Witam wszystkich i chylę czoła znawcom ROCKY-ego

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

kusiu82
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: śr cze 12, 2013 7:11 pm

Witam wszystkich i chylę czoła znawcom ROCKY-ego

Post autor: kusiu82 » śr cze 12, 2013 8:22 pm

Chyba niestety mam Rockiego 2.0 benzyne podobno to samo co Toyota blizzer. Jeśli ktoś posiada jakieś informację to będę wdzięczny.
Dziękuję.

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Re: Witam wszystkich i chylę czoła znawcom ROCKY-ego

Post autor: s3R » czw cze 13, 2013 12:54 pm

Miałem takiego przez parę lat i bardzo fajnie się tym jeździło.
Choć 2.8 TD ma wiele więcej szfungu. W terenie jednak 2.0 chyba sprawniejszy bo lżejszy a miałem jeszcze dodatkowo cabrio.

Co byś chciał wiedzieć ?
Silnik jest z toyoty o symbolu 3Y. Na łańcuchu. Mosty masz wolniejsze. Inne przełożenia skrzyni trochę. Reduktor ten sam . ( skrzynia jeszcze mi leży w stodole pięcio biegowa :)21 :)
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Re: Witam wszystkich i chylę czoła znawcom ROCKY-ego

Post autor: Jogi4x4 » czw cze 13, 2013 6:30 pm

Półosie natomiast są inne niż w wersji 2.8TD jakby co :)21
Galloper LWB - turysta

kusiu82
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: śr cze 12, 2013 7:11 pm

Re: Witam wszystkich i chylę czoła znawcom ROCKY-ego

Post autor: kusiu82 » pt cze 14, 2013 7:35 am

Seryjnie skrzynia była 5-cio czy 4-ro biegowa. Rozumiem że do tej skrzyni dopasuję każdy inny reduktor tak? Np. z 2,8?
Ile sobie cenisz za skrzynię?
Możesz powiedzić jakie częste usterki wysępują w tym modelu?
Dzięki!!!

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Re: Witam wszystkich i chylę czoła znawcom ROCKY-ego

Post autor: s3R » pt cze 14, 2013 10:01 am

No możliwe. Sprzedałem reduktor gościowi który miał 2.8 i nie wspominał że coś nie pasuje.
Padł mi regulator napięcia np,
Pękają resory no ale to nic nowego w resoraku.
W 2.8 ukręcają się przeguby. Ale w 2.0 to mniej prawdopodobne.
Byleś smarował to pożyją jak ktoś ich nie zakatował wcześniej.
Wielowypust przedniego wału się szybko wysypuje i trzeba wspawać nowy.
Smaruj krzyżaki jak masz jeszcze oryginalne bo są dużo mocniejsze niż GMB.
Zdrapek i poharatka

kusiu82
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: śr cze 12, 2013 7:11 pm

Re: Witam wszystkich i chylę czoła znawcom ROCKY-ego

Post autor: kusiu82 » sob cze 15, 2013 5:05 am

Dzięki za dodatkowe uwagi
Powodzenia

Awatar użytkownika
wolf_87
 
 
Posty: 1074
Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków

Re: Witam wszystkich i chylę czoła znawcom ROCKY-ego

Post autor: wolf_87 » wt gru 03, 2013 6:14 pm

wiem ze to nie to miejsce i ze niby nie wolno. ale nie moge nigdzie dostac dekla do tylniego mostu rocky oba sztywne mosty na resorach. Moze sie komus niepotrzebnie wala po garazu??
http://www.uwilkow.pl
Nocleg Zakopane Gubałówka
Terrano tel 602 669 119

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości