Post
autor: sebeks » pt kwie 16, 2010 7:13 am
z tą odpornościa na rdzę to też zależy od serii, niestety ale Fiat nie dba o pewne szczegóły, taki przykład:
mieliśmy seja z 97 roku, w 2004 sprzedalismy, grama rdzy nie było
drugi sej z 98 roku też się nic nie działo, niestety w 99 w tył wjechała ciężarówka i NOWA tylna klapa założona w ASO zaczęła łapać rdzę po 2 latach (w tym czasie Fiat zlecał cynkowanie maski oraz klapy bagażnika zewnętrznej firmie, takie oto są efekty)
mamy seja z 2004 roku do tej pory, jeden mały wyprysk rdzy na tylnej klapie, niestety był odbity lakier w tym miejscu
mamy punto 2002 rok, pas przedni pod zderzakiem cały pokryty powierzchniową rdzą, kielichy amortyzatorów to samo, wszystkie ostre miejsca gdzie kończyło się przetłoczenie maski od strony komory silnika to samo
za to Stilo kumpla ma już ładnych parę lat i rdzy nie widać
na początku fiata Grande Punto malowali zanieczyszczonym lakierem ( o czym z resztą wiedzieli bo mam znajomego na Fiacie), niestety lakieru tyle było że nie chcieli dużych strat więc nim malowali, efekt - pierwsza seria grande punto, lakier z błotników obchodzi płatami ...