Amortyzatory Rocky

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Amortyzatory Rocky

Post autor: caterpillar » pt gru 08, 2006 9:56 am

Uszkodzilem tylny amoryzator (wyciek olej). Czy nie orientuje sie ktos czy nie pasowal by z jakiegos innego auta (np. lublin)
GG: 1105809

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: selim » pt gru 08, 2006 10:06 am

nowy masz za 250zł ..tak plus minus

Awatar użytkownika
Pawelec_wawa
 
 
Posty: 271
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 12:15 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pawelec_wawa » pt gru 08, 2006 10:15 am

a mi facet ktory regeneruje amory dorobil na zamowienie ostatnio po 100 za sztuke.
zrobil jak chcialem, dluzsze od fabrycznych i troche twardsze
robia zajebiscie :)21
ale do wawy to niestety masz kawalek :)3
pozdr,
Pawelec gg25932
http://www.warfs.org
Daihatsu Feroza '94

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » pt gru 08, 2006 12:15 pm

Nowe kosztuja kolo 220PLN/SZTUKA w JC !!
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » pt gru 08, 2006 3:47 pm

Dzieki koledzy za informacje. Tak nawiasem mowiac co te co mam teraz sa chyba do nowisci, orginalne (napisy japonskie), a auto ma 14 lat. Ze starosci przegnily im kolnierze i odbadly amory dzilaly tlumily elegancko :)2
Ostatnio zmieniony pt gru 08, 2006 5:49 pm przez caterpillar, łącznie zmieniany 1 raz.
GG: 1105809

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » pt gru 08, 2006 3:51 pm

Ja mam kayby gazówki...też dość dobrze robia :)2
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » pt gru 08, 2006 5:51 pm

A moze ktos ma na zbyciu jedna sztuke :wink: ?
Jak by co to prosze o kontakt przez PW
GG: 1105809

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » ndz gru 10, 2006 12:20 pm

caterpillar pisze:Dzieki koledzy za informacje. Tak nawiasem mowiac co te co mam teraz sa chyba do nowisci, orginalne (napisy japonskie), a auto ma 14 lat. Ze starosci przegnily im kolnierze i odbadly amory dzilaly tlumily elegancko :)2
Cos o tym wiem :)2 ... Jak wzialem sie za wymiane tylnych amorow w moim furaku to caly dzien zabawy mialem bo tez od nowosci byly :)2 :lol:
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » czw gru 14, 2006 7:34 pm

Zeby wyjac amory musialem boszka je odciac. Co zprawej strony wymagalo nie lada zrecznosci (zly dostep, przewody hamulcowe itp..)
JC chyba maja drogo 270 albo 250 za sztuke firmy KYB
Ja znalazlem na allegro dystrybutora co ma KYB po 320 za 2 szuki
Te orginalne w daihatsu to tez KYB
320 za dwa to tez jak dlamine troche duzo wiec bede jeszcze cos kombinowal
GG: 1105809

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Post autor: selim » czw gru 14, 2006 8:02 pm

Wydaje mi sie
ze widziałem gdzies
za 220zł kpl. na tył amorkow
jak Cie to interesuje to przypomnij jutro
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » czw gru 14, 2006 9:04 pm

Ja mam jakieś żółte bez pompek chyba olejowe teraz zostało wypruć ta stara instalacje bo i tak pompek nie dostałem a pewnie drogie jak cholera no i pewnie inne amory trzeba :roll:
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » czw gru 14, 2006 9:10 pm

To ze nie dzala regulacja twardosci amora nie oznacza odrazu ze jest on nie sprawny. Poprostu nie da sie tylko regulowac jego twarosci
GG: 1105809

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » czw gru 14, 2006 9:13 pm

caterpillar pisze:To ze nie dzala regulacja twardosci amora nie oznacza odrazu ze jest on nie sprawny. Poprostu nie da sie tylko regulowac jego twarosci
tak ale ktos wymienił amory i zdemontowal pompki na nich ja teraz musze wypruc ta besensowna instalacje
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » czw gru 14, 2006 10:12 pm

kapik pisze:
caterpillar pisze:To ze nie dzala regulacja twardosci amora nie oznacza odrazu ze jest on nie sprawny. Poprostu nie da sie tylko regulowac jego twarosci
tak ale ktos wymienił amory i zdemontowal pompki na nich ja teraz musze wypruc ta besensowna instalacje
To byla u mnie tez pierwsza rzecz ktora wyrzucilem :)2 :wink: :lol:
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » pt gru 15, 2006 8:25 am

Amor z regulowaną twardością około tysiaka za sztukę kosztuje.
Zdrapek i poharatka

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » pt gru 15, 2006 9:24 am

a po co takie amory podejzewam ze to i tak nic niedaje
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » pt gru 15, 2006 9:30 am

Chodziło o komfort, w terenie miałeś sobie ustawiać miękkie a na asfalt i szybszą jazdę twardsze.
Zdrapek i poharatka

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » pt gru 15, 2006 9:41 am

no to mam tylko miekkie bo sie buja land rover 8)
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » pt gru 15, 2006 4:52 pm

kapik pisze:no to mam tylko miekkie bo sie buja land rover 8)
O ile dobrze widzilem Twoje autko na fotkach to wydaje mi sie ze masz resory siadniete. Jedz do kowala niech przeklepie, mozna dolozyci po piorze i bedzie lux :)2
GG: 1105809

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barteks » pt gru 15, 2006 5:39 pm

Jak sie dolozy po piorze to dysk moze ci wyskoczyc na byle garbie. Strasznie twardy sie robi.
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

mazvr
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: sob paź 07, 2006 4:59 pm
Lokalizacja: Boguszów-Gorce

Post autor: mazvr » pt gru 15, 2006 5:51 pm

powiem wam ze tez myslalem ze ta regulacja nic nie daje ale powiem wam szczeze ze jest dosc duza ruznica ale to sie pzydaje raczej tylko w tedy jak gdzies sa rowne drogi i ktos duzo po nich jezdzi bo jak da sie na najtwardsze to robi sie naprawde twardy
Rocky 2.8 TDintercoler

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » pt gru 15, 2006 7:15 pm

W terenowce na resorach to ta regualcja wielkie G..... daje :)2 :wink:
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » pt gru 15, 2006 7:42 pm

MACIEK KRAKÓW pisze:W terenowce na resorach to ta regualcja wielkie G..... daje :)2 :wink:

popieram :)2
Resory musze wyklepac bo sa proste
powiem tak panowie wszystko w swoim czasie 8)
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » pt gru 15, 2006 8:18 pm

kapik pisze:
MACIEK KRAKÓW pisze:W terenowce na resorach to ta regualcja wielkie G..... daje :)2 :wink:

popieram :)2
Resory musze wyklepac bo sa proste
powiem tak panowie wszystko w swoim czasie 8)
NIe panowie tu sie nie zgodze regulacja moze dawac bardzo duzo!!
W wyczynowch amorach to standart.
To tyle teori. W praktyce w autach co maja powyrrej 15 lat jak nasze to wydawnie 1000 zl chyba na amora to paranoja. Lepiej dac zwylkle bez pompek a doinwastowac inne elementy samochodu
GG: 1105809

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » pt gru 15, 2006 8:45 pm

U mnie po wzmocnieniu resorow to G.... dawalo :)2 :lol:
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości