body lift

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

body lift

Post autor: kapik » wt mar 27, 2007 10:30 pm

mam pytanie czy ktos konkretnie zrobil to w rockim chodzi o 5cm
wsumie to bedzie jakies 3 cm biorac pod uwage zmenczenie gum budy
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
dawid_wroc
 
 
Posty: 197
Rejestracja: pt sty 12, 2007 1:43 pm
Lokalizacja: wrocław

Post autor: dawid_wroc » wt mar 27, 2007 10:45 pm

Kapik zaczyna tworzyć monstera :)
trzymam kciuki!
takie tam jeżdżenie gdzie dróg nie ma....

Awatar użytkownika
X90
Posty: 620
Rejestracja: sob maja 27, 2006 11:23 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: X90 » wt mar 27, 2007 11:24 pm

Ja się nie znam, ale według mnie lift budy jest dobry w drążkowachaczowcach, gdy zawieszenia bardziej się już podnieść nie da, a miejsca na wymarzone, wielgaśne MT'ki wciąż za mało :wink: :lol:
Masz Rockiego na resorach, długiego na dodatek, więc problem za krótkich wałów i złego kąta pracy krzyżaków nie będzie Cię dotyczył nawet po sporym lifcie. Na Twoim miejscu dźwignąłbym auto delikatnie na zawieszeniu,a jeśli już się upierasz na lift budy, to zrób niewymagający żadnych przeróbek (zazwyczaj do 3cm). Poza tym, jeśli wkładasz dystanse między budę a ramę, to wzrośnie obciążenie poduszek, więc wywal sparciałe i załóż nowe.
To sa tylko moje sugestie, wiadomo - rób co chcesz, byle bezpiecznie :)1 :D

Pozdrawiam
"Pisarz miłości mówią mi..."

Awatar użytkownika
Colorado
 
 
Posty: 968
Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Colorado » śr mar 28, 2007 10:04 am

W ferozie podniesienie budy o 3 cm jest proste jak definicja przekroju zapalki. W rockym bedzie podobnie. Toczysz tuleje z ertalonu ( do kupienia w walkach w hurtowniach chemii przemyslowej) dajesz nowe poduszki, nowe wzmacniane sruby o twardosci 10,2 i git. Kolejnosc jest taka: rama , poduszka, tuleja, podkladka z gumy 2 mm , kasta. Problem moze wystapic z : chlodnica( moze zajsc potrzeba zeby ja opuscic) , drazek reduktora( ew. podgiac), z guma wlewu paliwa( ew. wymienic na dluzsza.
Cholerna sprezynka

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barteks » śr mar 28, 2007 10:40 am

No konkret Colorado :)2
A robiles wszystkie poduszki naraz dzwigajac całą budę, czy jakos po kolei?
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » śr mar 28, 2007 4:08 pm

dzisiaj ogladałem auto i niewidze problemu niewiem co z przekladnia i wlewem paliwa reduktor sie miesci weze od hamulcuw sa długie
tylko niewiem ile tych poduszek jest ja naliczyłem 10
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » śr mar 28, 2007 5:32 pm

dokładnie oglądaj,rób foty,dobrze wszystko wymierz bo to moja następna robota a wole na gotowca :wink: :D

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » śr mar 28, 2007 5:38 pm

hehe ok postaram sie jak tylko moge ale to robota tak za tydzien lub 2 najpierw blacha musze kupic pas przedni tylko nigdzie niemaja do tego typu z okraglymi lampami
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » śr mar 28, 2007 6:18 pm

to mu zrób lifting na prostokąty :D

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » śr mar 28, 2007 7:50 pm

chyba tak zrobie...
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barteks » śr mar 28, 2007 9:31 pm

Kapik nie rob tego :)2 8)
Teraz masz jedyny w swoim rodzaju z okraglymi oczami
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » śr mar 28, 2007 10:52 pm

barteks pisze:Kapik nie rob tego :)2 8)
Teraz masz jedyny w swoim rodzaju z okraglymi oczami
wiesz i to mi sie podoba poprostu kupie pas i go przerobie
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » śr mar 28, 2007 11:17 pm

jacy wy jestescie sentymentalni :roll: roki dalej będzie rokim

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barteks » czw mar 29, 2007 3:02 pm

hmmm, to jest tak na pograniczu off road i pojazdów zabytkowych :wink:
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości