000. przejechane 110 tys. km (salon).
i bez większych problemów ostatnio wymienione sprężyny z tyłu i wężyk podciśnienia od paliwa
no ale pracownicy jeżdża wiec trzeba brać poprawke na użytkowników ..
acha .. i owy silnik nie lubi kiepskiej jakości paliwa ..
średnie spalanie 8-9 L / 100km.
Generalnie fajny samochód boi na trasie 150/h poleci .. tylko z głową
i bez większych problemów ostatnio wymienione sprężyny z tyłu i wężyk podciśnienia od paliwa

no ale pracownicy jeżdża wiec trzeba brać poprawke na użytkowników ..
acha .. i owy silnik nie lubi kiepskiej jakości paliwa ..

Generalnie fajny samochód boi na trasie 150/h poleci .. tylko z głową

era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..

BYŁ-> Samurai, Y60 ..
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
Tznkpeugeot pisze:trawers pisze:Mam taki w 407. Ale coś koło 110 KM.chudzielec pisze:a jak ma się silnik 1,6 90 km?
Porażka![]()
Więcej nie ma się co rozpisywać...
problem w tym że te 110 mają turbine ze zmienną geometrią i dlatego są Feee

Uaz and GR Y61
- kpeugeot
-
- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
tzn za nowa technologia - i teoretyczne koszty naprawy za wysokie - dlatego sam się nie zdecydowałem
na 10-12 aut które widziałem i gadałe z użytkownikami - tylko 1 miał 110 hp - i narzekał że auto po 30 tys się zmuliło, ciekawe jest to że przy turbinie były naloty sadzy, w pozostałych 90hp - u nikogo tego objawu nie było
a teraz wady
do dupy jest tylne zawieszenie - bez obciążenia - jadąc po dziurawym zakręcie tył ucieka na zewnątrz - bardzo niebezpiecznie
miałem 307 z silnikem 1,4 hdi - i w porę nie zrobiłem turbiny - silnik do wymiany - przebieg około 200tys
na 10-12 aut które widziałem i gadałe z użytkownikami - tylko 1 miał 110 hp - i narzekał że auto po 30 tys się zmuliło, ciekawe jest to że przy turbinie były naloty sadzy, w pozostałych 90hp - u nikogo tego objawu nie było
a teraz wady
do dupy jest tylne zawieszenie - bez obciążenia - jadąc po dziurawym zakręcie tył ucieka na zewnątrz - bardzo niebezpiecznie
miałem 307 z silnikem 1,4 hdi - i w porę nie zrobiłem turbiny - silnik do wymiany - przebieg około 200tys
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
nie ogarniam co widzicie w tych mikrodieslach
jeździ się tym jak odkurzaczem zelmer
rozumiem, że przedstawicielom to kupują - koszty
ale samemu sobie? wrrrr
jeździ się tym jak odkurzaczem zelmer
rozumiem, że przedstawicielom to kupują - koszty
ale samemu sobie? wrrrr
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
Wiechu pisze:4 godzinki też będzie krótko.
Krótko to ja Ci odpiszę
http://www.antalex.pl/
I nie musisz dziękować


Ostatnio znajomemu zrobili w 1.5 h.
I sprawdź cennik


Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
A kurde...Mroczny pisze:nie ogarniam co widzicie w tych mikrodieslach
jeździ się tym jak odkurzaczem zelmer
Cena bvła okazyjna... fura wypasiona... to się człowiek napalił.
Ale gówno totalne

Uaz and GR Y61
- kpeugeot
-
- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
bo dla tej wielkości aut nie ma silników z większą pojemnościąMroczny pisze:nie ogarniam co widzicie w tych mikrodieslach
jeździ się tym jak odkurzaczem zelmer
rozumiem, że przedstawicielom to kupują - koszty
ale samemu sobie? wrrrr

TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
Balu-Balu pisze:Wiechu pisze:4 godzinki też będzie krótko.
Krótko to ja Ci odpiszę
http://www.antalex.pl/
I nie musisz dziękować![]()
Ostatnio znajomemu zrobili w 1.5 h.
I sprawdź cennik![]()
Na chińskich łożyskach i czopach z gliny, to sobie sam jeździj. Wolę pewną używkę z gwarancją, niż remont na częściach z pod Yunnanu.

łoś też człowiek
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
Jesteś nie reformowalny
"Strona główna
Od 5 lat zajmujemy się naprawą i regeneracją tylnych belek skrętnych następujących samochodów:
PEUGEOT 106 205 206 306 309 405 PARTNER
CITROEN AX SAXO ZX XSARA BERLINGO XSARA PICASSO
Specjalnością naszą jest naprawa, regeneracja kompleksowa tzn, wraz z demontażem i montażem belki w aucie, oczywiście gdy jest to konieczne. Dysponujemy specjalnym oprzyrządowaniem, które pozwala dokonać operacji naprawczych (łącznie z wymianą czopów belki) bez konieczności demontażu belki z auta.
Czas takiej naprawy nie przekracza z reguły 3 godz, a w większości przypadków zamyka się w 2 godz., czyli naprawa jest wykonywana na poczekaniu.
Wąska specjalizacja spowodowała, że dzięki dużej ilości nabywanych części mamy spore upusty u dystrybutorów i posiadamy je w dobrych cenach (nie zarabiamy na częściach)
Montujemy tylko i wyłącznie oryginalne części francuskie.
Specjalizujemy się w tzw. "sytuacjach beznadziejnych", gdy standardowa wymiana łożysk i ewentualnie czopów nie wystarcza, ponieważ wytarte są gniazda osadzenia łożyska, lub belka jest zatarta i auto utraciło amortyzację. Niestety takie sytuacje są bardzo często.
Posiadamy odpowiedni park maszynowy do rozwiązywania takich problemów.
Wykonujemy również naprawy częściowe, głównie regeneracja gniazd osadzenia łożysk w belce i w wahaczach, wymiana czopów belki i wahaczy."
Nie będę Cię już przekonywał



"Strona główna
Od 5 lat zajmujemy się naprawą i regeneracją tylnych belek skrętnych następujących samochodów:
PEUGEOT 106 205 206 306 309 405 PARTNER
CITROEN AX SAXO ZX XSARA BERLINGO XSARA PICASSO
Specjalnością naszą jest naprawa, regeneracja kompleksowa tzn, wraz z demontażem i montażem belki w aucie, oczywiście gdy jest to konieczne. Dysponujemy specjalnym oprzyrządowaniem, które pozwala dokonać operacji naprawczych (łącznie z wymianą czopów belki) bez konieczności demontażu belki z auta.
Czas takiej naprawy nie przekracza z reguły 3 godz, a w większości przypadków zamyka się w 2 godz., czyli naprawa jest wykonywana na poczekaniu.
Wąska specjalizacja spowodowała, że dzięki dużej ilości nabywanych części mamy spore upusty u dystrybutorów i posiadamy je w dobrych cenach (nie zarabiamy na częściach)
Montujemy tylko i wyłącznie oryginalne części francuskie.
Specjalizujemy się w tzw. "sytuacjach beznadziejnych", gdy standardowa wymiana łożysk i ewentualnie czopów nie wystarcza, ponieważ wytarte są gniazda osadzenia łożyska, lub belka jest zatarta i auto utraciło amortyzację. Niestety takie sytuacje są bardzo często.
Posiadamy odpowiedni park maszynowy do rozwiązywania takich problemów.
Wykonujemy również naprawy częściowe, głównie regeneracja gniazd osadzenia łożysk w belce i w wahaczach, wymiana czopów belki i wahaczy."
Nie będę Cię już przekonywał


Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Re: Peugeot Partner 2,0 HDI
nie ma potrzeby, jeżdżę od lat francuzami i nie szukam tu porad
moge być co najwyżej niereformowalny a nie nie reformowalny
Takie slogany, to nie jeden warsztat pisał. Jest na rynku mnóstwo części, konfekcjonowanych we francji.
Tylko jakieś takie dziwne nazwy mają.
coś jak to:
http://moto.allegro.pl/item784184961_fr ... _1_4d.html
Ja już ten etap mam za sobą. Dziękuję.


moge być co najwyżej niereformowalny a nie nie reformowalny

Takie slogany, to nie jeden warsztat pisał. Jest na rynku mnóstwo części, konfekcjonowanych we francji.
Tylko jakieś takie dziwne nazwy mają.

coś jak to:
http://moto.allegro.pl/item784184961_fr ... _1_4d.html

Ja już ten etap mam za sobą. Dziękuję.

łoś też człowiek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość