Warte cos te resory?
Moderator: s3R
Warte cos te resory?
Powiedzcie proszę - warte coś te resory?
http://www.allegro.pl/item669883111_ide ... rocky.html
Ktoś z kolegów zakładał takie? Bo moje oklapły, kolejne klepanie wg mnie nie ma sensu - i nie wiem czy nie wyrzucę kasy w błoto...
http://www.allegro.pl/item669883111_ide ... rocky.html
Ktoś z kolegów zakładał takie? Bo moje oklapły, kolejne klepanie wg mnie nie ma sensu - i nie wiem czy nie wyrzucę kasy w błoto...
Niegdyś Feroza, obecnie Land Rover Discovery I, 2.0Mpi '95 (gaz sekwencja).
- Mazur85
- jestem tu nowy...
- Posty: 29
- Rejestracja: czw mar 12, 2009 12:02 pm
- Lokalizacja: Mazury "Piecki"
Re: Warte cos te resory?
lepiej kup sobie pióra od poloneza i dołóż do tych co masz
Re: Warte cos te resory?
Hmm.. a konkretniej jakie, tzn. od jakiego modelu? Rozumiem, że lagę główną i tę najkrótszą (podpórkę) zostawiam, a wkładam między nie 1 poldkowe pióro? Czy po 2 pióra na każdy resor?Mazur85 pisze:lepiej kup sobie pióra od poloneza i dołóż do tych co masz
PS
Jeżdżę głownie po terenie (las, bezdroża, szutry), ale nie wyczynowo, bez żadnego katowania.
Niegdyś Feroza, obecnie Land Rover Discovery I, 2.0Mpi '95 (gaz sekwencja).
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
Re: Warte cos te resory?
Taaa... piora od poloneza, albo zukensa najlepiej 
Nie wiem, jak z setami do ferki, ale do suki ten sprzedawca oferuje jakiestam komplety od dluzszego juz czasu i ciesza sie raczej dobra opinia. Jest na forum, jako @Mazur.

Nie wiem, jak z setami do ferki, ale do suki ten sprzedawca oferuje jakiestam komplety od dluzszego juz czasu i ciesza sie raczej dobra opinia. Jest na forum, jako @Mazur.
Re: Warte cos te resory?
Misiek Bielsko pisze:. Jest na forum, jako @Mazur.
opinie ma dobrą,z tego co wiem swój chłop a zarobić kowalowi też musisz dać a tu jedzie pocztex i zakładzasz i ważne że pasuje
tel660675798
Re: Warte cos te resory?
Licz się z tym że jeden kosztuje około 400zł. Do tego pewnie trzeba będzie wymienić amortyzatory na dłuższe. Samodzielna wymiana starych resorów jest upierdliwa i może być potrzebny warsztat. Aha, jeszcze polibusze...
Niemniej te resory są OK. Używam ich w Samuraju i jestem zadowolony.
Pozdr
Niemniej te resory są OK. Używam ich w Samuraju i jestem zadowolony.
Pozdr
Rocky--->T II --->Samurai--->Jeep XJ 4.0--->Monterey/Galloper 

Re: Warte cos te resory?
Ostatecznie dałem 1150 szelestów, z przesyłką, wzmocnione, tj. 2-piórowe i z kompletem polibuszy. Po wymianie różnica jest bardzo wyraźna, w stronę komfortu oczywiście, a dupę furioza ma teraz tak wysoko, jak jeszcze chyba nigdy nie miała
Autko zyskało na wyglądzie, jest teraz jakby bardziej agresywno-sportowe i znacznie wygodniej mi się w takim siedzi, musiałem tylko nieco bardziej oparcie opuścić.

Niegdyś Feroza, obecnie Land Rover Discovery I, 2.0Mpi '95 (gaz sekwencja).
Re: Warte cos te resory?
Kolego, ja mam resory od MAZURA w samuraju i ten gość robi rewelacyjne resory. Jeżdżę po bardzo ciężkim terenie a one jakby były nieśmiertelne. Poza tym poleci Ci od razu amorki do tych resorów, żebyś mógł je wykorzystac w 100%. Po złożeniu resorów do extremalnego terenu od MAZURA mój samurai zyskał od razu ok 15cm w górę. Warto zainwestować w resory od tego gościa.valdi99 pisze:Powiedzcie proszę - warte coś te resory?
http://www.allegro.pl/item669883111_ide ... rocky.html
Ktoś z kolegów zakładał takie? Bo moje oklapły, kolejne klepanie wg mnie nie ma sensu - i nie wiem czy nie wyrzucę kasy w błoto...
Jeśli masz sporo kasy to załóż od Poloneza i wymieniaj je co drugi wyjazd w teren.
Dodge Ram 5.7 Hemi Magnum 4x4 2004r.
Suzuki Samurai SJ 413 Zmotany
Suzuki Samurai SJ 413 Zmotany
Re: Warte cos te resory?
Wygląda na to, że starczyło. Zresztą musiało, bo 2-3 mies. przed wymiana resorów i tak wymieniłem amorki na standardowe Kayaby, bo z tych o 3 twardościach to już gruz miałem.jaciomp pisze:Pochwal się i wstaw fotkę.
A amorów wystarczyło?
Fotke zrobię w wolnej chwili.
Niegdyś Feroza, obecnie Land Rover Discovery I, 2.0Mpi '95 (gaz sekwencja).
Re: Warte cos te resory?
waldi5
ja zastosowałem resory z Isuzu Tropera wersja krótka - PASUJĄ

Re: Warte cos te resory?
waldi5
czasami można je kupi na złomowcach samochodowych w cenie 180 zł. za komplet.

Re: Warte cos te resory?
waldi5
jak by ktoś potrzebował do ferozy to mam jeden na zbyciu nowy!

Re: Warte cos te resory?
waldi5
jest to oczywiście oryginał do Ferozy

Re: Warte cos te resory?
Czy ktos wie, gdzie znalezc tego @Mazura? Nie moge go znależć wsrod uzytkownikow. Czy on wystepuje na allegro jako wiewiór?
Daihatsu Feroza 1,6 93' --> Ford Maverick 2,0 02'
Re: Warte cos te resory?
Coś pipowato szukasz. Ja znalazłem. Popróbuj jeszcze 
http://www.forum4x4.pl/memberlist.php?m ... ile&u=2936

http://www.forum4x4.pl/memberlist.php?m ... ile&u=2936
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Re: Warte cos te resory?
coś pipowato, może nie tak piszę? Daj namiary na niego.
Daihatsu Feroza 1,6 93' --> Ford Maverick 2,0 02'
Re: Warte cos te resory?
Tu masz resory do Samuraja, ale właśnie od Mazura.
http://allegro.pl/item1107777734_najlep ... ne4x4.html
http://allegro.pl/item1107777734_najlep ... ne4x4.html
Dodge Ram 5.7 Hemi Magnum 4x4 2004r.
Suzuki Samurai SJ 413 Zmotany
Suzuki Samurai SJ 413 Zmotany
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
Re: Warte cos te resory?
Hmm... 15cm w górę to nie wiem czy jest dobre rozwiązanie, ale każdy ma swoją prawdęDrug pisze: Po złożeniu resorów do extremalnego terenu od MAZURA mój samurai zyskał od razu ok 15cm w górę. Warto zainwestować w resory od tego gościa.

Re: Warte cos te resory?
Główką mostu i tak ryje kratery, także podniesienie srajtka to jedno, a koła i mosty to drugieMisiek Bielsko pisze:Hmm... 15cm w górę to nie wiem czy jest dobre rozwiązanie, ale każdy ma swoją prawdęDrug pisze: Po złożeniu resorów do extremalnego terenu od MAZURA mój samurai zyskał od razu ok 15cm w górę. Warto zainwestować w resory od tego gościa.

Dodge Ram 5.7 Hemi Magnum 4x4 2004r.
Suzuki Samurai SJ 413 Zmotany
Suzuki Samurai SJ 413 Zmotany
Re: Warte cos te resory?
Misiek Bielsko pisze:Hmm... 15cm w górę to nie wiem czy jest dobre rozwiązanie, ale każdy ma swoją prawdęDrug pisze: Po złożeniu resorów do extremalnego terenu od MAZURA mój samurai zyskał od razu ok 15cm w górę. Warto zainwestować w resory od tego gościa.
...wszystko zależy od tego z jakiego poziomu się startowało

Re: Warte cos te resory?
3-ci rok niedługo minie mi na resorach od Mazura i żadnych problemów! Nawet nie widzę żeby klapły cokolwiek. Viva Mazur 

Niegdyś Feroza, obecnie Land Rover Discovery I, 2.0Mpi '95 (gaz sekwencja).
Re: Warte cos te resory?
Wszystkie, ale dzwonią 
Jaciomp - sprawdź skrzynkę priv...

Jaciomp - sprawdź skrzynkę priv...
Niegdyś Feroza, obecnie Land Rover Discovery I, 2.0Mpi '95 (gaz sekwencja).
Re: Warte cos te resory?
Ja także dołączyłem do szczęśliwych posiadaczy resorów Mazurowych w ferozie. Póki co wrażenia jak najbardziej pozytywne, wzmocnione resory wcale nie są jakoś hardkorowo twarde.
Jedna rzecz tylko nie daje mi spokoju - otóż komplet polibuszy do tych resorów nie obejmuje stalowej tulejki resora przy wieszaku. O ile tuleje wieszaka przy ramie zastępuje odpowiednio sfrezowana śruba (wieszak-rama), to na połączeniu wieszak - resor ta śruba jest już innego kształtu, i skręcając to połączenie nacisk nakrętki jest cały czas na elastycznym elemencie. Fakt, że jeżeli zastosować by tam jeszcze tulejkę metalową, to na elastyczną wkładkę zostałoby jedynie parę mm (tak jak przy oryginalnej gumie), może więc dlatego nie ma jej przy polibuszach. Napiszcie, jak to jest u was, jeżeli oczywiście ktoś zrozumie ten mój nieco zawiły wywód.
Jedna rzecz tylko nie daje mi spokoju - otóż komplet polibuszy do tych resorów nie obejmuje stalowej tulejki resora przy wieszaku. O ile tuleje wieszaka przy ramie zastępuje odpowiednio sfrezowana śruba (wieszak-rama), to na połączeniu wieszak - resor ta śruba jest już innego kształtu, i skręcając to połączenie nacisk nakrętki jest cały czas na elastycznym elemencie. Fakt, że jeżeli zastosować by tam jeszcze tulejkę metalową, to na elastyczną wkładkę zostałoby jedynie parę mm (tak jak przy oryginalnej gumie), może więc dlatego nie ma jej przy polibuszach. Napiszcie, jak to jest u was, jeżeli oczywiście ktoś zrozumie ten mój nieco zawiły wywód.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość