Post
autor: miodzio_1985 » czw lip 07, 2011 10:00 am
Cześć
Ojciec ujeżdżał takiego służbowo przez ostatnie 3,5 roku (rocznik 2007), przejechał nim 215 000 km (słownie dwieście piętnaście tysięcy).
Silnik 2,0, benzyna, dynamika wg mnie wystarczająca do sprawnego poruszania się po naszych drogach
Zawieszenie: przez cały okres użytkowanie nic nie zostało wymienione, po tym przebiegu nadal nie ma żadnych luzów - auto jeździło tylko po naszych drogach
Właściwości jezdne: wg mnie rozsądny kompromis pomiędzy komfortem a dobrym prowadzeniem na zakrętach
Wnętrze: wygodne, po tym przebiegu żadnych powycieranych plastików, tapicerka (skóra) bez żadnych przetarć
Awarie: brak, jedyne koszty obsługi to przeglądy co 20 000 km i sprzęgło po 180 000 km (łożysko oporowe zaczynało hałasować, a że trzeba było i tak zdjąć skrzynię, to wymienione zostało od razu sprzęgło z dociskiem). Dużą zaletą jest łańcuch rozrządu - producent deklaruje trwałość na 400 albo 500 tyś km (już nie pamiętam), z rozmów z pracownikami ASO we Wrocławiu największy przebieg jaki widzieli w accordzie serwisowanym u nich to coś ponad 320 000 km i w dalszym ciągu nie było potrzeby wymiany rozrządu
Spalanie: w trasie jadąc dynamicznie (trasa Kielce - Wrocław, czyli trochę po autostradzie, trochę po krajowych) można zejść spokojnie do 7,5 l/100 km, w mieście (Wrocław, korki) 10 l/100 km
Co do wymienianych we wcześniejszych postach wad:
- w aucie były ksenony, także nie trzeba było bawić się w wymianę żarówek, także nie oceniam trudności dostępu,
- car audio było lepsze (zmieniarka na 6 CD), jakość wg nie całkiem niezła jak na seryjny zestaw,
- komputer pokładowy również miała, także można było sobie podglądać spalanie średnie i chwilowe
Generalnie nie bałbym się tego auta - ojciec po tym okresie odkupił ją od firmy - technicznie nie było się do czego przyczepić, poza tym ta generacja accorda produkowana była w całości w Japonii (a nie w Anglii jak np. Civici) co przekłada się na trwałość i bezawaryjność
W firmie, w której pracuje ojciec jeździły jeszcze inne accordy - przy dużych przebiegach z żadnym nie było problemów
on-road: Lancia Lybra SW
off-road: Samurai 1,3i Cabrio '94 (
album)