Zalożenie turba?
Moderator: s3R
Zalożenie turba?
Czy jest taka opcja,aby do zwyklego 2.8D zamątować turbinke??Z czym to się wiąże,jakie przeróbki?Co kupić??No i oczywiście o ile doloży ono mocy?Pozdrawiam!
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
zwykły silnik tego nie wytrzyma,tłoki wyjdą bokiem 

wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl
http://www.bandzior4x4.pl
- MACIEK KRAKÓW
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
cosik Ci sie pomyliło chyba...
silnik z turbina, bez intercoolera ma 88 KM dane dla DL-50
bodajrze dl-51 ma 92 KM i dalej jest bez intercoolera
i DL-52 miał 102 KM i występował chyba z intercoolerem...
to tyle ile udało mi sie znaleźć kopiąć w necie... na żywo jeżdze czasami rickym z silnikiem dl-50 i naprawde kulturalnie sie zbiera
jak się pomyliłem to grzecznie mnie poprawcie... nie rzucajcie piorunów
silnik z turbina, bez intercoolera ma 88 KM dane dla DL-50
bodajrze dl-51 ma 92 KM i dalej jest bez intercoolera
i DL-52 miał 102 KM i występował chyba z intercoolerem...
to tyle ile udało mi sie znaleźć kopiąć w necie... na żywo jeżdze czasami rickym z silnikiem dl-50 i naprawde kulturalnie sie zbiera

jak się pomyliłem to grzecznie mnie poprawcie... nie rzucajcie piorunów

Suzuki sj413 `85 nie motane 

- MACIEK KRAKÓW
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
A trzeba przyznac, ze diesle dysponuja znacznie wiekszym momentem i przy nizszych obrotach oraz w wiekszym zakresie obrotow niz konwencjonalne jednostki benzynowe. Poza tym silniki bez turba sa wlasciwie 'niezniszczalne', a przy turbinie tloki lubia nie wytrzymac... 

Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
taaa... zajebiście przyjemne musi być jak ci tłoki wyskakują na zewnątrz bo mało powietrza mają... albo korbowódRaga pisze:jako ze moj silnik to skaldak czyli dolozone tloki pierscienie intercooler wymieszane z dl 50 51 52 itd itdTo musze przyznac, ze wasze Rakiety s a do bani , a tylko moja jest krolowa offroad

i później idzie w Polske że te diesle daihatsu to takie awaryjne... jak jest zmota z kilku to na pewno nie bedzie robić tak jak fabryka...

Suzuki sj413 `85 nie motane 

- MACIEK KRAKÓW
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Najwiekszy respekt to u Ragi ten napis Rocky 2,8 TDI wzbudzaRaga pisze:jako ze moj silnik to skaldak czyli dolozone tloki pierscienie intercooler wymieszane z dl 50 51 52 itd itdTo musze przyznac, ze wasze Rakiety s a do bani , a tylko moja jest krolowa offroad

Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
TDI Sport
A tak wogólę to na te 2,8 td złego słowa nie powiem. Klekocze gorzej niż diesel mercedesowej beczki, ale przy odpowiednim (nie dbałem o to) oleju mi palił na przysłowiowy rys przy -20'. Pomijam, że nie ma tych problemów co np. 2,8 z GR'a, który na wszelki wypadek powinienen pochodzić z pół godziny po odpaleniu żeby dojść do siebie
Jedyny problem, który miałem to obrót jak na dyskotece panewek. I to tylko dlatego, że miałem 3 korbowody dłuższe a 1 krótszy. Wiadomo, że gdzieś to musiało się odbić. Od razu zaznaczam, że to nie efekt moich przeróbek, tylko tak było już wcześniej! Teraz jak narazie psuje się wszystko oprócz silnika
A ty ser nie bądź tak zazdrosny o mój turboklekot ty gazowniku 




.:Rocky 2,8 TDI:.
Rakietowy kwiat japońskiej myśli technicznej GOTOWY!!! 503-167-653 Radek
Rakietowy kwiat japońskiej myśli technicznej GOTOWY!!! 503-167-653 Radek
- MACIEK KRAKÓW
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Moj nie jest i nie bedzie ZAGAZOWANYRaga pisze:TDI SportA tak wogólę to na te 2,8 td złego słowa nie powiem. Klekocze gorzej niż diesel mercedesowej beczki, ale przy odpowiednim (nie dbałem o to) oleju mi palił na przysłowiowy rys przy -20'. Pomijam, że nie ma tych problemów co np. 2,8 z GR'a, który na wszelki wypadek powinienen pochodzić z pół godziny po odpaleniu żeby dojść do siebie
Jedyny problem, który miałem to obrót jak na dyskotece panewek. I to tylko dlatego, że miałem 3 korbowody dłuższe a 1 krótszy. Wiadomo, że gdzieś to musiało się odbić. Od razu zaznaczam, że to nie efekt moich przeróbek, tylko tak było już wcześniej! Teraz jak narazie psuje się wszystko oprócz silnika
A ty ser nie bądź tak zazdrosny o mój turboklekot ty gazowniku




Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
- MACIEK KRAKÓW
- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość