



Moderator: Marcin-Kraków
kubbaas pisze:najprawdopodobniej sie zapowietrza...
takie objawy... jak jedzie i gasnie... potem jedzie...
trzeba sprawdzic czy nigdzie nie cieknie ropa (nawet po kropelce) i czy nie jest dziurawy jakiś wężyk doprowadzający paliwo do pompy...
dokładnie oblukac okolice filtra paliwa...
sprawdzic odpowietrzenie zbiornika paliwa...
to jest instalacja niskociśnieniowa i może byc trudno coś wypatrzec...
Hmm.. no właśnie patrzyłem i na pierwszy rzut oka wszystko wygląda ok, aczkolwiek nie sprawdzałem dokładnie całego doprowadzenia paliwa. Bede tam w sobotę lub niedzielę to się o wiele dokładniej przyjrzę temu wszystkiemu i napiszę co wynikło z obserwacji. Póki co wielkie dzięki za pomocsebeks pisze:też bym obstawiał zaciąganie powietrza, podobny objaw był w golfie 1,6 td, jak się okazało jeden cybant puścił i zaciągało powietrze wraz z paliwem
Zmień teściową puki czas , albo zastrzelFredex pisze:i problemem, a może domyśla się co można jeszcze sprawdzić.
klucz13 pisze:Zmień teściową puki czas , albo zastrzelza parę lat będziesz wolny
To mondeo ma jakieś cuda pod maską i max wyposażenie, ale nie sądziłem, że immobilizer może doprowadzić do szarpania i utraty mocymeenia pisze:Albo sie zapowietrza jak juz koledzy pisali, albo pada pompa, ewentualnie PAT czy jak kto woli fordowate immo fiksuje i czasem nie puszcza paliwa.
Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości