Feroza, Wildcat, Rocky
Moderator: s3R
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » pn lip 17, 2006 8:37 pm
Witam kolegów!!
Tak jak w temacie po 32'' troszke mało miejsca z przodu

,zostało mi tylko bude wyliftowac.Chciałem zrobić spoe ale to jest kosztowne z amorami i przeróbek też wiele zachodzi co korzystnie nie wplywa na podzespoły.....równie chciałem zrobić dłuższe wieszaki ale mechanicy odradzili ze względu na zły kąt pracy wału przedniego i jego wybijanie się..W drm mają gumy ale do patrola 7cm do body lift ale koszt to ok 70 zł/szt,zakupiłem odboje od żuka,trzeba je jedynie przeciąć na pól i dorobić w srodek tulejki

myśle że wypali

Chyba że wy znaćie jakieś inne patenty

Pozdro!
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » pn lip 17, 2006 8:44 pm
obawiam sie że nie wypali

moj pierwszy body lift tez był na takim gównianym materiale z drm i jedna poducha mi siadła. Tuleje dystansowe do body liftu robi z twardego materiału - oczywiście zostawiając orginalne poduszki które bede spełniać pierwotne zadanie: tlumić drgania i nie przenośic ich na nadwozie. Tuleje zrób z auluminium lub plastikowe z Eratlonu.....Mozna stalowe ale cięzej będzie nich zrobić otwory na śruby
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » wt lip 18, 2006 2:30 pm
Gumu od zuka już niet...znależli inne które są miętkie i da to jakieś 2 cm + modifikują resorki a da to wiadomo wiele

Miałem zrobić porządny lift budy ale po oględzinach mechaników znowu by coś przeszkadzało

a chyba coś z układem kierowniczym że któraś cześc opierała by się na ramie,a co wiecej duży lift skrócił by wajchy od biegów i od reduktora

Juto pojadę na warsztat i pogonie ich troche

Myśle że na koniec tyg zapodam jakieś fotki..
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
Colorado
-

- Posty: 968
- Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: Colorado » wt lip 18, 2006 2:48 pm
Robie bodylift w ferozie 2,5 cm. Podkladki z ertalonu. Za walek srednicy 60mm dlugosci 30 cm zaplacilem 35 zeta

Cholerna sprezynka
-
MACIEK KRAKÓW

- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Post
autor: MACIEK KRAKÓW » wt lip 18, 2006 6:14 pm
Dobre
Dajcie dalej, bo tez wlasnie nad tym pracuje

Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
-
Zun
-

- Posty: 3564
- Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
- Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała
Post
autor: Zun » wt lip 18, 2006 9:23 pm
Colorado pisze:Robie bodylift w ferozie 2,5 cm. Podkladki z ertalonu. Za walek srednicy 60mm dlugosci 30 cm zaplacilem 35 zeta

Potwierdzam , ertalon to dobry material do liftu i w rozsadenj cenie. Na allegro mozna znalesc. Ja zrobilem u siebie i jestem zadowolony. Tyle ze ja wypie.przylem te gumowe podkladki ktore byly oryginalnie - poprostu byly juz zmasakrowane. Nie zalwazylem zeby bardziej trzepalo.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

-
Mih

- Posty: 447
- Rejestracja: wt maja 03, 2005 11:41 am
- Lokalizacja: janow
Post
autor: Mih » wt lip 18, 2006 10:07 pm
Eskapada pisze:obawiam sie że nie wypali

moj pierwszy body lift tez był na takim gównianym materiale z drm i jedna poducha mi siadła. Tuleje dystansowe do body liftu robi z twardego materiału - oczywiście zostawiając orginalne poduszki które bede spełniać pierwotne zadanie: tlumić drgania i nie przenośic ich na nadwozie. Tuleje zrób z auluminium lub plastikowe z Eratlonu.....Mozna stalowe ale cięzej będzie nich zrobić otwory na śruby
w kilku autach juz tak zrobilem i jest oki

ERA...ERO disco..ROSJA&JAPONIA RZADZI
-
barteks
-

- Posty: 895
- Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: barteks » śr lip 19, 2006 10:31 am
A do tego trzeba cala bude podniesc na raz na jakims dzwigu, czy da sie tak po koleji podnosic?

poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD
-
Zun
-

- Posty: 3564
- Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
- Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała
Post
autor: Zun » śr lip 19, 2006 10:37 am
barteks pisze:A do tego trzeba cala bude podniesc na raz na jakims dzwigu, czy da sie tak po koleji podnosic?

Da sie , a nawet raczej nalezy , podniesc pokolei. Na raz nalezy tylko odkrecic wszystkie sruby i sprawdzic czy nie sa gdzies "zespojone" z reszta , natomaist samych srub nie nalezy wyjmowac - przynajmniej nie wszystkie , co by nam sie buda nie przesuwala - krotko mowiac tak zeby pozwolily budzie pracowac. Pozniej albo hi liftem , albo jakas brecha podnosisz ta czesc nadwozia gdzie jest dane gniazdo , wkladasz klocek , przekladasz srube i nakrecasz nakretke - ale jeszcze nie skrecasz. I tak pokolei , w kazdym miejscu gdzie jest gniazdo sruby mocujacej bude. W zaleznosci od grubosci klocka trzeba czasami dokonac jakichs dodatkowych przerobek jak np. wydluzenie kolumny kierowniczej ( u mnie w hilu trzeba bylo wydluzac , tyle ze ja dalem 5 cm liftu , przy lifcie rzedu 2 cm nie musialbym robic nic)
pozdrawiam
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » pt lip 21, 2006 4:05 pm
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
Colorado
-

- Posty: 968
- Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: Colorado » pt lip 21, 2006 9:09 pm
Jutro postaram sie wrzucic fotki ferozy po lifcie i bodylifcie. Tylko nie bardzo wiem jak

Cholerna sprezynka
-
Zun
-

- Posty: 3564
- Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
- Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała
Post
autor: Zun » pt lip 21, 2006 9:46 pm
Jak sie patrze na te zdjecia to az mi sie wierzyc nie chce ze nie obciera

Widac ze dosc maly skok zawiasu musi byc - tzn sie w gore skok.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » sob lip 22, 2006 8:23 am
Ale nie obciera

Wczoraj jeżdziłem pól dnia. Skoku zawieszenie ma normalny tak jak na 29'' kołach,sporo miejsca ma jeszcze w nadkolach
Popatrzcie na te daihatsu fajne
URL=
http://imageshack.us]

[/URL]

Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
Davido

- Posty: 327
- Rejestracja: czw lip 07, 2005 11:01 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Post
autor: Davido » sob lip 22, 2006 9:53 pm
Bng862 a nowe poduchy pod bude z kad wytrzasnoles?
Feroza '95
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » ndz lip 23, 2006 9:03 am
Nie piszcie Bng862 tylko najlepiej Beny,tak kiedyś mi wyszedł nick,a teraz nieda sie zmienic

Poduszki są od jakieś cieżarówki ,wiem że były troszke przetaczane z wierzchu bo miały jakieś wybrzuszenie ale spytam sie dokłodnie mechaników z kąd brali je....tak samo było z tulejami do resórów też mam teraz wszystkie nówki,i za 50 zeta a nie za 300zł chyba że tamte są jakieś cudne ale raczej chyba nie

Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
Colorado
-

- Posty: 968
- Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: Colorado » ndz lip 23, 2006 9:17 am
Davido pisze:Bng862 a nowe poduchy pod bude z kad wytrzasnoles?
Mozna zalozyc jako poduszki gumy stabilizatora od kredensa (duzy fiat)
Cholerna sprezynka
-
Davido

- Posty: 327
- Rejestracja: czw lip 07, 2005 11:01 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Post
autor: Davido » ndz lip 23, 2006 5:30 pm
Bng862 pisze:Nie piszcie Bng862 tylko najlepiej Beny,tak kiedyś mi wyszedł nick,a teraz nieda sie zmienic
Tak to jest jak sie po pijaku konto zaklada

Feroza '95
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » ndz lip 23, 2006 8:16 pm
Zebyś wiedział

Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
s3R
-

- Posty: 4180
- Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
- Lokalizacja: Porąbka
Post
autor: s3R » pn lip 24, 2006 8:01 am
Bng862 pisze:tak samo było z tulejami do resórów też mam teraz wszystkie nówki,i za 50 zeta a nie za 300zł chyba że tamte są jakieś cudne ale raczej chyba nie

To sa polibusze. A nie gumy. przetrwaja pewnie dłużej niz samochód podczas kiedy gumowe padną zaraz. właśnie jestem na etapie wymiany... różnica jest zasadnicza.
Zdrapek i poharatka
-
romankr
-

- Posty: 140
- Rejestracja: ndz lut 27, 2005 6:06 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: romankr » pn lip 24, 2006 8:39 am
s3R gdzie dorwałęś polibusze?
-
s3R
-

- Posty: 4180
- Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
- Lokalizacja: Porąbka
Post
autor: s3R » pn lip 24, 2006 8:45 am
Zdrapek i poharatka
-
Zun
-

- Posty: 3564
- Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
- Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała
Post
autor: Zun » pn lip 24, 2006 9:58 am
romankr pisze:s3R gdzie dorwałęś polibusze?
Kup material i daj do tokarza - najtansza opcja - sprawdzona w wielu projektach. Np u mnie

. Podstawa jest tylko odbrac dobre parametry materialu - ale tu wystarczy sprawdzic na czym jezdza koledzy ktorzy jhuz to motali

. U mnie sprawdza sie ertalon - i nie tylko u mnie. Duzo osob w polsce jezdzi na ertalonie. Z tego tez sie robi elementy zawieszenia

. W usa np zazwyczaj stosuja urethan , poliuretan lub inne tego typu - material poneikad lepszy - ale i drozszy. Pewnie zamiast 20 lat (tyle wytrzyma ertalon) wytrzyma 40 lat ..... pytanie tylko po co ...
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

-
s3R
-

- Posty: 4180
- Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
- Lokalizacja: Porąbka
Post
autor: s3R » pn lip 24, 2006 10:04 am
Wiesz. jak można kupić to po co motać.
Tylko nie wiem czy pasują do wszystkich rakiet...
U kumpla nie pasowały tak jak u mnie ale jak na razie na tył tylko próbowałem.
Zdrapek i poharatka
-
Colorado
-

- Posty: 968
- Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: Colorado » pn lip 24, 2006 10:06 am
Zun pisze:romankr pisze:s3R gdzie dorwałęś polibusze?
Kup material i daj do tokarza - najtansza opcja - sprawdzona w wielu projektach. Np u mnie

. Podstawa jest tylko odbrac dobre parametry materialu - ale tu wystarczy sprawdzic na czym jezdza koledzy ktorzy jhuz to motali

. U mnie sprawdza sie ertalon - i nie tylko u mnie. Duzo osob w polsce jezdzi na ertalonie. Z tego tez sie robi elementy zawieszenia

. W usa np zazwyczaj stosuja urethan , poliuretan lub inne tego typu - material poneikad lepszy - ale i drozszy. Pewnie zamiast 20 lat (tyle wytrzyma ertalon) wytrzyma 40 lat ..... pytanie tylko po co ...
Zun , jesli dobrze zrozumialem to moge wytoczyc z ertalonu tuleje resorow i wahaczy? Czy to nie bedzie za twardy material? Jak zachowuje sie zawias na takich tulejach?
Cholerna sprezynka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość