
Nasze zmoty, czyli zdjęcia i opisy przeróbek sensownych.
Moderator: s3R
- kakol
- jestem tu nowy...
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz wrz 19, 2010 8:47 pm
- Lokalizacja: Chełm
- Kontaktowanie:
Re: Nasze zmoty, czyli zdjęcia i opisy przeróbek sensownych.
fajny pasuje do autka 

Re: Nasze zmoty, czyli zdjęcia i opisy przeróbek sensownych.
taki sobie wyspawam, zamykałeś go po bokach ?
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 98
- Rejestracja: śr sie 31, 2011 10:24 am
- Lokalizacja: Śląsk/Gliwice
Re: Nasze zmoty, czyli zdjęcia i opisy przeróbek sensownych.
Ostatnio zmieniony pt mar 30, 2012 11:08 am przez m.kubica, łącznie zmieniany 1 raz.
Michał
Śląsk, Gliwice
Daihatsu Feroza F300 HardTop 92' 1.6
Śląsk, Gliwice
Daihatsu Feroza F300 HardTop 92' 1.6
Re: Nasze zmoty, czyli zdjęcia i opisy przeróbek sensownych.
Fercia`93
606297666
606297666
Re: Nasze zmoty, czyli zdjęcia i opisy przeróbek sensownych.
Fercia`93
606297666
606297666
Re: Nasze zmoty, czyli zdjęcia i opisy przeróbek sensownych.
Gotowy kołnierz przejściowy zamówił z firmy do której link podaje w postach, więc musiało pasić
Ciekawe ile biorą za taką przejściówkę (jest w katalogu tej firmy, więc cena raczej stała)

Daihatsu 4x4 Fan Klub Polska [ http://daihatsu.glt.pl ] - znów OnLine (2o13r.)
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 98
- Rejestracja: śr sie 31, 2011 10:24 am
- Lokalizacja: Śląsk/Gliwice
Re: Nasze zmoty, czyli zdjęcia i opisy przeróbek sensownych.
Wersja beta zderzaka, brakuje jeszcze osłony chłodnicy, potem wyszlifować i pomalować



Michał
Śląsk, Gliwice
Daihatsu Feroza F300 HardTop 92' 1.6
Śląsk, Gliwice
Daihatsu Feroza F300 HardTop 92' 1.6
Re: Nasze zmoty, czyli zdjęcia i opisy przeróbek sensownych.
dlaczego o 10 cm z każdej strony za szeroki jest ten zderzak ?
Babell Extreme Off Road TEAM
Toyota LJ70 3.0 V6 KOCUR
Discovery TD5
Toyota LJ70 3.0 V6 KOCUR

Discovery TD5
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 98
- Rejestracja: śr sie 31, 2011 10:24 am
- Lokalizacja: Śląsk/Gliwice
Re: Nasze zmoty, czyli zdjęcia i opisy przeróbek sensownych.
To był "prototyp" pierwszy raz na auto przykręcony, potem był węższy
Końcowa wersja wyglądała tak: http://otomoto.pl/daihatsu-feroza-1-6-1 ... 34777.html
TO NIE MOJA AUKCJA ! Już nie jestem właścicielem od 3 miesięcy

Końcowa wersja wyglądała tak: http://otomoto.pl/daihatsu-feroza-1-6-1 ... 34777.html
TO NIE MOJA AUKCJA ! Już nie jestem właścicielem od 3 miesięcy
Michał
Śląsk, Gliwice
Daihatsu Feroza F300 HardTop 92' 1.6
Śląsk, Gliwice
Daihatsu Feroza F300 HardTop 92' 1.6
Re: Nasze zmoty, czyli zdjęcia i opisy przeróbek sensownych.
No dobra trochę mi to zajęło ale już jest przedni zderzak do Fredki. Zderzaczek z rury 1.5" oraz mały skromny kangur coby chronił otwór przed chłodnicą z 1.25", prosty a przede wszystkim lekki, nie potrzebuje mega-hiper lasu rur przed lampami.

A do tego zmotywowany jeszcze bardziej przez Vandalla wsadziłem trójkąciki z Suzuki dla poprawy szerokości i stabilności. Aby wsadzić felgi z SJ'ta do Ferozy trzeba dać dystans 5mm podobnie jak w Suzuki oraz zeszlifować trochę zaciski, nie wiem ile dokładnie nie mierzyłem, coś ok 2mm. Jak na razie z oponami 255/75R15 jest ok, nie przyciera nigdzie czego się obawiałem, na wykrzyżach również jest ok, promień skrętu niezauważalnie większy, autko poszło w szerz i jest stabilniejsze, w koleinach trochę mniej targa.





A do tego zmotywowany jeszcze bardziej przez Vandalla wsadziłem trójkąciki z Suzuki dla poprawy szerokości i stabilności. Aby wsadzić felgi z SJ'ta do Ferozy trzeba dać dystans 5mm podobnie jak w Suzuki oraz zeszlifować trochę zaciski, nie wiem ile dokładnie nie mierzyłem, coś ok 2mm. Jak na razie z oponami 255/75R15 jest ok, nie przyciera nigdzie czego się obawiałem, na wykrzyżach również jest ok, promień skrętu niezauważalnie większy, autko poszło w szerz i jest stabilniejsze, w koleinach trochę mniej targa.




Galloper LWB - turysta
Re: Nasze zmoty, czyli zdjęcia i opisy przeróbek sensownych.
Feroza zmotana na sprężynach. Poprosiłem człowieka, który wystawił auto na alledrogo, aby podzielił się swoimi pomysłami. Czy gra warta świeczki? Poprawilibyście coś? Wygląda na dosyć proste, tylko nie wiem od czego ten element mocujący most od tylca.











W AUCIE JEST ZAMONTOWANA WYCIĄGARKA 1500 LBS Z LINĄ SYNTETYCZNĄ /OK 12 M /POZA TYM OPONY DO TERENU KTÓRE PRZEJECHAŁY NIE WIĘCEJ NIŻ 600 KM,3 LETNI AKUMULATOR ŻELOWY O DUŻEJ MOCY,SPRZĘGIEŁKA BLOKUJĄCE PRZEDNI MOST MANUALNE ORYGINALNE DAIHATSU PRZEDNI MOST JEST ZBLOKOWANY NA SZTYWNO TYLNI MA WŁOŻONĄ PODKŁADKĘ W SPRZĘGŁO CO POWODUJE ŻE SIĘ ROZŁĄCZA PRZY BARDZO DUŻYM PRZECIĄŻENIU-AUTO CIĄGNĄ WSZYSTKIE CZTERY KOŁA JEŻELI NIE ZAWIŚNIE PRZEJEŻDŻA WSZYSTKO.
W TERENIE JEST MIĘKKI ALE SPRĘŻYNY WYMIENIA SIĘ 10 MINUT MOŻNA DOBRAĆ WEDŁUG UZNANIA W MOIM AUCIE RESORY POŁAMAŁEM PO JEDNYM WYJEŹDZIE NA BŁOTA,POTEM ZROBIŁEM SPRĘŻYNY I JAKO WAHACZE POŁÓWKI RESORÓW NIE WYTRZYMAŁY JEDNEJ PORZĄDNEJ JAZDY.TERAZ WAHACZE SĄ DOROBIONE Z NATURY SIERŻANT TO WAHACZ Z AUDI 80,DO MOSTU PRZYSPAWANA JEST CZĘŚĆ OBEJMY ZWROTNICY /AUDI 80 B3 LUB GOLF ZE ŚREDNICĄ SWORZNIA 17 MM/TYŁ RAMY JEST ODCIĘTY ZBIORNIK OD SEICENTO -STARY SIĘ NIE MIEŚCIŁ Z WAHACZEM /SIERŻANTEM/AMORTYZATORY PASSAT B3 TYŁ BEZ DEKIELKÓW ,MOŻNA POKOMBINOWAĆ KOMPLETNE ZE SPRĘŻYNAMI WTEDY JEST TWARDSZY.POZDRAWIAM











Fercia`93
606297666
606297666
Re: Nasze zmoty, czyli zdjęcia i opisy przeróbek sensownych.
A oprócz tego, że zamieszczanie tu ogłoszeń nie jest chyba dobrym pomysłem to czy podzieliłbyś się chętnie opisami przeróbek? zdjęcia musisz wrzucić na jakiś wirtualny album i podać link.
Fercia`93
606297666
606297666
Re: Nasze zmoty, czyli zdjęcia i opisy przeróbek sensownych.
ok kolego wrzucę gdzieś zdjęcia to podam linka mam zdjęcia z całej przebudowy
co do twojego pytania o ten samochód wyżej to wahacz niby sierżant jest nieprawidłowo zamontowany on ma być tak samo jak wahacze inaczej to nie ma prawa prawidłowo robić o ile sie nie urwie to będzie ograniczał skok mostu
wahacze przykręcone do budy do mocowań po resorach na których feroza lubi się zachaczyć przy przejazdach przez ostre garby, pniaki itp
a co do przebudowy -czy warto według mnie tak ale trzeba poświęcić trochę czasu
części na samo zawieszenie na tył nie są drogie-ja dałem wahacze kute z disco 300zl kpl
sprężyny z samary 120 zł nowe sprawdzają się idealnie+amortyzatory nowe olejowe z mercedesa 607 po 40 zl za szt.też sie bardzo dobrze sprawdzają -są dość miękkie i wytrzymałe i mają duży skok ok. 30cm
obciąłem ramę i budę już się nie wiesza dupą przy przejazdach przez rowy itp.
podciąłem nadkola wspawałem blachy+poszerzenia gumowe założyłem nowe felgi 16"+opony 32"
chłodnica zamontowana z tyłu od laguny 1.9 dci z 2005 roku razem z wentylatorem
wspawałem płyte pod wyciągarkę wywaliłem drążek stabilizacyjny który w terenie ogranicza tylko pracę zawiechy
wspawałem przegrodę z za siedzeniami z profili +blachy nierdzewne wszystko uszczelnione nic do środka nie przecieka
wszystkie przewody elektryki puszczone w środku
pompa paliwa +zbiornik zabudowałem blachą aluminiową na pace
akumulator też jest z tyłu żelowy żeby nie było problęmu z prądem do wyciągarki
założyłem hebel i wiele innych o których w tej chwili nie pamiętam..przesiedziałem przy tym 2-mies. oczywiście popołudniami po pracy ale teraz to nie jest to samo auto zawiecha wybiera dziury bez porównania z oryginałem na resorze który miałem wrażenie
że mi kręgosłup połamie na dziurach
jak byś miał jakieś pytania to pytaj pzdr.
ps. często mnie pytają czy nie brakuje mocy na tych kołach i czy nic się nie dzieje z ukł. napędowym
odp:mocy nie brakuje na reduktorze w terenie idzie wszędzie układ napędowy wytrzymuje bez problemu chyba że ktoś będzie jezdził na reduktorze po asfalcie to napewno soś walnie
i jeszcze taka ciekawostka feroza do 94 roku ma bardzo dobre przełożenia w mostach 1:5.29
mało która terenówka ma takie przełożenia a po 94r mosty są szybsze bardziej na asfalt
http://www.fotosik.pl/u/grubynex/album/1488025
co do twojego pytania o ten samochód wyżej to wahacz niby sierżant jest nieprawidłowo zamontowany on ma być tak samo jak wahacze inaczej to nie ma prawa prawidłowo robić o ile sie nie urwie to będzie ograniczał skok mostu
wahacze przykręcone do budy do mocowań po resorach na których feroza lubi się zachaczyć przy przejazdach przez ostre garby, pniaki itp
a co do przebudowy -czy warto według mnie tak ale trzeba poświęcić trochę czasu
części na samo zawieszenie na tył nie są drogie-ja dałem wahacze kute z disco 300zl kpl
sprężyny z samary 120 zł nowe sprawdzają się idealnie+amortyzatory nowe olejowe z mercedesa 607 po 40 zl za szt.też sie bardzo dobrze sprawdzają -są dość miękkie i wytrzymałe i mają duży skok ok. 30cm
obciąłem ramę i budę już się nie wiesza dupą przy przejazdach przez rowy itp.
podciąłem nadkola wspawałem blachy+poszerzenia gumowe założyłem nowe felgi 16"+opony 32"
chłodnica zamontowana z tyłu od laguny 1.9 dci z 2005 roku razem z wentylatorem
wspawałem płyte pod wyciągarkę wywaliłem drążek stabilizacyjny który w terenie ogranicza tylko pracę zawiechy
wspawałem przegrodę z za siedzeniami z profili +blachy nierdzewne wszystko uszczelnione nic do środka nie przecieka
wszystkie przewody elektryki puszczone w środku
pompa paliwa +zbiornik zabudowałem blachą aluminiową na pace
akumulator też jest z tyłu żelowy żeby nie było problęmu z prądem do wyciągarki
założyłem hebel i wiele innych o których w tej chwili nie pamiętam..przesiedziałem przy tym 2-mies. oczywiście popołudniami po pracy ale teraz to nie jest to samo auto zawiecha wybiera dziury bez porównania z oryginałem na resorze który miałem wrażenie
że mi kręgosłup połamie na dziurach
jak byś miał jakieś pytania to pytaj pzdr.
ps. często mnie pytają czy nie brakuje mocy na tych kołach i czy nic się nie dzieje z ukł. napędowym
odp:mocy nie brakuje na reduktorze w terenie idzie wszędzie układ napędowy wytrzymuje bez problemu chyba że ktoś będzie jezdził na reduktorze po asfalcie to napewno soś walnie
i jeszcze taka ciekawostka feroza do 94 roku ma bardzo dobre przełożenia w mostach 1:5.29
mało która terenówka ma takie przełożenia a po 94r mosty są szybsze bardziej na asfalt
http://www.fotosik.pl/u/grubynex/album/1488025
Re: Nasze zmoty, czyli zdjęcia i opisy przeróbek sensownych.
Rok temu zakupiłem daihatsu rocky 2.8. Było to auto BEZ ŻADNYCH przeróbek. Od razu po zakupieniu podeschliśmy w teren. Auto za każdym razem stawało. Postanowiłem to zmienić. lista przeróbek dokonanych prze zemnie ;
1. Dołożenie 1 pióra do resorów i wygięcie je pod większym kontem.
2. Przerobienie podwozia pod amortyzatory od Patrola.
3. Dorobienie flanszy na wał.
4. Założenie mostów od Uaza ze zwolnicami. WY Daje SIĘ TO BARDZO TRUDNE LECZ TRWA TO MAX 2 DNI.
5. Zrobienie własnych blokad dyferencjału. Było to bardzo trudne lecz wyszło wiele taniej niż miałbym kupić oryginalne blokady.
6. Założenie opon swamper bogger 35' x 13,5 x 15 . Udało mi sie kupiec 5 opon oryginalnych za 1,200 zł. Poprzedni właściciel założył je do samuraja który mu się złamał. Jeździł nim zaledwie 2 dni. Opony miały jeszcze cycki. ;].
7. Założenie sportowych foteli. Dla mnie i syna.
8. Zrobiłem i założyłem snorkel.
9. Dokonałem jeszcze kilu drobnych modyfikacji. Takich jak zrobienie bagażnika dachowego i założenie linek chroniących szybę.
10. Pomalowałem go na szaro.
Auto sprawuje się doskonale w terenie. Udało mi się zając miejcie na podium już 4 razy a dopiero jeźdź nim 8 mies.
Całkowity koszt auta razem z przeróbkami wyniósł mnie 24 000 zł .
1. Dołożenie 1 pióra do resorów i wygięcie je pod większym kontem.
2. Przerobienie podwozia pod amortyzatory od Patrola.
3. Dorobienie flanszy na wał.
4. Założenie mostów od Uaza ze zwolnicami. WY Daje SIĘ TO BARDZO TRUDNE LECZ TRWA TO MAX 2 DNI.
5. Zrobienie własnych blokad dyferencjału. Było to bardzo trudne lecz wyszło wiele taniej niż miałbym kupić oryginalne blokady.
6. Założenie opon swamper bogger 35' x 13,5 x 15 . Udało mi sie kupiec 5 opon oryginalnych za 1,200 zł. Poprzedni właściciel założył je do samuraja który mu się złamał. Jeździł nim zaledwie 2 dni. Opony miały jeszcze cycki. ;].
7. Założenie sportowych foteli. Dla mnie i syna.
8. Zrobiłem i założyłem snorkel.
9. Dokonałem jeszcze kilu drobnych modyfikacji. Takich jak zrobienie bagażnika dachowego i założenie linek chroniących szybę.
10. Pomalowałem go na szaro.
Auto sprawuje się doskonale w terenie. Udało mi się zając miejcie na podium już 4 razy a dopiero jeźdź nim 8 mies.
Całkowity koszt auta razem z przeróbkami wyniósł mnie 24 000 zł .
Re: Nasze zmoty, czyli zdjęcia i opisy przeróbek sensownych.
kamilkac pisze:Rok temu zakupiłem daihatsu rocky 2.8. Było to auto BEZ ŻADNYCH przeróbek. Od razu po zakupieniu podeschliśmy w teren. Auto za każdym razem stawało. Postanowiłem to zmienić. lista przeróbek dokonanych prze zemnie ;
1. Dołożenie 1 pióra do resorów i wygięcie je pod większym kontem.
2. Przerobienie podwozia pod amortyzatory od Patrola.
3. Dorobienie flanszy na wał.
4. Założenie mostów od Uaza ze zwolnicami. WY Daje SIĘ TO BARDZO TRUDNE LECZ TRWA TO MAX 2 DNI.
5. Zrobienie własnych blokad dyferencjału. Było to bardzo trudne lecz wyszło wiele taniej niż miałbym kupić oryginalne blokady.
6. Założenie opon swamper bogger 35' x 13,5 x 15 . Udało mi sie kupiec 5 opon oryginalnych za 1,200 zł. Poprzedni właściciel założył je do samuraja który mu się złamał. Jeździł nim zaledwie 2 dni. Opony miały jeszcze cycki. ;].
7. Założenie sportowych foteli. Dla mnie i syna.
8. Zrobiłem i założyłem snorkel.
9. Dokonałem jeszcze kilu drobnych modyfikacji. Takich jak zrobienie bagażnika dachowego i założenie linek chroniących szybę.
10. Pomalowałem go na szaro.
Auto sprawuje się doskonale w terenie. Udało mi się zając miejcie na podium już 4 razy a dopiero jeźdź nim 8 mies.
Całkowity koszt auta razem z przeróbkami wyniósł mnie 24 000 zł .
jak możesz wrzuć jakieś foty
Re: Nasze zmoty, czyli zdjęcia i opisy przeróbek sensownych.
kamilkac pokaż swojego potwora 

Fercia`93
606297666
606297666
Re: Nasze zmoty, czyli zdjęcia i opisy przeróbek sensownych.
jaciomp co do twojego pytania nz pw to są te wahacze a amortyzatory są z mercedesa 609D, 709Dbo to są takie same
drążek(panhard) jest też z disco trafiłem z prawie nowymi tulejami i śrubami za 60 zł na all.....
wahacze jak przymierzysz od góry to zobaczysz że nie ma różnicy tak że nie warto kombinować
cyt:Jeszcze mam wątpliwości co długości sprężyn. Nie spadną przy wykrzyżu? Bo na zdjęciu ledwo na ten stożek nachodzą.
odp,sprężyny są długie i nie spadną bo są u góry od wewnętrznej strony spawnięte tak żeby w razie czego można było
odciąć bez problemu a ze stożka nie wyjdą bo tak są dopasowane mocowania amorów że więcej nie puszczą
dorzuciłem pare zdjęć jak chciałeś może coś wypatrzysz http://www.fotosik.pl/u/grubynex/album/1488025
ps.sprawdz czy mocowania sprężyn wejdą ci koło zbiornika paliwa bo nie pamiętam jak tam było z miejscem dlatego że ja zbiornik przeniosłem pod zabudowe na góre
drążek(panhard) jest też z disco trafiłem z prawie nowymi tulejami i śrubami za 60 zł na all.....
wahacze jak przymierzysz od góry to zobaczysz że nie ma różnicy tak że nie warto kombinować
cyt:Jeszcze mam wątpliwości co długości sprężyn. Nie spadną przy wykrzyżu? Bo na zdjęciu ledwo na ten stożek nachodzą.
odp,sprężyny są długie i nie spadną bo są u góry od wewnętrznej strony spawnięte tak żeby w razie czego można było
odciąć bez problemu a ze stożka nie wyjdą bo tak są dopasowane mocowania amorów że więcej nie puszczą
dorzuciłem pare zdjęć jak chciałeś może coś wypatrzysz http://www.fotosik.pl/u/grubynex/album/1488025
ps.sprawdz czy mocowania sprężyn wejdą ci koło zbiornika paliwa bo nie pamiętam jak tam było z miejscem dlatego że ja zbiornik przeniosłem pod zabudowe na góre
Re: Nasze zmoty, czyli zdjęcia i opisy przeróbek sensownych.
Pochwalę się tym co w weekend się udało wykonać .
Ponieważ założenie mojego Rockyego, jest bliżej wyprawówki niż offroadowej zmoty - to staram się wykorzystać w nim każdą możliwą przestrzeń . U kolegi który Rockym jeździł na globall podpatrzyłem rozwiązanie , które przypadło mi do gustu. Mianowicie wzmocnienie maski z możliwością troczenia drobnych pierdół .
Zakładam, że będzie to nie najgorsze miejsce na tzw. prysznice solarne - tak żeby po dniu podróży móc zapewnić sobie ciepły prysznic w każdych warunkach.
Drugia i nie mniej istotna funkcja to możliwość bezpiecznego wchodzenia na maskę , bez ryzyka poślizgu ( kto nie odśnieżał dachu Rockyego z maski ten nie wie:p ) i wygodniejsza obsługa przyszłego bagażnika dachowego.
Trzecia funkcja to oczywiście lans , bans i orzeszki
bo w mojej ocenie wygląda lepiej niż goła maska
Całkowity koszt ok 170 zł
Czas na foto




Pozdrawiam
-FoX-
Ponieważ założenie mojego Rockyego, jest bliżej wyprawówki niż offroadowej zmoty - to staram się wykorzystać w nim każdą możliwą przestrzeń . U kolegi który Rockym jeździł na globall podpatrzyłem rozwiązanie , które przypadło mi do gustu. Mianowicie wzmocnienie maski z możliwością troczenia drobnych pierdół .
Zakładam, że będzie to nie najgorsze miejsce na tzw. prysznice solarne - tak żeby po dniu podróży móc zapewnić sobie ciepły prysznic w każdych warunkach.
Drugia i nie mniej istotna funkcja to możliwość bezpiecznego wchodzenia na maskę , bez ryzyka poślizgu ( kto nie odśnieżał dachu Rockyego z maski ten nie wie:p ) i wygodniejsza obsługa przyszłego bagażnika dachowego.
Trzecia funkcja to oczywiście lans , bans i orzeszki

Całkowity koszt ok 170 zł
Czas na foto





Pozdrawiam
-FoX-
Re: Nasze zmoty, czyli zdjęcia i opisy przeróbek sensownych.
Zderzak do Rocky-ego mojej szalonej twórczości





-
- jestem tu nowy...
- Posty: 65
- Rejestracja: czw kwie 11, 2013 7:55 pm
- Lokalizacja: Człuchów/Chojnice
Re: Nasze zmoty, czyli zdjęcia i opisy przeróbek sensownych.
Szykuję się do zmiany mostów na k260 i mam problem ze sprężynami. Czy mogą być mocowane bezpośrednio pod ramą? Nie zaszkodzi to samej ramie?
Vitara była
Terrano I był
Samurai był
Rocky 2.8 tdi (,BFG MT 33')był
Rocky 2.8 TD resorak jest
Terrano I był
Samurai był
Rocky 2.8 tdi (,BFG MT 33')był
Rocky 2.8 TD resorak jest

Re: Nasze zmoty, czyli zdjęcia i opisy przeróbek sensownych.
Skok skasujesz zawiasu skasujesz ?
Choć miejsca tam za wiele nie ma fucktycznie.
Nie osłabisz jej o ile nie jest zgnita.
Choć miejsca tam za wiele nie ma fucktycznie.
Nie osłabisz jej o ile nie jest zgnita.
Zdrapek i poharatka
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 65
- Rejestracja: czw kwie 11, 2013 7:55 pm
- Lokalizacja: Człuchów/Chojnice
Re: Nasze zmoty, czyli zdjęcia i opisy przeróbek sensownych.
Aktualnie mam szersze mosty i sprężyny są od zewnętrznej strony ramy, mosty od k260 są węższe i nie mam innej możliwości. Rama jest w super stanie, więc zostaje metoda prób i błędów. Myślę że zawias będzie ok bo zostawię te springi które mam aktualnie, tylko że auto się podniesie około 8cm 

Vitara była
Terrano I był
Samurai był
Rocky 2.8 tdi (,BFG MT 33')był
Rocky 2.8 TD resorak jest
Terrano I był
Samurai był
Rocky 2.8 tdi (,BFG MT 33')był
Rocky 2.8 TD resorak jest

Re: Nasze zmoty, czyli zdjęcia i opisy przeróbek sensownych.
Koniec bólu pleców
- apede
-
- Posty: 3873
- Rejestracja: ndz maja 15, 2005 10:23 pm
- Lokalizacja: miasto 9 zajezdni
- Kontaktowanie:
Re: Nasze zmoty, czyli zdjęcia i opisy przeróbek sensownych.
Ło... a ten panhard wygięty to wytrzyma? 

loppujen lopuksi suzuki neliveto
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...
https://www.flickr.com/photos/apede22
Bareja wieszczem narodowym...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości