Strona 1 z 2
Rocky-body lift
: pn lip 17, 2006 8:37 pm
autor: Bng862
Witam kolegów!!
Tak jak w temacie po 32'' troszke mało miejsca z przodu

,zostało mi tylko bude wyliftowac.Chciałem zrobić spoe ale to jest kosztowne z amorami i przeróbek też wiele zachodzi co korzystnie nie wplywa na podzespoły.....równie chciałem zrobić dłuższe wieszaki ale mechanicy odradzili ze względu na zły kąt pracy wału przedniego i jego wybijanie się..W drm mają gumy ale do patrola 7cm do body lift ale koszt to ok 70 zł/szt,zakupiłem odboje od żuka,trzeba je jedynie przeciąć na pól i dorobić w srodek tulejki

myśle że wypali

Chyba że wy znaćie jakieś inne patenty

Pozdro!
: pn lip 17, 2006 8:44 pm
autor: Eskapada
obawiam sie że nie wypali

moj pierwszy body lift tez był na takim gównianym materiale z drm i jedna poducha mi siadła. Tuleje dystansowe do body liftu robi z twardego materiału - oczywiście zostawiając orginalne poduszki które bede spełniać pierwotne zadanie: tlumić drgania i nie przenośic ich na nadwozie. Tuleje zrób z auluminium lub plastikowe z Eratlonu.....Mozna stalowe ale cięzej będzie nich zrobić otwory na śruby
: wt lip 18, 2006 2:30 pm
autor: Bng862
Gumu od zuka już niet...znależli inne które są miętkie i da to jakieś 2 cm + modifikują resorki a da to wiadomo wiele

Miałem zrobić porządny lift budy ale po oględzinach mechaników znowu by coś przeszkadzało

a chyba coś z układem kierowniczym że któraś cześc opierała by się na ramie,a co wiecej duży lift skrócił by wajchy od biegów i od reduktora

Juto pojadę na warsztat i pogonie ich troche

Myśle że na koniec tyg zapodam jakieś fotki..
: wt lip 18, 2006 2:48 pm
autor: Colorado
Robie bodylift w ferozie 2,5 cm. Podkladki z ertalonu. Za walek srednicy 60mm dlugosci 30 cm zaplacilem 35 zeta

: wt lip 18, 2006 6:14 pm
autor: MACIEK KRAKÓW
Dobre
Dajcie dalej, bo tez wlasnie nad tym pracuje

: wt lip 18, 2006 9:23 pm
autor: Zun
Colorado pisze:Robie bodylift w ferozie 2,5 cm. Podkladki z ertalonu. Za walek srednicy 60mm dlugosci 30 cm zaplacilem 35 zeta

Potwierdzam , ertalon to dobry material do liftu i w rozsadenj cenie. Na allegro mozna znalesc. Ja zrobilem u siebie i jestem zadowolony. Tyle ze ja wypie.przylem te gumowe podkladki ktore byly oryginalnie - poprostu byly juz zmasakrowane. Nie zalwazylem zeby bardziej trzepalo.
: wt lip 18, 2006 10:07 pm
autor: Mih
Eskapada pisze:obawiam sie że nie wypali

moj pierwszy body lift tez był na takim gównianym materiale z drm i jedna poducha mi siadła. Tuleje dystansowe do body liftu robi z twardego materiału - oczywiście zostawiając orginalne poduszki które bede spełniać pierwotne zadanie: tlumić drgania i nie przenośic ich na nadwozie. Tuleje zrób z auluminium lub plastikowe z Eratlonu.....Mozna stalowe ale cięzej będzie nich zrobić otwory na śruby
w kilku autach juz tak zrobilem i jest oki

: śr lip 19, 2006 10:31 am
autor: barteks
A do tego trzeba cala bude podniesc na raz na jakims dzwigu, czy da sie tak po koleji podnosic?

: śr lip 19, 2006 10:37 am
autor: Zun
barteks pisze:A do tego trzeba cala bude podniesc na raz na jakims dzwigu, czy da sie tak po koleji podnosic?

Da sie , a nawet raczej nalezy , podniesc pokolei. Na raz nalezy tylko odkrecic wszystkie sruby i sprawdzic czy nie sa gdzies "zespojone" z reszta , natomaist samych srub nie nalezy wyjmowac - przynajmniej nie wszystkie , co by nam sie buda nie przesuwala - krotko mowiac tak zeby pozwolily budzie pracowac. Pozniej albo hi liftem , albo jakas brecha podnosisz ta czesc nadwozia gdzie jest dane gniazdo , wkladasz klocek , przekladasz srube i nakrecasz nakretke - ale jeszcze nie skrecasz. I tak pokolei , w kazdym miejscu gdzie jest gniazdo sruby mocujacej bude. W zaleznosci od grubosci klocka trzeba czasami dokonac jakichs dodatkowych przerobek jak np. wydluzenie kolumny kierowniczej ( u mnie w hilu trzeba bylo wydluzac , tyle ze ja dalem 5 cm liftu , przy lifcie rzedu 2 cm nie musialbym robic nic)
pozdrawiam
: pt lip 21, 2006 4:05 pm
autor: Bng862
: pt lip 21, 2006 9:09 pm
autor: Colorado
Jutro postaram sie wrzucic fotki ferozy po lifcie i bodylifcie. Tylko nie bardzo wiem jak

: pt lip 21, 2006 9:20 pm
autor: Bng862
Też niewidziałem....ale tu masz wszystki
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=14787
wystarczy tylko wkleić Link

: pt lip 21, 2006 9:46 pm
autor: Zun
Jak sie patrze na te zdjecia to az mi sie wierzyc nie chce ze nie obciera

Widac ze dosc maly skok zawiasu musi byc - tzn sie w gore skok.
: sob lip 22, 2006 8:23 am
autor: Bng862
Ale nie obciera

Wczoraj jeżdziłem pól dnia. Skoku zawieszenie ma normalny tak jak na 29'' kołach,sporo miejsca ma jeszcze w nadkolach
Popatrzcie na te daihatsu fajne
URL=
http://imageshack.us]

[/URL]

: sob lip 22, 2006 9:53 pm
autor: Davido
Bng862 a nowe poduchy pod bude z kad wytrzasnoles?
: ndz lip 23, 2006 9:03 am
autor: Bng862
Nie piszcie Bng862 tylko najlepiej Beny,tak kiedyś mi wyszedł nick,a teraz nieda sie zmienic

Poduszki są od jakieś cieżarówki ,wiem że były troszke przetaczane z wierzchu bo miały jakieś wybrzuszenie ale spytam sie dokłodnie mechaników z kąd brali je....tak samo było z tulejami do resórów też mam teraz wszystkie nówki,i za 50 zeta a nie za 300zł chyba że tamte są jakieś cudne ale raczej chyba nie

: ndz lip 23, 2006 9:17 am
autor: Colorado
Davido pisze:Bng862 a nowe poduchy pod bude z kad wytrzasnoles?
Mozna zalozyc jako poduszki gumy stabilizatora od kredensa (duzy fiat)
: ndz lip 23, 2006 5:30 pm
autor: Davido
Bng862 pisze:Nie piszcie Bng862 tylko najlepiej Beny,tak kiedyś mi wyszedł nick,a teraz nieda sie zmienic
Tak to jest jak sie po pijaku konto zaklada

: ndz lip 23, 2006 8:16 pm
autor: Bng862
Zebyś wiedział

: pn lip 24, 2006 8:01 am
autor: s3R
Bng862 pisze:tak samo było z tulejami do resórów też mam teraz wszystkie nówki,i za 50 zeta a nie za 300zł chyba że tamte są jakieś cudne ale raczej chyba nie

To sa polibusze. A nie gumy. przetrwaja pewnie dłużej niz samochód podczas kiedy gumowe padną zaraz. właśnie jestem na etapie wymiany... różnica jest zasadnicza.
: pn lip 24, 2006 8:39 am
autor: romankr
s3R gdzie dorwałęś polibusze?
: pn lip 24, 2006 8:45 am
autor: s3R
: pn lip 24, 2006 9:58 am
autor: Zun
romankr pisze:s3R gdzie dorwałęś polibusze?
Kup material i daj do tokarza - najtansza opcja - sprawdzona w wielu projektach. Np u mnie

. Podstawa jest tylko odbrac dobre parametry materialu - ale tu wystarczy sprawdzic na czym jezdza koledzy ktorzy jhuz to motali

. U mnie sprawdza sie ertalon - i nie tylko u mnie. Duzo osob w polsce jezdzi na ertalonie. Z tego tez sie robi elementy zawieszenia

. W usa np zazwyczaj stosuja urethan , poliuretan lub inne tego typu - material poneikad lepszy - ale i drozszy. Pewnie zamiast 20 lat (tyle wytrzyma ertalon) wytrzyma 40 lat ..... pytanie tylko po co ...
: pn lip 24, 2006 10:04 am
autor: s3R
Wiesz. jak można kupić to po co motać.
Tylko nie wiem czy pasują do wszystkich rakiet...
U kumpla nie pasowały tak jak u mnie ale jak na razie na tył tylko próbowałem.
: pn lip 24, 2006 10:06 am
autor: Colorado
Zun pisze:romankr pisze:s3R gdzie dorwałęś polibusze?
Kup material i daj do tokarza - najtansza opcja - sprawdzona w wielu projektach. Np u mnie

. Podstawa jest tylko odbrac dobre parametry materialu - ale tu wystarczy sprawdzic na czym jezdza koledzy ktorzy jhuz to motali

. U mnie sprawdza sie ertalon - i nie tylko u mnie. Duzo osob w polsce jezdzi na ertalonie. Z tego tez sie robi elementy zawieszenia

. W usa np zazwyczaj stosuja urethan , poliuretan lub inne tego typu - material poneikad lepszy - ale i drozszy. Pewnie zamiast 20 lat (tyle wytrzyma ertalon) wytrzyma 40 lat ..... pytanie tylko po co ...
Zun , jesli dobrze zrozumialem to moge wytoczyc z ertalonu tuleje resorow i wahaczy? Czy to nie bedzie za twardy material? Jak zachowuje sie zawias na takich tulejach?