Toyota LC 90-95 3.4V6 vs Mitsubishi Pajero II 3.5V6 LONG
Moderator: Marcin-Kraków
- Murzyn
- Posty: 367
- Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
- Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
- Kontaktowanie:
Toyota LC 90-95 3.4V6 vs Mitsubishi Pajero II 3.5V6 LONG
Panowie, czy ma ktoś jakies wieksze doswiadczenie w temacie tych modeli
1. ok 2000r
2. LONG
3. Benzyna
4. automat
Nie chodzi o to co jest lepsze, bo jeden woli rybki inny grzybki, ale raczej co bedzie sprawniejsze terenowo, latwiejsze w modach, mniej awaryjne, bardziej komfortowe. Jakie sa plusy i minusy porównujac te modele?
Na korzysc Pajero napewno przemawia cena zakupu - jest sens dokladac te kilkanacie k pln zeby zakupic landka zamiast pajero?
(Zadne inne modele nie wchodza w gre, ani superpatrole, ani "kup se dżipa" a na dyskoteki juz jestem za stary)
1. ok 2000r
2. LONG
3. Benzyna
4. automat
Nie chodzi o to co jest lepsze, bo jeden woli rybki inny grzybki, ale raczej co bedzie sprawniejsze terenowo, latwiejsze w modach, mniej awaryjne, bardziej komfortowe. Jakie sa plusy i minusy porównujac te modele?
Na korzysc Pajero napewno przemawia cena zakupu - jest sens dokladac te kilkanacie k pln zeby zakupic landka zamiast pajero?
(Zadne inne modele nie wchodza w gre, ani superpatrole, ani "kup se dżipa" a na dyskoteki juz jestem za stary)
Re: Toyota LC 90-95 3.4V6 vs Mitsubishi Pajero II 3.5V6 LONG
Układ napędowy oraz kierowniczy w Pajero bez problemu znosi 33x10,50 i więcej. Układ napędowy Toyoty już nie,tak samo jak listowa przekładnia kierownicza rodem Corolli ( pozostaje tylko pytanie o sensowności montażu takich opon ale to temat na inną debatę )
Modyfikacje ,, z głową'' w jedynym i drugim aucie są proste i nie stanowią żadnego problemu dla przemysłu tuningowego. Wloty powietrza, zderzaki, zestawy zawieszeń, kosztują mniej więcej tyle samo, bagażnik dachowy również.
Komfort - jeśli porównać dwa auta, mające sprawne, nie wybite zawieszanie, nie wytłuczone elementy układu kierowniczego oraz opony w rozsądnym wymiarze to komfort jest porównywalny.
Komfort w Pajero radykalnie spada po zamontowaniu opon 33x12,50R15 -Toyota tego problemu nie będzie mieć, bo nie da się tak dużych opon zamontować w J9. Bagażnik w Pajero jest większy niż Toyocie.
Tyle mniej więcej obiektywnie a teraz subiektywnie
Wczoraj zrobiłem trasę 210 km Pajero V6 3.0 LBW ( skrzynia automat ) na 33x12,50 R15 Kumho KL71 + body lift 50mm plus lift zawieszenia +70mm. Trasa. Raczej spokojna jazda 110km na autostradzie z włączonym tempomatem oraz 80/90 km /h po normalnych drogach. Spalanie wyszło 17 litrów.
Ja bym nie kupił żadnego tych aut tylko Discovery TD5.
Modyfikacje ,, z głową'' w jedynym i drugim aucie są proste i nie stanowią żadnego problemu dla przemysłu tuningowego. Wloty powietrza, zderzaki, zestawy zawieszeń, kosztują mniej więcej tyle samo, bagażnik dachowy również.
Komfort - jeśli porównać dwa auta, mające sprawne, nie wybite zawieszanie, nie wytłuczone elementy układu kierowniczego oraz opony w rozsądnym wymiarze to komfort jest porównywalny.
Komfort w Pajero radykalnie spada po zamontowaniu opon 33x12,50R15 -Toyota tego problemu nie będzie mieć, bo nie da się tak dużych opon zamontować w J9. Bagażnik w Pajero jest większy niż Toyocie.
Tyle mniej więcej obiektywnie a teraz subiektywnie

Wczoraj zrobiłem trasę 210 km Pajero V6 3.0 LBW ( skrzynia automat ) na 33x12,50 R15 Kumho KL71 + body lift 50mm plus lift zawieszenia +70mm. Trasa. Raczej spokojna jazda 110km na autostradzie z włączonym tempomatem oraz 80/90 km /h po normalnych drogach. Spalanie wyszło 17 litrów.
Ja bym nie kupił żadnego tych aut tylko Discovery TD5.
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: Toyota LC 90-95 3.4V6 vs Mitsubishi Pajero II 3.5V6 LONG
prowokacja Bartku?


Re: Toyota LC 90-95 3.4V6 vs Mitsubishi Pajero II 3.5V6 LONG
Eee tam prowokacja, zdrowy rozsądek, ekonomia, doświadczenie. Remonty zawieszenia zwłaszcza przedniego w Discovery nie będą tak częste jak w Pajero czy J9. Naprawa układu kierowniczego w J9 może doprowadzić do białej gorączki, dotkliwszej niż podpora układu kierowniczego w Pajero.
Spalanie nastu litrów benzyny lub ponad 20l w terenie to głupi sposób wydawania pieniędzy. Gazowanie auta ekspedycyjnego to hoojowy pomysł,ponadto jest wydania kilka tysięcy na instalacje sekwencyjną i to wszytko po to żeby zbliżyć się do kosztów które generuje TD5 ( czyli 10 litrów ON / 100km)
.. O komforcie podróżowania Discovery TD5 na zawieszaniu OME właściciele Pajero oraz J9 mogą pomarzyć, tak samo jak o cenie różnego rodzaju szpejów
Jak padną podobnież nie lubiące złego paliwa pompo-wtryskiwacze to wydatek rzędu 2.500 za komplet + wiązka elektryczna, nie wydaje się wygórowany w porównaniu z przepływomierzem do Pajero V6 za kila tysięcy w ASO
Nie ma aut idealnych ale wad w Discovery II znajduje mniej niż w Pajero oraz J9
Spalanie nastu litrów benzyny lub ponad 20l w terenie to głupi sposób wydawania pieniędzy. Gazowanie auta ekspedycyjnego to hoojowy pomysł,ponadto jest wydania kilka tysięcy na instalacje sekwencyjną i to wszytko po to żeby zbliżyć się do kosztów które generuje TD5 ( czyli 10 litrów ON / 100km)
.. O komforcie podróżowania Discovery TD5 na zawieszaniu OME właściciele Pajero oraz J9 mogą pomarzyć, tak samo jak o cenie różnego rodzaju szpejów

Jak padną podobnież nie lubiące złego paliwa pompo-wtryskiwacze to wydatek rzędu 2.500 za komplet + wiązka elektryczna, nie wydaje się wygórowany w porównaniu z przepływomierzem do Pajero V6 za kila tysięcy w ASO

Nie ma aut idealnych ale wad w Discovery II znajduje mniej niż w Pajero oraz J9
Ostatnio zmieniony pn lip 26, 2010 1:58 pm przez Eskapada, łącznie zmieniany 1 raz.
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: Toyota LC 90-95 3.4V6 vs Mitsubishi Pajero II 3.5V6 LONG
brawo!
to jest gość z właściwym dystansem do użytkowanego auta i preferowanej marki
jak tam mój amortyzator ?

to jest gość z właściwym dystansem do użytkowanego auta i preferowanej marki

jak tam mój amortyzator ?
robok rzępoli w harapuciu
Re: Toyota LC 90-95 3.4V6 vs Mitsubishi Pajero II 3.5V6 LONG
zamówiłem dwa w piątek...seburaj pisze:brawo!![]()
to jest gość z właściwym dystansem do użytkowanego auta i preferowanej marki![]()
jak tam mój amortyzator ?
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Re: Toyota LC 90-95 3.4V6 vs Mitsubishi Pajero II 3.5V6 LONG
eska zapytaj o przepływke w Hondzie lub Toyocie ceny podobne
tzn. nienormalne

tzn. nienormalne

Ostatnio zmieniony pn lip 26, 2010 8:49 pm przez gebels, łącznie zmieniany 1 raz.
Czwarte serce 

- Murzyn
- Posty: 367
- Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
- Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
- Kontaktowanie:
Re: Toyota LC 90-95 3.4V6 vs Mitsubishi Pajero II 3.5V6 LONG
Eska z tego co piszesz, nie ma sensu dokladac tych kilku-kilkunastu k pln zeby wymienic PII na LC.
Jednego czego nie rozumiem, dlaczego do LC nie mozna wlozyc opon 33" jak to w serii jezdzi na 32" (PII na 31)
Jednego czego nie rozumiem, dlaczego do LC nie mozna wlozyc opon 33" jak to w serii jezdzi na 32" (PII na 31)
Re: Toyota LC 90-95 3.4V6 vs Mitsubishi Pajero II 3.5V6 LONG
W auto świat, w TVN turbo też porównują auta w podobny sposób i wchodzi na to że zakup Mercedesa E lub BMW z serii 5 nie ma sensu bo można kupić Hyundai Sonata i zostanie nam w kieszeni kilkanaście tysięcyMurzyn pisze:Eska z tego co piszesz, nie ma sensu dokladac tych kilku-kilkunastu k pln zeby wymienic PII na LC.
Jednego czego nie rozumiem, dlaczego do LC nie mozna wlozyc opon 33" jak to w serii jezdzi na 32" (PII na 31)

LC ma dłuższe tylne sprężyny i co się tym wiąże lepszy wykrzyż. LC ma dużo dłuże amortyzatory tylne w związku z powyższym mają większą pojemności i czyli w takich samych warunkach przy identycznym rozmiarze opon amortyzator w pajero będzie szybciej się przegrzewał i tracił sprawność.
Pajero ma drążki skrętne nie mniej jednak nawet po montażu wzmocnionych drążków oraz po zamontowaniu zderzka, wyciągarki, po załadowaniu auta przód robi się miękki. Auto ma tendencje do nurkowania podczas hamowania do przechyłów na zakrętach. LC ma z przodu sprężyny. które które można kupić w wersji heavy duty constans load +200kg.
LC ma 4biegowy automat Pajero 3 biegowy .... itp, itd.
kup co się bardziej podoba, kup auto w lepszym stanie technicznym. Po kilku dobrych latach użytkowania zgodnego z przeznaczeniem dojdziesz do wniosku, że to było bardzo dobre auto ale można było kupić inne lepsze

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
- Murzyn
- Posty: 367
- Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
- Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
- Kontaktowanie:
Re: Toyota LC 90-95 3.4V6 vs Mitsubishi Pajero II 3.5V6 LONG
Eska ale PII 3.5 to ja juz mam i jestem z niego zaowolony na 4+
Rozmyslania sa na temat "czy warto wymienic PII na LC

Re: Toyota LC 90-95 3.4V6 vs Mitsubishi Pajero II 3.5V6 LONG
raczej bardzo wątpliwa informacja, bo oba te samochody(Prado/Pajero 2 3.5V6) są wyposażone w ten sam model skrzyni biegów...Eskapada pisze:[...]
LC ma 4biegowy automat Pajero 3 biegowy .... itp, itd.
[...]
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
Re: Toyota LC 90-95 3.4V6 vs Mitsubishi Pajero II 3.5V6 LONG
[quote="Eskapada"]Eee tam prowokacja, zdrowy rozsądek, ekonomia, doświadczenie. Remonty zawieszenia zwłaszcza przedniego w Discovery nie będą tak częste jak w Pajero czy J9. Naprawa układu kierowniczego w J9 może doprowadzić do białej gorączki, dotkliwszej niż podpora układu kierowniczego w Pajero.
Spalanie nastu litrów benzyny lub ponad 20l w terenie to głupi sposób wydawania pieniędzy. Gazowanie auta ekspedycyjnego to hoojowy pomysł,ponadto jest wydania kilka tysięcy na instalacje sekwencyjną i to wszytko po to żeby zbliżyć się do kosztów które generuje TD5 ( czyli 10 litrów ON / 100km)
.. O komforcie podróżowania Discovery TD5 na zawieszaniu OME właściciele Pajero oraz J9 mogą pomarzyć, tak samo jak o cenie różnego rodzaju szpejów
Jak padną podobnież nie lubiące złego paliwa pompo-wtryskiwacze to wydatek rzędu 2.500 za komplet + wiązka elektryczna, nie wydaje się wygórowany w porównaniu z przepływomierzem do Pajero V6 za kila tysięcy w ASO
Nie ma aut idealnych ale wad w Discovery II znajduje mniej niż w Pajero oraz J9[/quot
a co czterodrzwiowym jeepem rubiconem , spalanie jednak za duże
.
Spalanie nastu litrów benzyny lub ponad 20l w terenie to głupi sposób wydawania pieniędzy. Gazowanie auta ekspedycyjnego to hoojowy pomysł,ponadto jest wydania kilka tysięcy na instalacje sekwencyjną i to wszytko po to żeby zbliżyć się do kosztów które generuje TD5 ( czyli 10 litrów ON / 100km)
.. O komforcie podróżowania Discovery TD5 na zawieszaniu OME właściciele Pajero oraz J9 mogą pomarzyć, tak samo jak o cenie różnego rodzaju szpejów

Jak padną podobnież nie lubiące złego paliwa pompo-wtryskiwacze to wydatek rzędu 2.500 za komplet + wiązka elektryczna, nie wydaje się wygórowany w porównaniu z przepływomierzem do Pajero V6 za kila tysięcy w ASO

Nie ma aut idealnych ale wad w Discovery II znajduje mniej niż w Pajero oraz J9[/quot
a co czterodrzwiowym jeepem rubiconem , spalanie jednak za duże

GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości