po pierwsze primo to do rejestracji sama trzeba zbierac sracje- dokumentacje zdjecia schematy pierdoly
po drugie do wgladu musza byc homologacje na czesci (pasy, lampy, sroty groty)
po trzecie musisz przejsc badanie ktore to bynajmniej wyglada jak zwykle badanie techniczne ale kosztuje wiecej
po czwarte jak ci obwody nie pierdolna juz w p.1 to zawsze p drodze trafi sie upierdliwy kutas ktoremu to chlapacze beda za krzywo i kat padania swiatla slonecznog na pepek kierowcy nie bedzie zgodny z DZ. U. nr xxx ust. N
generalnie to przy budowie sama musisz wziac pod uwage kupe norm z ktorych nawet nie zdajesz sobie sprawy sa to roznego typu bzdury w stylu ze uchwyt do ktorego przykrecane sa pasy nie moze byc ze stali gorszej niz ble ble ble
juz pomijam fakt ze SAM musi spelniac w tej chwili wszystkie normy dot. emisji spalin itp czyli euro2

takiego belkotu przynajmniej kiedys zesmy sie nasluchali jak zesmy z kolega chcieli mataczyc w kazdym razie cisnienie z gaci nam zeszlo blyskawicznie
kup se rame od jakiegos strucla matacz na niej a przeglad dasz rade przejsc (patrz p.3

)