Feroza, Wildcat, Rocky
Moderator: s3R
-
Vielebny
- jestem tu nowy...

- Posty: 68
- Rejestracja: ndz sie 24, 2008 7:52 pm
- Lokalizacja: 3miasto
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Vielebny » ndz wrz 21, 2008 11:41 am
Taj jak w temacie - podobno jest to jakieś łozysko kulowe, które trzeba przesmarowac. W instrukcjach z WARFS niby jest żę trzeba z góry i z dołu przesmarować ( z przodu)- czy to może być coś innego?

Jest to bardzo mało "eleganckie" strzelanie

Dzieje się tak TYLKO przy maksymalnym skręcie kół
-
kubolMB
- jestem tu nowy...

- Posty: 72
- Rejestracja: sob sie 30, 2008 12:33 pm
- Lokalizacja: Pyrlandia
Post
autor: kubolMB » ndz wrz 21, 2008 12:21 pm
Ja mam identyczny przypadek - tylko na max skręcie, strzela przy jeżdżeniu po dxiurach i na postoju również, gdy naciskam przód. Ponoć może to być także przegub

Kuba
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92
-
Vielebny
- jestem tu nowy...

- Posty: 68
- Rejestracja: ndz sie 24, 2008 7:52 pm
- Lokalizacja: 3miasto
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Vielebny » ndz wrz 21, 2008 1:35 pm
Myślisz, że wystarczy porządnie przesmarować czy wymiana?
-
Misiek Bielsko
-

- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Misiek Bielsko » ndz wrz 21, 2008 4:05 pm
Wytarty ogranicznik skretu na przyklad.
Przegub do wymiany na przyklad.
Pierwsze niegrozne, drugie - trzeba wymienic przegub.
-
kacmil
-

- Posty: 211
- Rejestracja: sob cze 02, 2007 3:28 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: kacmil » ndz wrz 21, 2008 4:06 pm
Takie odgłosy to generalnie przegub tzn przy max skręcie i pod obciążeniem , znaczy przód musisz mieć zapięty i w pedał uderzyć . Jeżeli skrzeczy bez zapięcia to najpewniej coś w zawieszeniu.
U mnie też czasami coś skrzeczy ale to typowe zawieszeniwe "stękanie" ,więc nie panikuję.

-
s3R
-

- Posty: 4180
- Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
- Lokalizacja: Porąbka
Post
autor: s3R » pn wrz 22, 2008 11:08 am
przegub... albo
opona (MT) drze o resor

albo inne elementy zawiasu...
Zdrapek i poharatka
-
kw99

- Posty: 759
- Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
- Lokalizacja: Krynica-Zdrój
Post
autor: kw99 » wt wrz 23, 2008 1:38 pm
s3R napisał
przegub... albo
opona (MT) drze o resor albo inne elementy zawiasu...
u mnie tarła o ramę

PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8

-
Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Damian » wt wrz 23, 2008 2:27 pm
w 99% w ferozach takim nieprzyjemnym zgrzytem przy maksymalnym skręcie i np. podjeździe pod krawężnik jest wytarty ogranicznik skrętu
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
-
chiquito83

- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Post
autor: chiquito83 » wt wrz 23, 2008 2:29 pm
Damian pisze:w 99% w ferozach takim nieprzyjemnym zgrzytem przy maksymalnym skręcie i np. podjeździe pod krawężnik jest wytarty ogranicznik skrętu
dodam tylko ze pomaga posmarowanie jakimkolwiek smarem, na jakis czas

-
kw99

- Posty: 759
- Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
- Lokalizacja: Krynica-Zdrój
Post
autor: kw99 » śr wrz 24, 2008 4:52 am
nie idze tego jakos naprawić na stałe

PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8

-
Vielebny
- jestem tu nowy...

- Posty: 68
- Rejestracja: ndz sie 24, 2008 7:52 pm
- Lokalizacja: 3miasto
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Vielebny » śr wrz 24, 2008 9:04 am
Damian pisze:w 99% w ferozach takim nieprzyjemnym zgrzytem przy maksymalnym skręcie i np. podjeździe pod krawężnik jest wytarty ogranicznik skrętu
W moim przypadku zgrzyt następuje nie tylko przy maksymalnym skręcie i przy niewielkim nawet wyboju. Warunkiem jest powiedzmy mocniejszy skręt kół. Na prostych kołach jest cichutko...
-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » śr wrz 24, 2008 9:09 am
kw99 pisze:nie idze tego jakos naprawić na stałe

da się, oryginalnie jest taka nakładka z tworzywa, mozesz kupić oryginał lub dorobic (czyt. dotoczyć)
edit.
ps. pamietaj tylko że obraniczniki są z obu stron koła
Czwarte serce

-
Dragunov
-

- Posty: 1473
- Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
- Lokalizacja: Pszczyna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Dragunov » śr wrz 24, 2008 10:53 am
mam to samo - teflonowe kapsle sobie tocze
myslalem tez o oblaniu miedzia tych ogranicznikow ale za duzo pierniczenia..
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88
-
kubolMB
- jestem tu nowy...

- Posty: 72
- Rejestracja: sob sie 30, 2008 12:33 pm
- Lokalizacja: Pyrlandia
Post
autor: kubolMB » śr paź 01, 2008 1:16 pm
Dzięki za pomoc, to faktycznie ograniczniki, są wytarte i skrzypią. Zobaczymy na jak długo pomoże posmarowanie.
Kuba
ex: Suzuki Samurai cabrio 1.3 '91
ex: Pajero II 2.5 TD '92
ex: Feroza Limited 1.6i 16V '92
-
Vielebny
- jestem tu nowy...

- Posty: 68
- Rejestracja: ndz sie 24, 2008 7:52 pm
- Lokalizacja: 3miasto
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Vielebny » ndz paź 12, 2008 2:53 pm
Tak... Po dokładnym obejrzeniu i przemyśleniu

na 99,99% to te ograniczniki. A czy ktoś z Was mógłby przybliżyć sposób na samodzielne pokrycie ich tworzywem? Rozumiem, że je się wykręca. Najlepiej opisac krok po kroku to wtedy najłatwiej zrozumiec
Wielkie dzięki z góry

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości