Zalożenie turba?

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Zalożenie turba?

Post autor: Bng862 » wt mar 14, 2006 4:31 pm

Czy jest taka opcja,aby do zwyklego 2.8D zamątować turbinke??Z czym to się wiąże,jakie przeróbki?Co kupić??No i oczywiście o ile doloży ono mocy?Pozdrawiam!
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » wt mar 14, 2006 8:07 pm

w cholere dłubania...
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » wt mar 14, 2006 9:41 pm

Widzieleme,kiedyś silnik 2.8Td do sprzedania na tutejszej giełdzie o ile pamiętam...ciekawe jaki stan to by tylko przelożyl ,ciekawe jak mocowania ale pewnie takie same.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
bandzior
Posty: 1607
Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontaktowanie:

Post autor: bandzior » wt mar 14, 2006 9:49 pm

zwykły silnik tego nie wytrzyma,tłoki wyjdą bokiem :-?
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » wt mar 14, 2006 9:56 pm

Szkoda... :-? Czytalem kiedyś że tloki pękają nawet juz przystosowane do turba czyli orginalne silnik z turbem i jest chyba problem z dostaniem.Coż trza będzie pomyśleć nad jakąś zmianą auta
..
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » śr mar 15, 2006 8:32 am

informacja że masz 70kilka koni Cię tak zraziła ? hmm... do tej pory pisałeś że ma 100 koni i byłeś zadowolony...
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » śr mar 15, 2006 10:25 am

W terenie i terenowkach nie o KONIE chodzi tylko o MOMENT i to jest najwazniejsze... :)2
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » śr mar 15, 2006 5:15 pm

No jestem zalamany tymi koniami :cry: ,caly czas myślem że ma 100ps a z turbem ma 110 :o Ale powiem wam jak bym nie przeczytal to bym nawet nie wiedzial bo chodzi jak by mial ponad to,a przeciez to jeszcze stare generacjie silników diesla :)2
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » śr mar 15, 2006 7:49 pm

cosik Ci sie pomyliło chyba...
silnik z turbina, bez intercoolera ma 88 KM dane dla DL-50
bodajrze dl-51 ma 92 KM i dalej jest bez intercoolera
i DL-52 miał 102 KM i występował chyba z intercoolerem...
to tyle ile udało mi sie znaleźć kopiąć w necie... na żywo jeżdze czasami rickym z silnikiem dl-50 i naprawde kulturalnie sie zbiera :wink:
jak się pomyliłem to grzecznie mnie poprawcie... nie rzucajcie piorunów :)21
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » czw mar 16, 2006 2:32 pm

coś koło tego... olej moc...jak dobrze jedzie
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » czw mar 16, 2006 6:05 pm

A trzeba przyznac, ze diesle dysponuja znacznie wiekszym momentem i przy nizszych obrotach oraz w wiekszym zakresie obrotow niz konwencjonalne jednostki benzynowe. Poza tym silniki bez turba sa wlasciwie 'niezniszczalne', a przy turbinie tloki lubia nie wytrzymac... :)21
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Awatar użytkownika
Raga
 
 
Posty: 103
Rejestracja: wt paź 18, 2005 8:49 pm
Lokalizacja: Podbeskidzie

Post autor: Raga » pt mar 17, 2006 12:20 am

jako ze moj silnik to skaldak czyli dolozone tloki pierscienie intercooler wymieszane z dl 50 51 52 itd itd ;) To musze przyznac, ze wasze Rakiety s a do bani , a tylko moja jest krolowa offroad :D
.:Rocky 2,8 TDI:.
Rakietowy kwiat japońskiej myśli technicznej GOTOWY!!! 503-167-653 Radek

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » pt mar 17, 2006 8:22 am

Raga.... ty wiesz co ... nie pier.....
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » pt mar 17, 2006 11:52 am

Raga pisze:jako ze moj silnik to skaldak czyli dolozone tloki pierscienie intercooler wymieszane z dl 50 51 52 itd itd ;) To musze przyznac, ze wasze Rakiety s a do bani , a tylko moja jest krolowa offroad :D
taaa... zajebiście przyjemne musi być jak ci tłoki wyskakują na zewnątrz bo mało powietrza mają... albo korbowód :)21
i później idzie w Polske że te diesle daihatsu to takie awaryjne... jak jest zmota z kilku to na pewno nie bedzie robić tak jak fabryka... :wink:
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » pt mar 17, 2006 3:07 pm

Raga pisze:jako ze moj silnik to skaldak czyli dolozone tloki pierscienie intercooler wymieszane z dl 50 51 52 itd itd ;) To musze przyznac, ze wasze Rakiety s a do bani , a tylko moja jest krolowa offroad :D
Najwiekszy respekt to u Ragi ten napis Rocky 2,8 TDI wzbudza :lol:
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Awatar użytkownika
Raga
 
 
Posty: 103
Rejestracja: wt paź 18, 2005 8:49 pm
Lokalizacja: Podbeskidzie

Post autor: Raga » pt mar 17, 2006 4:52 pm

TDI Sport ;) A tak wogólę to na te 2,8 td złego słowa nie powiem. Klekocze gorzej niż diesel mercedesowej beczki, ale przy odpowiednim (nie dbałem o to) oleju mi palił na przysłowiowy rys przy -20'. Pomijam, że nie ma tych problemów co np. 2,8 z GR'a, który na wszelki wypadek powinienen pochodzić z pół godziny po odpaleniu żeby dojść do siebie :) Jedyny problem, który miałem to obrót jak na dyskotece panewek. I to tylko dlatego, że miałem 3 korbowody dłuższe a 1 krótszy. Wiadomo, że gdzieś to musiało się odbić. Od razu zaznaczam, że to nie efekt moich przeróbek, tylko tak było już wcześniej! Teraz jak narazie psuje się wszystko oprócz silnika :) A ty ser nie bądź tak zazdrosny o mój turboklekot ty gazowniku :P
.:Rocky 2,8 TDI:.
Rakietowy kwiat japońskiej myśli technicznej GOTOWY!!! 503-167-653 Radek

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » pt mar 17, 2006 5:08 pm

Raga pisze:TDI Sport ;) A tak wogólę to na te 2,8 td złego słowa nie powiem. Klekocze gorzej niż diesel mercedesowej beczki, ale przy odpowiednim (nie dbałem o to) oleju mi palił na przysłowiowy rys przy -20'. Pomijam, że nie ma tych problemów co np. 2,8 z GR'a, który na wszelki wypadek powinienen pochodzić z pół godziny po odpaleniu żeby dojść do siebie :) Jedyny problem, który miałem to obrót jak na dyskotece panewek. I to tylko dlatego, że miałem 3 korbowody dłuższe a 1 krótszy. Wiadomo, że gdzieś to musiało się odbić. Od razu zaznaczam, że to nie efekt moich przeróbek, tylko tak było już wcześniej! Teraz jak narazie psuje się wszystko oprócz silnika :) A ty ser nie bądź tak zazdrosny o mój turboklekot ty gazowniku :P
Moj nie jest i nie bedzie ZAGAZOWANY !! !! !!

:D
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » pt mar 17, 2006 5:11 pm

A tak w ogole to masz Raga racje, ze te silniki 2,8 TD w GR-ach to porazka... Wiele osob tym jezdzacych narzekalo, ze sie grzeja i nie sa tak wytrzymale jak te poczciwe jednostki 3,3 D z Patrola :)2
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość