zawieszenie
Moderator: s3R
- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
- MACIEK KRAKÓW
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
W porownaniu do BFG AT 31' na ktorych jezdze i sa jak nowe (przejechane 10 000 km glownie po asfalcie) to roznica w srednicy jest ponad 4 cmMisiek Bielsko pisze:8,40/15 to troche ponad 31 cali, wiec nie wiem, jak wyszlo Ci cal wiecej, chyba, ze zaczeli wiecej bieznika klascMACIEK KRAKÓW pisze:
A tak w ogole to posszedlem na kompromis i kupilem wlasnie 4 sztuki pancerne ROSYJSKIE YA 192 8,4'/15 (maja ponad 32" srednicy i niecale 21 cm szerokosci)
Jak sie na tym jezdzi zdam relacje niebawem jak tylko zaloze na felgi 6/15 ktorych na razie mi brak






Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
- MACIEK KRAKÓW
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Czasem trzeba isc na kompromis, bo to zaledwie 1 cm roznicy na odbojuMisiek Bielsko pisze:Z odbojami swieta racja - ogranicza skok mostu do gory - czyli do bani.


A co do rozmiarow opon to wszystko zalezy od firmy i czy nalewka czy oryginal - a to robi wielka roznice

Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Mierzysz wysokość w cm i przeliczasz na cale.
BFG nie mają zdaje sie pełnego 31.
1 cm na odboju to na końcu mostu przy ofsetowanej feldze dużo więcej.
Jak masz jeszcze przeklepane resory żeby 33 weszły to skok w dół też jest mniejszy.
A co do Yaków to ta opona jest chyba troche za twarda.
Takie mam wrażenie po porównaniu rockiego na Yakach i rockiego na kopiach simexów.
i są wąskie. jak na tą masę auta nie wiem czy nie za wąskie. Ale próbuj
w sumie uazy też lekkie nie są 
BFG nie mają zdaje sie pełnego 31.
1 cm na odboju to na końcu mostu przy ofsetowanej feldze dużo więcej.
Jak masz jeszcze przeklepane resory żeby 33 weszły to skok w dół też jest mniejszy.
A co do Yaków to ta opona jest chyba troche za twarda.
Takie mam wrażenie po porównaniu rockiego na Yakach i rockiego na kopiach simexów.
i są wąskie. jak na tą masę auta nie wiem czy nie za wąskie. Ale próbuj


Zdrapek i poharatka
- MACIEK KRAKÓW
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
s3R pisze:Mierzysz wysokość w cm i przeliczasz na cale.
BFG nie mają zdaje sie pełnego 31.
1 cm na odboju to na końcu mostu przy ofsetowanej feldze dużo więcej.
Jak masz jeszcze przeklepane resory żeby 33 weszły to skok w dół też jest mniejszy.
A co do Yaków to ta opona jest chyba troche za twarda.
Takie mam wrażenie po porównaniu rockiego na Yakach i rockiego na kopiach simexów.
i są wąskie. jak na tą masę auta nie wiem czy nie za wąskie. Ale próbujw sumie uazy też lekkie nie są




Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
- caterpillar
- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
- MACIEK KRAKÓW
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
- caterpillar
- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
- MACIEK KRAKÓW
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
- MACIEK KRAKÓW
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
barteks pisze:Tia, mamy to samo, ja jeszcze nie testowalem w terenie
Na rampach najazdowych wykrzyz sie miescil, zobaczymy jak bedzie na zywo w akcji, moze byc inaczej...
Mam teraz takze AT BFG w rozmiarze 31x10,5x15 na codzien, moze dlatego Maciek sie pomylil.
To przeciez mowiles jak widzielismy sie ostatnio, ze masz w wersji AT


Stad moja pomylka


Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
- MACIEK KRAKÓW
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Na szutry najlepsze sa BFG AT, tak ludzie mowia. Na skaly i kamienie to ona jest na 100% za twarda, opony do rocklawringu (nie wim jak sie to pisze) sa wydaje mi sie bardzo miekkie, a do tego jeszcze maja taka wlasciwosc ze zwieksza sie ich przyczepnosc jak sie nagrzeja. Dlatego czesto oni tak kreca w mejscu kolami jak nie moga podjechac, zeby sie opona zagrzala i wtedy daja rade.
Ta Yaki powinny sie sprawdzic na blocie wlasnie gdzie nie musi sie opona tak bardzo miekko ukladac, wazniejsza jest rzezba bierznika i ostrosc jego krawedzi.
Ta Yaki powinny sie sprawdzic na blocie wlasnie gdzie nie musi sie opona tak bardzo miekko ukladac, wazniejsza jest rzezba bierznika i ostrosc jego krawedzi.
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD
- MACIEK KRAKÓW
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Jak robia je na Afganistan to tam glownie szutry i kamieniebarteks pisze:Na szutry najlepsze sa BFG AT, tak ludzie mowia. Na skaly i kamienie to ona jest na 100% za twarda, opony do rocklawringu (nie wim jak sie to pisze) sa wydaje mi sie bardzo miekkie, a do tego jeszcze maja taka wlasciwosc ze zwieksza sie ich przyczepnosc jak sie nagrzeja. Dlatego czesto oni tak kreca w mejscu kolami jak nie moga podjechac, zeby sie opona zagrzala i wtedy daja rade.
Ta Yaki powinny sie sprawdzic na blocie wlasnie gdzie nie musi sie opona tak bardzo miekko ukladac, wazniejsza jest rzezba bierznika i ostrosc jego krawedzi.


Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
żebyś się maciek nie zdziwił jak pod disco na krawężnik nie podjedziesz na tych 33" rakieta a szczegulnie z takim silnikiem jak twoja to fajny dupowóz ale w terenie robi średnio za szybkie przełożenia, za słabe mosty a sprzęgło z osobówki jest do osobówki.MACIEK KRAKÓW pisze:
Co do tego, ze mocy mi braknie to sie akurat nie martwie - to mi z wiadomych wzgledow nie grozi i nawet 35' i wiecej by uciagnal![]()
no

- MACIEK KRAKÓW
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Leszku zobaczymyleszek pisze:żebyś się maciek nie zdziwił jak pod disco na krawężnik nie podjedziesz na tych 33" rakieta a szczegulnie z takim silnikiem jak twoja to fajny dupowóz ale w terenie robi średnio za szybkie przełożenia, za słabe mosty a sprzęgło z osobówki jest do osobówki.MACIEK KRAKÓW pisze:
Co do tego, ze mocy mi braknie to sie akurat nie martwie - to mi z wiadomych wzgledow nie grozi i nawet 35' i wiecej by uciagnal![]()
no


Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
- MACIEK KRAKÓW
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Dlatego wlasnie kupilem je z mysla o jezdzie po gorach a nie blocieBng862 pisze:Te opony YA to podobno na sliskie nawierzchnie to niezbyt dobra,czytałem także ze sliskie błoto też daje jej we znaki bo jest twarda.


Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
[quote="leszek
z takim silnikiem jak twoja to fajny dupowóz ale w terenie robi średnio za szybkie przełożenia, za słabe mosty a sprzęgło z osobówki jest do osobówki.
no
[/quote]
Leszek, ostro, ostro, nie lubisz Rakiety czy Macka? Bo ja mam zupelnie inne doswiadczenia z tym autem, (z silnikiem TD) generalnie jezdzilem juz w grupie z wieloma samochodami i nie bylo takich miejsc ktore by pokonal gorzej niz pozostale auta w grupie. Duzo osob wypomin przelozenia w Daihatsu, nigdy nie mialem z tym klopotu.
A i o co ci chodzi z tym sprzeglem?
z takim silnikiem jak twoja to fajny dupowóz ale w terenie robi średnio za szybkie przełożenia, za słabe mosty a sprzęgło z osobówki jest do osobówki.
no

Leszek, ostro, ostro, nie lubisz Rakiety czy Macka? Bo ja mam zupelnie inne doswiadczenia z tym autem, (z silnikiem TD) generalnie jezdzilem juz w grupie z wieloma samochodami i nie bylo takich miejsc ktore by pokonal gorzej niz pozostale auta w grupie. Duzo osob wypomin przelozenia w Daihatsu, nigdy nie mialem z tym klopotu.
A i o co ci chodzi z tym sprzeglem?
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD
- MACIEK KRAKÓW
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Leszek, ostro, ostro, nie lubisz Rakiety czy Macka? Bo ja mam zupelnie inne doswiadczenia z tym autem, (z silnikiem TD) generalnie jezdzilem juz w grupie z wieloma samochodami i nie bylo takich miejsc ktore by pokonal gorzej niz pozostale auta w grupie. Duzo osob wypomin przelozenia w Daihatsu, nigdy nie mialem z tym klopotu.barteks pisze:[quote="leszek
z takim silnikiem jak twoja to fajny dupowóz ale w terenie robi średnio za szybkie przełożenia, za słabe mosty a sprzęgło z osobówki jest do osobówki.
no
A i o co ci chodzi z tym sprzeglem?[/quote]
Bartku inni po prostu zazdroszcza nam syfow i to dlatego tak nadaja


Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości