Feroza, Wildcat, Rocky
Moderator: s3R
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » pt gru 08, 2006 9:56 am
Uszkodzilem tylny amoryzator (wyciek olej). Czy nie orientuje sie ktos czy nie pasowal by z jakiegos innego auta (np. lublin)
GG: 1105809
-
selim
-

- Posty: 4788
- Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
- Lokalizacja: Sląsk
Post
autor: selim » pt gru 08, 2006 10:06 am
nowy masz za 250zł ..tak plus minus
-
Pawelec_wawa
-

- Posty: 271
- Rejestracja: śr kwie 26, 2006 12:15 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Pawelec_wawa » pt gru 08, 2006 10:15 am
a mi facet ktory regeneruje amory dorobil na zamowienie ostatnio po 100 za sztuke.
zrobil jak chcialem, dluzsze od fabrycznych i troche twardsze
robia zajebiscie
ale do wawy to niestety masz kawalek

-
MACIEK KRAKÓW

- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Post
autor: MACIEK KRAKÓW » pt gru 08, 2006 12:15 pm
Nowe kosztuja kolo 220PLN/SZTUKA w JC

Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » pt gru 08, 2006 3:47 pm
Dzieki koledzy za informacje. Tak nawiasem mowiac co te co mam teraz sa chyba do nowisci, orginalne (napisy japonskie), a auto ma 14 lat. Ze starosci przegnily im kolnierze i odbadly amory dzilaly tlumily elegancko

Ostatnio zmieniony pt gru 08, 2006 5:49 pm przez
caterpillar, łącznie zmieniany 1 raz.
GG: 1105809
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » pt gru 08, 2006 3:51 pm
Ja mam kayby gazówki...też dość dobrze robia

Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » pt gru 08, 2006 5:51 pm
A moze ktos ma na zbyciu jedna sztuke

?
Jak by co to prosze o kontakt przez PW
GG: 1105809
-
MACIEK KRAKÓW

- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Post
autor: MACIEK KRAKÓW » ndz gru 10, 2006 12:20 pm
caterpillar pisze:Dzieki koledzy za informacje. Tak nawiasem mowiac co te co mam teraz sa chyba do nowisci, orginalne (napisy japonskie), a auto ma 14 lat. Ze starosci przegnily im kolnierze i odbadly amory dzilaly tlumily elegancko

Cos o tym wiem

... Jak wzialem sie za wymiane tylnych amorow w moim furaku to caly dzien zabawy mialem bo tez od nowosci byly

Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » czw gru 14, 2006 7:34 pm
Zeby wyjac amory musialem boszka je odciac. Co zprawej strony wymagalo nie lada zrecznosci (zly dostep, przewody hamulcowe itp..)
JC chyba maja drogo 270 albo 250 za sztuke firmy KYB
Ja znalazlem na allegro dystrybutora co ma KYB po 320 za 2 szuki
Te orginalne w daihatsu to tez KYB
320 za dwa to tez jak dlamine troche duzo wiec bede jeszcze cos kombinowal
GG: 1105809
-
selim
-

- Posty: 4788
- Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
- Lokalizacja: Sląsk
Post
autor: selim » czw gru 14, 2006 8:02 pm
Wydaje mi sie
ze widziałem gdzies
za 220zł kpl. na tył amorkow
jak Cie to interesuje to przypomnij jutro
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania
-
kapik

- Posty: 627
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: kapik » czw gru 14, 2006 9:04 pm
Ja mam jakieś żółte bez pompek chyba olejowe teraz zostało wypruć ta stara instalacje bo i tak pompek nie dostałem a pewnie drogie jak cholera no i pewnie inne amory trzeba

G-wagen wilk
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » czw gru 14, 2006 9:10 pm
To ze nie dzala regulacja twardosci amora nie oznacza odrazu ze jest on nie sprawny. Poprostu nie da sie tylko regulowac jego twarosci
GG: 1105809
-
kapik

- Posty: 627
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: kapik » czw gru 14, 2006 9:13 pm
caterpillar pisze:To ze nie dzala regulacja twardosci amora nie oznacza odrazu ze jest on nie sprawny. Poprostu nie da sie tylko regulowac jego twarosci
tak ale ktos wymienił amory i zdemontowal pompki na nich ja teraz musze wypruc ta besensowna instalacje
G-wagen wilk
-
MACIEK KRAKÓW

- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Post
autor: MACIEK KRAKÓW » czw gru 14, 2006 10:12 pm
kapik pisze:caterpillar pisze:To ze nie dzala regulacja twardosci amora nie oznacza odrazu ze jest on nie sprawny. Poprostu nie da sie tylko regulowac jego twarosci
tak ale ktos wymienił amory i zdemontowal pompki na nich ja teraz musze wypruc ta besensowna instalacje
To byla u mnie tez pierwsza rzecz ktora wyrzucilem

Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
-
s3R
-

- Posty: 4180
- Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
- Lokalizacja: Porąbka
Post
autor: s3R » pt gru 15, 2006 8:25 am
Amor z regulowaną twardością około tysiaka za sztukę kosztuje.
Zdrapek i poharatka
-
kapik

- Posty: 627
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: kapik » pt gru 15, 2006 9:24 am
a po co takie amory podejzewam ze to i tak nic niedaje
G-wagen wilk
-
s3R
-

- Posty: 4180
- Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
- Lokalizacja: Porąbka
Post
autor: s3R » pt gru 15, 2006 9:30 am
Chodziło o komfort, w terenie miałeś sobie ustawiać miękkie a na asfalt i szybszą jazdę twardsze.
Zdrapek i poharatka
-
kapik

- Posty: 627
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: kapik » pt gru 15, 2006 9:41 am
no to mam tylko miekkie bo sie buja land rover

G-wagen wilk
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » pt gru 15, 2006 4:52 pm
kapik pisze:no to mam tylko miekkie bo sie buja land rover

O ile dobrze widzilem Twoje autko na fotkach to wydaje mi sie ze masz resory siadniete. Jedz do kowala niech przeklepie, mozna dolozyci po piorze i bedzie lux

GG: 1105809
-
barteks
-

- Posty: 895
- Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: barteks » pt gru 15, 2006 5:39 pm
Jak sie dolozy po piorze to dysk moze ci wyskoczyc na byle garbie. Strasznie twardy sie robi.
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD
-
mazvr
- jestem tu nowy...

- Posty: 34
- Rejestracja: sob paź 07, 2006 4:59 pm
- Lokalizacja: Boguszów-Gorce
Post
autor: mazvr » pt gru 15, 2006 5:51 pm
powiem wam ze tez myslalem ze ta regulacja nic nie daje ale powiem wam szczeze ze jest dosc duza ruznica ale to sie pzydaje raczej tylko w tedy jak gdzies sa rowne drogi i ktos duzo po nich jezdzi bo jak da sie na najtwardsze to robi sie naprawde twardy
Rocky 2.8 TDintercoler
-
MACIEK KRAKÓW

- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Post
autor: MACIEK KRAKÓW » pt gru 15, 2006 7:15 pm
W terenowce na resorach to ta regualcja wielkie G..... daje

Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
-
kapik

- Posty: 627
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: kapik » pt gru 15, 2006 7:42 pm
MACIEK KRAKÓW pisze:W terenowce na resorach to ta regualcja wielkie G..... daje

popieram
Resory musze wyklepac bo sa proste
powiem tak panowie wszystko w swoim czasie

G-wagen wilk
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » pt gru 15, 2006 8:18 pm
kapik pisze:MACIEK KRAKÓW pisze:W terenowce na resorach to ta regualcja wielkie G..... daje

popieram
Resory musze wyklepac bo sa proste
powiem tak panowie wszystko w swoim czasie

NIe panowie tu sie nie zgodze regulacja moze dawac bardzo duzo!!
W wyczynowch amorach to standart.
To tyle teori. W praktyce w autach co maja powyrrej 15 lat jak nasze to wydawnie 1000 zl chyba na amora to paranoja. Lepiej dac zwylkle bez pompek a doinwastowac inne elementy samochodu
GG: 1105809
-
MACIEK KRAKÓW

- Posty: 623
- Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
- Lokalizacja: K R A K Ó W
Post
autor: MACIEK KRAKÓW » pt gru 15, 2006 8:45 pm
U mnie po wzmocnieniu resorow to G.... dawalo

Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości