Feroza full time 4*4
Moderator: s3R
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 44
- Rejestracja: czw lip 07, 2011 10:55 am
Re: Feroza full time 4*4
to moja pierwsza terenowka,nie jezdzilem nigdy w terenie i mozxe nie mam pojecia o tym.
po naszych bagnach w kolo niasta dobrze sobie radzi i wychodzi z niego,chociaz nie ukrywam ze raz zasmierdzialo mi sprzeglo.mysle ze na moje oczekiwania narazie to dobre auto a potem zobaczymy.
Radzi sobie w mysle ze trudnym terenie bez tej blokady, a jesli iuz faktycznie kola zamiela to wtedy po wlaczeniu DiffLock wychodzi bez zadnego problemu, wiec nie rozumiem twierdzenia kolegi
"po pierwszym wyjezdzie w teren, no moze trzecim, bedziesz chcial to auto sprzedac.
bo ono w takiej konfiguracji po prostu nie jedzie."
moze czegos nie zrozumialem?
po naszych bagnach w kolo niasta dobrze sobie radzi i wychodzi z niego,chociaz nie ukrywam ze raz zasmierdzialo mi sprzeglo.mysle ze na moje oczekiwania narazie to dobre auto a potem zobaczymy.
Radzi sobie w mysle ze trudnym terenie bez tej blokady, a jesli iuz faktycznie kola zamiela to wtedy po wlaczeniu DiffLock wychodzi bez zadnego problemu, wiec nie rozumiem twierdzenia kolegi
"po pierwszym wyjezdzie w teren, no moze trzecim, bedziesz chcial to auto sprzedac.
bo ono w takiej konfiguracji po prostu nie jedzie."
moze czegos nie zrozumialem?
- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: Feroza full time 4*4
kolego im dłużej się jeździ tym człowiek oczekuje większych wrażeń od auta 4x4.
Ja też miałem fercie jako pierwsze 4x4 i bardzo lubiłem to autko i wiele razem przeszliśmy, przejechaliśmy i przekopaliśmy
(dosłowanie)
Ale po dwóch latach potrzebowałem więcej, a fercia ma ograniczenia konstrukcyjne co do zmian typowo terenowych. ( zawieszenie, wykrzyże itp)
Sprawdz rame czy nie jest zardzewiała i czy nie ma dziur,
moja zewnątrz też ślicznie wygładała
Paliła mi 14 - 17 pb i była na oponach persichini 225 70 15.
sprzęgło wymieniałem po roku użytkowania i po następnym już zaczynało się slizgać

Ja też miałem fercie jako pierwsze 4x4 i bardzo lubiłem to autko i wiele razem przeszliśmy, przejechaliśmy i przekopaliśmy


Ale po dwóch latach potrzebowałem więcej, a fercia ma ograniczenia konstrukcyjne co do zmian typowo terenowych. ( zawieszenie, wykrzyże itp)
Sprawdz rame czy nie jest zardzewiała i czy nie ma dziur,
moja zewnątrz też ślicznie wygładała


Paliła mi 14 - 17 pb i była na oponach persichini 225 70 15.
sprzęgło wymieniałem po roku użytkowania i po następnym już zaczynało się slizgać

CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 44
- Rejestracja: czw lip 07, 2011 10:55 am
Re: Feroza full time 4*4
tak, tu sie z toba zgodze,ale narazie mi wystarczy.
ja zmieniam auto srednio co pol roku.
obiecalem sobie ze ty mede dlugo jezdzil,wogole chcialem kupic jakiegos patrola czy cos duzego tylko finanse nie pozwolily a jak mialem kupic zdezelowanego pajero to wolalem fercie kupic za ta sama kase i w ekstra stanie.
rame ogladalismy dokladnie przed konserwacja i jest naprawde ok tylko te gumy miedzy buda a rama sa popekane i pewnie do wymiany, ale luzow nie ma.
bylismy ostatnio na zwirowni i bardzo dobrze sobie radzi w piachach bez tej blokady.
a ty miales inna wersje fery?
ja zmieniam auto srednio co pol roku.
obiecalem sobie ze ty mede dlugo jezdzil,wogole chcialem kupic jakiegos patrola czy cos duzego tylko finanse nie pozwolily a jak mialem kupic zdezelowanego pajero to wolalem fercie kupic za ta sama kase i w ekstra stanie.
rame ogladalismy dokladnie przed konserwacja i jest naprawde ok tylko te gumy miedzy buda a rama sa popekane i pewnie do wymiany, ale luzow nie ma.
bylismy ostatnio na zwirowni i bardzo dobrze sobie radzi w piachach bez tej blokady.
a ty miales inna wersje fery?
- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: Feroza full time 4*4
z reduktorem.
To bardzo pomaga w terenie. Na prawde trudno wyobrazić sobie jazdę w terenie bez reduktora. Dla każdego teren i błoto znaczy coś innego. błoto może być do felgi, nadkoli, klamek a i dachu też może zachaczyć
To jak bmw z przednim napędem.
To bardzo pomaga w terenie. Na prawde trudno wyobrazić sobie jazdę w terenie bez reduktora. Dla każdego teren i błoto znaczy coś innego. błoto może być do felgi, nadkoli, klamek a i dachu też może zachaczyć

To jak bmw z przednim napędem.

CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: Feroza full time 4*4
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 44
- Rejestracja: czw lip 07, 2011 10:55 am
Re: Feroza full time 4*4
tak jest nie watpie ze z reduktorem jest latwiej. ale takie bagna jak na filmie to mamy wkolo naszej miejscowosci i moja fercia doskonale jedzie tylko ze ja mam zwykle szosowe opony i bez snorkela wiec nie za bardzo moge poszalec.
ale frajda jest tym autem.
ale frajda jest tym autem.
Re: Feroza full time 4*4
Daihatsu 4x4 Fan Klub Polska [ http://daihatsu.glt.pl ] - znów OnLine (2o13r.)
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 44
- Rejestracja: czw lip 07, 2011 10:55 am
Re: Feroza full time 4*4
ok, ten jest super...
Re: Feroza full time 4*4
I w związku z tym przesiadłeś się na Pajero 2 long?Ale po dwóch latach potrzebowałem więcej, a fercia ma ograniczenia konstrukcyjne co do zmian typowo terenowych

Fercia`93
606297666
606297666
- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: Feroza full time 4*4
jaciomp pisze:I w związku z tym przesiadłeś się na Pajero 2 long?Ale po dwóch latach potrzebowałem więcej, a fercia ma ograniczenia konstrukcyjne co do zmian typowo terenowych
Do wycieczek jak dla mnie

Tył chciasz na spręzynie.
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości