Strona 1 z 1
feroza - PROBLEMY!!!
: sob lut 18, 2006 3:03 pm
autor: zoomer
Witam.
Pierwszy problem to czy mozna do ferozy 89' wlozyc jakis inny silnik (najlepiej diesel). Jesli nie to gdzie moge dostac 1,6 16v w dobrym stanie (zeby oleju nie lykal)?
Drugi problem to potrzebowal bym zewnetrzna klamke (od strony pasazera)
Trzeci problem to to ze nie chce mi jezdzic na paliwie. Pewnego dnia wsiadlem, odpalam i nic. Musze teraz za kazdym razem odpalac na gazie (a to podobno nie zbyt dobrze)
: sob lut 18, 2006 3:28 pm
autor: Davido
Pierwszy problem to czy mozna do ferozy 89' wlozyc jakis inny silnik (najlepiej diesel). Jesli nie to gdzie moge dostac 1,6 16v w dobrym stanie (zeby oleju nie lykal)?
Nie wiem
Drugi problem to potrzebowal bym zewnetrzna klamke (od strony pasazera)
Zobacz na allegro, tam jest pare ferozek na czesci
Trzeci problem to to ze nie chce mi jezdzic na paliwie. Pewnego dnia wsiadlem, odpalam i nic. Musze teraz za kazdym razem odpalac na gazie (a to podobno nie zbyt dobrze)
Trzeba zatankowac

: sob lut 18, 2006 4:51 pm
autor: Bikl
Silnik z Applause jest identyczny , zobacz w Autogiełdzie Dolnośląskiej był jakiś koleś z Wrocka co się w Daihatsu specializował - miał silniki po 1000-1500 zł jeszcze w aucie z możliwością sprawdzenia.
A diesla to moze z Charade ?

: sob lut 18, 2006 4:53 pm
autor: LR_Olek
Bikl pisze:
A diesla to moze z Charade ?

Trzy cylindry?

: sob lut 18, 2006 5:00 pm
autor: Bikl
LR_Olek pisze:Bikl pisze:
A diesla to moze z Charade ?

Trzy cylindry?

Nooo ... Albo dwa razem - będzie V6
A tak serio - czemu chcesz zmieniac silnik - przecież ferozka raczej mało mali ?
odp.
: sob lut 18, 2006 5:45 pm
autor: zoomer
dlatego chce zmienic silnik bo ma za duzy apetyt na olej

(remont) no wiec moze lepiej bylo by zmienic na inny.
BARDZO prosze o
jakiekolwiek info dotyczace osob zajmujacych sie czesciami do tej fury.
: sob lut 18, 2006 6:00 pm
autor: Davido
Sprawdz na tutejszej gieldzie, oglasza sie tam kobitka z Poznania co handluje czesciami do daihatsu, albo JC
: sob lut 18, 2006 6:54 pm
autor: Raga
Muszę obadać , bo jakieś dzrwi jeszcze miałem. Tylko nie wiem czy z klamką. No i zostaje jeszcze kwestia zamka.
: sob lut 18, 2006 7:06 pm
autor: Bng862
Ciekawe czy nie bedziesz musial wycinać troszke na diesla!!
Ale dziś mialem pechowy dzień

Walnel w dzrzewo tylnim kolem i troszke weszlo do środka,znowu muszę lepić

,druga sprawa sprzeglo ma taki luzik jak się wciśnie to 2-3 cm jest leciutkie jak piórko do wciśniecia ,a jak przejdzie ten moment jest normalne

Jak bym przyjaral to by zrobilo się wysokie nie wiecie co to moze być??
: sob lut 18, 2006 7:18 pm
autor: zoomer
co do klamki to potrzebuje tylko ten plastik zewnetrzny bo na mrozie jak pociaglem to pekla (drzwi mi przymarzly)

: sob lut 18, 2006 7:49 pm
autor: Bng862
Wpisz na Allegro "Daihatsu" i tam byl gość co Feroze na częsi rozbiera,podejrzewam że napewno ma

Re: feroza - PROBLEMY!!!
: ndz lut 19, 2006 12:06 am
autor: Koni
zoomer pisze:Witam.
Musze teraz za kazdym razem odpalac na gazie (a to podobno nie zbyt dobrze)
To masz jakąś ciekawą instalacje że ci odpala na gazie

generalnie auta z inst. gazową zawsze odpalają na benzynie, a jak jej nie ma to nie odpalisz za nic w świecie

Re: feroza - PROBLEMY!!!
: pt lis 06, 2009 11:16 pm
autor: xmaro
Koni pisze:zoomer pisze:Witam.
Musze teraz za kazdym razem odpalac na gazie (a to podobno nie zbyt dobrze)
To masz jakąś ciekawą instalacje że ci odpala na gazie

generalnie auta z inst. gazową zawsze odpalają na benzynie, a jak jej nie ma to nie odpalisz za nic w świecie

Da sie odpalic na samym gazie testowane na Lovato II gen i Prins sekwencja. Trzeba wcisnac przycisk od wlacznia gazu i dopiero wtedy przekrecic kluczyk i zapalac, ale moze zamarznac parownik.
Re: feroza - PROBLEMY!!!
: sob lis 07, 2009 9:24 am
autor: s3R
W instrukcji też jest taka wzmianka że się da odpalić na gazie. Choć nie zdrowe to pewnie.