Jakie najwieksze???
Moderator: s3R
- Kuba RR
- jestem tu nowy...
- Posty: 60
- Rejestracja: wt sie 29, 2006 2:22 pm
- Lokalizacja: Strzelin/Dolnoslaskie
Jakie najwieksze???
Jakie wejda najwieksze gumy do rocky'ego zeby przy wykzyzu nie ocieraly o nadkola, a no i bez liftu-mam gumy 29"x15" i obrucone felgi???? chcialbym takie z 31"??? czy ktos ma taka wiedze????[img]D:\NA%20PULPICIE\WSZYSTKIE%20ZDJĘCIA\do%20uporządkowania\zdjecie063[/img]D:\NA PULPICIE\WSZYSTKIE ZDJĘCIA\do uporządkowania\zdjecie063[/img]
RRR (Range Rover Rally 3,5L) 84r. -motany
ROCKY 2,8Td 88r.
ROCKY 2,8Td 88r.
- Pawelec_wawa
-
- Posty: 271
- Rejestracja: śr kwie 26, 2006 12:15 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Daihatsu Wildcat/Rocky F, F70, F75, F80, F85
Opony standardowe 215 R15, HR78-15
Wybrane zamienniki P225/70 R15, P225/75 R15, P235/70 R15, P235/75 R15, LT235/75 R15, 30x9.50 R15*, 9 R15*, P255/70 R15*, P265/70 R15*, 255/75 R15**, 265/75 R15**, 31x10.50 R15LT**, 10 R15**
* - należy liczyć się z zauważalnymi błędami prędkościomierza a także zmianami w prowadzeniu pojazdu
** - poza powyższymi należy liczyć się także z kolizją ogumienie- resor, ogumienie-wahacz, itp. lub ogumienie-nadkole. W związku z tym może zajść konieczność usztywnienia resorów, podwyższenia zawieszenia w tym zmianę mocowań amortyzatorów, wprowadzenia wyższych odbojników, redukcji maksymalnej ładowności, podniesienia nadwozia, wycięcia nadkoli, założenia dodatkowych osłon kół, zmiany odsadzenia felg itp. "
Opony standardowe 215 R15, HR78-15
Wybrane zamienniki P225/70 R15, P225/75 R15, P235/70 R15, P235/75 R15, LT235/75 R15, 30x9.50 R15*, 9 R15*, P255/70 R15*, P265/70 R15*, 255/75 R15**, 265/75 R15**, 31x10.50 R15LT**, 10 R15**
* - należy liczyć się z zauważalnymi błędami prędkościomierza a także zmianami w prowadzeniu pojazdu
** - poza powyższymi należy liczyć się także z kolizją ogumienie- resor, ogumienie-wahacz, itp. lub ogumienie-nadkole. W związku z tym może zajść konieczność usztywnienia resorów, podwyższenia zawieszenia w tym zmianę mocowań amortyzatorów, wprowadzenia wyższych odbojników, redukcji maksymalnej ładowności, podniesienia nadwozia, wycięcia nadkoli, założenia dodatkowych osłon kół, zmiany odsadzenia felg itp. "
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
Kuba RR to sa tzw dane katalogowe, ktore powinienes znac, ale z twoimi odwroconymi felgami moga byc jaja. Tak teorytezujac bez podklepania i bez liftu to beda obcierac (ale to teorytezujac). Generalnie to za jakis czas to Ty nam bedziesz mowil jak to w Twoim przypadku wyglada bo chyba nikt takiego jeszcze nie robil. Byl jeden gosciu na forum @Raga (Raga a gdzies Ty sie podzial) co mial przespawane felgi ale nie obrocone i twierdzil ze spoko. Kuba jestes chyba pionierem w tej dziedzinie wiec Ci nie pomozemy zbytnio. Powodzenia zycze
Feroza '95
- caterpillar
- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
To przy szerszych kolach pewnie nie obejdzie sie bez liftu/bodyliftu i podciecia blotnikowKuba RR pisze:to jest tak felgi sa oryginalne-tzn. talerze sa przespawane na druga strone i dzieki temu felgi sa wieksza strona na zewnatrz przy gumach 215 juz wychodza (2-3cm) po za karoserie
Cholerna sprezynka
- caterpillar
- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
dystanse są konieczne ja mam 25 mm i felgi et-12 i przy skręcie lekko łapią ramą i resor opony31/10,5/15 mt , ale jeśli chcesz jeździć w terenie jest to konieczne
ps. miałem 215 r 15 MT i na tych oponkach rocky niewiele potrafi, ale za to na 31" rozwija skrzydła
(dokładka po piórze i podcięcie błotnika)
ps. miałem 215 r 15 MT i na tych oponkach rocky niewiele potrafi, ale za to na 31" rozwija skrzydła


Daihatsu Rocky 2,8 td 87r dawca
Daihatsu Rocky 2,8 td 86r gotowy
Daihatsu Rocky 2,8 td 86r gotowy
dystanse są konieczne ja mam 25 mm i felgi et-12 i przy skręcie lekko łapią ramą i resor opony31/10,5/15 mt , ale jeśli chcesz jeździć w terenie jest to konieczne
ps. miałem 215 r 15 MT i na tych oponkach rocky niewiele potrafi, ale za to na 31" rozwija skrzydła
(dokładka po piórze i podcięcie błotnika)
ps. miałem 215 r 15 MT i na tych oponkach rocky niewiele potrafi, ale za to na 31" rozwija skrzydła


Daihatsu Rocky 2,8 td 87r dawca
Daihatsu Rocky 2,8 td 86r gotowy
Daihatsu Rocky 2,8 td 86r gotowy
- caterpillar
- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
W rockym jest taki problem że przednia oś należy przesunąć ok 2-3 cm do przodu(oczywiście mówie o oponach mniej wiecej 31 i32"),ponieważ opona przy wykrzyżu łapie mniej wiecej gdzie jest chlapacz,a z przodu jest sporo miejsca ale niewiem jak to jest w praktyce czy to wogule możliwe i nie wpływa na jakieś inne podzespoły
Przynajmiej powiem jak wyżej na 215 rocky jest za niski nadaje sie jedynie na drogę jakiś mały teren itp,ale na 31" będzie robi wyśmienicie,ja jeżdze na 32" i nie narzekam,mam zamało dołków do jeżdzenia... 


Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
- caterpillar
- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Jako ze poruszacie temat opon do rockiego pozwole sie dolaczc.
Chialem sie Was poradzic w sprawie nadlewek MT
Chodzi mi o to ze duzo jezdze po asfalcie. Moze ktos podzieli by sie zemna swoim doswiatdczeniem. Samochod to Dajhatsu rocky 2.8 td(i)
Za stanawiam sie na nastepujacymi nadlewkami
Technic Tracker MT
http://ser.bronowski.pl/krzys/zdjecia/d ... r%20MT.jpg
lub
Sahara
http://ser.bronowski.pl/krzys/zdjecia/duze/sahara.jpg
Sa to sprzedawane w Wadowicach http://www.opony-4x4.pl/
Chodzi mi glownie o to czy da sie na nich wytrzymac na asfalcie? Ktora bedzi cichsza Technic Tracker MT czy kierunkowa Sahara? Jak zachowuja sie na mokrym asfalcie? Mysle ze wystarczy mi 215/80.
Czy 235/75 bedzie duzo glosniejsza od 215/80
Znalazle jeszcze firme profil z Krasnych Potockich
http://www.profil-zro.com.pl/oferta1.html co sadzicie o ich produktach? Jak wypadaja w porownaniu z tymi z Wadowic (import anglia)?
Chialem sie Was poradzic w sprawie nadlewek MT
Chodzi mi o to ze duzo jezdze po asfalcie. Moze ktos podzieli by sie zemna swoim doswiatdczeniem. Samochod to Dajhatsu rocky 2.8 td(i)
Za stanawiam sie na nastepujacymi nadlewkami
Technic Tracker MT
http://ser.bronowski.pl/krzys/zdjecia/d ... r%20MT.jpg
lub
Sahara
http://ser.bronowski.pl/krzys/zdjecia/duze/sahara.jpg
Sa to sprzedawane w Wadowicach http://www.opony-4x4.pl/
Chodzi mi glownie o to czy da sie na nich wytrzymac na asfalcie? Ktora bedzi cichsza Technic Tracker MT czy kierunkowa Sahara? Jak zachowuja sie na mokrym asfalcie? Mysle ze wystarczy mi 215/80.
Czy 235/75 bedzie duzo glosniejsza od 215/80
Znalazle jeszcze firme profil z Krasnych Potockich
http://www.profil-zro.com.pl/oferta1.html co sadzicie o ich produktach? Jak wypadaja w porownaniu z tymi z Wadowic (import anglia)?
GG: 1105809
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości