Oponki do Rockiego!

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Oponki do Rockiego!

Post autor: Bng862 » śr sty 25, 2006 6:24 pm

Jakie max oponki??Może bylo już taki temat,ale chce się jeszcze dowiedzieć co trzeba przerabiać do 33"??Pzdr
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koni » śr sty 25, 2006 11:42 pm

trzeba podnieść auto bo inaczej nie wejdą(chyba że siesciągnie błotniki :D ) !! trzeba odsadzić koła (dystanse albo zejsc bardziej na minus z et w felgach )bo zmiejszy sie inaczej promień skrętu i będą ocierać !! Jak jezdzisz duzo po czarnym to pozegnaj się z komfortem bo na nierównej nawierzchni(a takich mamy 90%) auto będzie pływać !! O koleinach juz nawet nie wspomnę :D
gg 3041301

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » czw sty 26, 2006 10:01 am

temat przerabiany... moim zdaniem nie ma sesu więcej niż 31' do takich opon musisz odsadzić już felgi i podciąć błotniki...
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
krzycho30
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 12:15 pm
Lokalizacja: szczecin

Post autor: krzycho30 » czw sty 26, 2006 2:25 pm

witam
szperając po necie znalazłem to:

http://www.off-road.pl/modules.php?name ... ries=OPONY

fragment poniżej

"Daihatsu Wildcat/Rocky F, F70, F75, F80, F85
Opony standardowe 215 R15, HR78-15
Wybrane zamienniki P225/70 R15, P225/75 R15, P235/70 R15, P235/75 R15, LT235/75 R15, 30x9.50 R15*, 9 R15*, P255/70 R15*, P265/70 R15*, 255/75 R15**, 265/75 R15**, 31x10.50 R15LT**, 10 R15**

Daihatsu Feroza F300
Opony standardowe 195 R15, 225/70 R15
Wybrane zamienniki P205/75 R15, P215/70 R15, P215/75 R15, LT215/75 R15, P225/75 R15*, 215 R15*, P235/75 R15**, LT235/75 R15**

* - należy liczyć się z zauważalnymi błędami prędkościomierza a także zmianami w prowadzeniu pojazdu

** - poza powyższymi należy liczyć się także z kolizją ogumienie- resor, ogumienie-wahacz, itp. lub ogumienie-nadkole. W związku z tym może zajść konieczność usztywnienia resorów, podwyższenia zawieszenia w tym zmianę mocowań amortyzatorów, wprowadzenia wyższych odbojników, redukcji maksymalnej ładowności, podniesienia nadwozia, wycięcia nadkoli, założenia dodatkowych osłon kół, zmiany odsadzenia felg itp. "

co macie na ferozkach?
japan car miażdży kości !!!!!!!!!

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koni » pt sty 27, 2006 12:46 am

s3R pisze: do takich opon musisz odsadzić już felgi i podciąć błotniki...
To jest prawie jak cytat cytatu cytanego :)21
gg 3041301

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » pt sty 27, 2006 9:03 am

a bo mnie zmyliły !! :)21
no temat już był...
Co tam panie Koni ?
Jak będzie z tymi łożyskami w reduktorze ? wymienialeś je ?
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koni » pt sty 27, 2006 3:40 pm

Spoko, spoko :D Łożyska juz dawno zmieniłem!! Wziąłem stare na wzór i kupiłem w JC bez większych problemów :)
gg 3041301

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » pt sty 27, 2006 3:45 pm

a jaki objaw był zuzycia?
ile daleś za te łożyska w JC ??
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koni » pt sty 27, 2006 11:22 pm

ile dałem to już nie pamiętam ale nie była to jakaś porażajaca kwota bo szukałbym pewnie gdzie indziej!! Dodatkowo one sie nie nazywaly "do reduktora" bo najpierw poszedłem własnie po takowe i powiedzieli że nie ma szans a jak poźniej wziąłem stare na wzór to nagle sie takie same znalazły :) Co do objawów to miałem straszne szumy z reduktora, jak by coś sie w nim mieliło!! I faktycznie mieliło łożyska :lol:
gg 3041301

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koni » sob sty 28, 2006 12:38 am

krzycho30 pisze:witam
szperając po necie znalazłem to:

http://www.off-road.pl/modules.php?name ... ries=OPONY

fragment poniżej

"Daihatsu Wildcat/Rocky F, F70, F75, F80, F85
Opony standardowe 215 R15, HR78-15
Wybrane zamienniki P225/70 R15, P225/75 R15, P235/70 R15, P235/75 R15, LT235/75 R15, 30x9.50 R15*, 9 R15*, P255/70 R15*, P265/70 R15*, 255/75 R15**, 265/75 R15**, 31x10.50 R15LT**, 10 R15**

Daihatsu Feroza F300
Opony standardowe 195 R15, 225/70 R15
Wybrane zamienniki P205/75 R15, P215/70 R15, P215/75 R15, LT215/75 R15, P225/75 R15*, 215 R15*, P235/75 R15**, LT235/75 R15**

* - należy liczyć się z zauważalnymi błędami prędkościomierza a także zmianami w prowadzeniu pojazdu

** - poza powyższymi należy liczyć się także z kolizją ogumienie- resor, ogumienie-wahacz, itp. lub ogumienie-nadkole. W związku z tym może zajść konieczność usztywnienia resorów, podwyższenia zawieszenia w tym zmianę mocowań amortyzatorów, wprowadzenia wyższych odbojników, redukcji maksymalnej ładowności, podniesienia nadwozia, wycięcia nadkoli, założenia dodatkowych osłon kół, zmiany odsadzenia felg itp. "

co macie na ferozkach?
No ja skomentuje to tak: te rozmiary zamienników co wystepuja bez * są idealne albo prawie idealne (podają dość dużo rozwiązań z których tylko niektóre są idealne) !! przy tych z * na 100% nie ma zauważalnych błędów prędkościomierza i tym bardziej zmian w prowadzeniu pojazdu !! Przy tych z ** należy się liczyć z podcięciem, podniesieniem i odsadzeniem (ale generalnie to powinny mimo wszystko wejść i te operacje tak na prawdę to dotyczą dopiero jeszcze większych rozmiarów koła) :)
gg 3041301

Awatar użytkownika
krzycho30
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 12:15 pm
Lokalizacja: szczecin

Post autor: krzycho30 » sob sty 28, 2006 2:47 pm

witam!
czyli - P225/75 R15* w feroze jak do bolida w 5 minut na wymianie i dalej w trase.
co oznacza P lub LT przed numeracją w systemie metrycznym rozmiarów?

:evil: buchneli mi lewe lusterko :evil: myślałem, iż przy tym aucie będzie spokój, brak złodziejskiej koniunktury popyt podaż i takie tam hienowe wyznaczniki skurw...stwa! a tu dupa. zaczynam bać się o kółko z tyłu na klapie mam w kondonie z normalnymi śrubami, macie jakieś niekonwencjonalne metody zabezpieczeń? śrutówka pastuch elektryczny itp :D
japan car miażdży kości !!!!!!!!!

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koni » sob sty 28, 2006 10:51 pm

Co do p i lt to nie wiem ale sie dowiem bo tez mnie to ciekawi :) 225/75/15 jest na sto ok bo wlasnie takie znajomy kupil w holandii na oryginałach więc jest jak pisałem ok !! Brak nagły lusterka to nic dziwnego!! Części do tego są dostępne ale trzeba poszukać !! jedni szukają w ogłoszeniach, inni na ulicy :) Co do koła to albo jakieś śruby zabezpieczające(najlepiej własnej konstrukcji) albo wozić w bagażniku jesli w okolicy często coś ginie :)
gg 3041301

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » ndz sty 29, 2006 8:39 pm

Koni ,a ty jakie masz zalozone oponki(rozmiar)??
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barteks » ndz sty 29, 2006 9:15 pm

Hej panowie, nie lekcewazmy sygnalow o kradzierzy czesci do naszych fur, bo jest nas tak malo, ze to musi byc ktos znany..., Ale ja raczej w to niewieze, przeciez to lusterko jest na trzech srubach od srodka skrecone ??
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koni » pn sty 30, 2006 9:21 pm

Bng862 pisze:Koni ,a ty jakie masz zalozone oponki(rozmiar)??
No ja mam 33 x 12.50
gg 3041301

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » pn sty 30, 2006 9:24 pm

fajnie wygląda,jak już będe zminial to na 33" Bfg,ale jeszcze troszke potrwa :cry:
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koni » pn sty 30, 2006 9:30 pm

barteks pisze:Hej panowie, nie lekcewazmy sygnalow o kradzierzy czesci do naszych fur, bo jest nas tak malo, ze to musi byc ktos znany..., Ale ja raczej w to niewieze, przeciez to lusterko jest na trzech srubach od srodka skrecone ??
Ja tam wcale nie lekcewarze tylko pisze jak jest !! To raczej jest ktos z otoczenia bo na handel to raczej tego nie ukradli !! A ze jest na srubach to moze tylko urwali dla szkla albo silniczka jak elektryczne!! Inaczej to faktycznie trzeba by szybe wybić chyba zeby nie uszkodzic !!
gg 3041301

Awatar użytkownika
p.robak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: pn lis 01, 2004 11:23 am
Lokalizacja: 2b crew

Post autor: p.robak » wt sty 31, 2006 9:48 pm

No ja mam 33 x 12.50
Bardzo zastanawia mnie twój wybór, bo z tego co pamietam to na 31x 10.5 2.0 benzyna ma już kiepsko z mocą, a i reduktor w rockim nie jest jakiś specjalnie wolny(jak np w LC lj). Jestem ciekaw jak to jeździ w terenie, bo na drodze to już na pewno nie jedzie. Wiem tez jak jeździ suzuka na 31x10.5 na seryjnym reduktorze...no jedzie ale co to za jazda, non stop na 1. Rozumiem jeszcze taki zabieg mając pod maską dl50/51/52 bo on by sobie jeszcze z tym kołem przyzwoicie poradził do momentu aż przeguby powiedziały by dowidzenia(a lubią to już robić na 31'). Powiedz zatem co cie do tego przekonało poza wyglądem i +1 calem prześwitu.

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koni » wt sty 31, 2006 10:45 pm

p.robak pisze:
No ja mam 33 x 12.50
Bardzo zastanawia mnie twój wybór, bo z tego co pamietam to na 31x 10.5 2.0 benzyna ma już kiepsko z mocą, a i reduktor w rockim nie jest jakiś specjalnie wolny(jak np w LC lj). Jestem ciekaw jak to jeździ w terenie, bo na drodze to już na pewno nie jedzie. Wiem tez jak jeździ suzuka na 31x10.5 na seryjnym reduktorze...no jedzie ale co to za jazda, non stop na 1. Rozumiem jeszcze taki zabieg mając pod maską dl50/51/52 bo on by sobie jeszcze z tym kołem przyzwoicie poradził do momentu aż przeguby powiedziały by dowidzenia(a lubią to już robić na 31'). Powiedz zatem co cie do tego przekonało poza wyglądem i +1 calem prześwitu.
No w planach to ja miałem 35 wogóle !! :) Na wyglądzie to mnie akurat zupełnie nie zalezy, ma tylko jechać w terenie !! Mosty docelowo będą inne bo chce wsadzić z blokadą !! A silnik jak juz nie da rady to sie wsadzi mocniejszy :) Wszystko da sie zrobić, kwestia tylko czasu i kasy !! :( Ale pomału do przodu !! :D
gg 3041301

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » śr lut 01, 2006 9:46 am

p.robak pisze: Bardzo zastanawia mnie twój wybór, bo z tego co pamietam to na 31x 10.5 2.0 benzyna ma już kiepsko z mocą, a i reduktor w rockim nie jest jakiś specjalnie wolny(jak np w LC lj). Jestem ciekaw jak to jeździ w terenie, bo na drodze to już na pewno nie jedzie. Wiem tez jak jeździ suzuka na 31x10.5 na seryjnym reduktorze...no jedzie ale co to za jazda, non stop na 1. Rozumiem jeszcze taki zabieg mając pod maską dl50/51/52 bo on by sobie jeszcze z tym kołem przyzwoicie poradził do momentu aż przeguby powiedziały by dowidzenia(a lubią to już robić na 31'). Powiedz zatem co cie do tego przekonało poza wyglądem i +1 calem prześwitu.
joł !
robi jedziemy gdzies w niedziele ?
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
kozi_m
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: śr lut 25, 2004 11:09 am
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kozi_m » śr lut 01, 2006 12:53 pm

hej men 8)

jakbyście gdzieś jechali to wiecie gdzie mnie szukać :lol:

juz czas sprawdzić te rakietowe opowieści :wink: :wink: :wink:

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » śr lut 01, 2006 1:07 pm

hehe....

ale to inna kategoria wagowa...
ty idziesz jak jezus po powierzchni...
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » śr lut 01, 2006 8:42 pm

A jak będzie 33'' i 2.8D z jazdą??Także 1 i pilowanie?? :wink: Pewnie będzie trzeba pomyśleś nad 31" bo już niechce silnikowych modifikacji.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koni » śr lut 01, 2006 11:29 pm

Bng862 pisze:A jak będzie 33'' i 2.8D z jazdą??Także 1 i pilowanie?? :wink: Pewnie będzie trzeba pomyśleś nad 31" bo już niechce silnikowych modifikacji.
Jak sie domyslam to jest pytanie do p.robak :) Ale jezdze na takich i jedynka jest niezbedna ale wcale nie tak często !! Mój 2.0 to ma jakąs smieszną moc w okolicach 80 KM więc wszystko co ma więcej bedzie chodzić jeszcze lepiej!! Uzywam go juz rok, fakt nie na codzień ale za to w zasadzie tylko w terenie i jeszcze nic nie ukręciłem !!
gg 3041301

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » czw lut 02, 2006 11:39 am

Misiu... po co tel dajesz jak go nie odbierasz ??
Zdrapek i poharatka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość