Feroza, Wildcat, Rocky
Moderator: s3R
-
Robas_2005
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 6:37 pm
- Lokalizacja: wlkp
Post
autor: Robas_2005 » czw gru 21, 2006 3:22 pm
planuje wymianę oryginalnego silnika na silnik 2.0 od mazdy a także włożenie mostów od uaza na sprężynach. od czego proponowalibyście sprężyny i amortyzatory żeby miał dobry wykżyż? co sądzicie na ten temat? może ktoś ma jakiś link z opisem kogoś kto przerabiał ferozę?
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » czw gru 21, 2006 4:01 pm
a czemu mosty od uaza??chociaż do ferozy z tymi przełożeniami nawet moze by było dobrze..

Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
Robas_2005
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 6:37 pm
- Lokalizacja: wlkp
Post
autor: Robas_2005 » czw gru 21, 2006 8:19 pm
bo są tanie

a od czego proponowałbyś?
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » czw gru 21, 2006 8:26 pm
Od patrola??chwalą tak.....w uazie podobno 32" to juz jest rozterka czy wytrzyma most.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
Colorado
-

- Posty: 968
- Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: Colorado » czw gru 21, 2006 9:21 pm
Prawie wszystkie mosty sa do ferozy za szybkie, trzeba grzebac w reduktorze zeby cos zmotac. Sam przez dlugi czas szukalem rozwiazania tego problemu. Zeby dac sztywne mosty na springach trzeba przerobic reduktor, dac inny piec itd. Przy czym traci sie atut ferozy jakim jest mala masa auta. Moim zdaniem nie warto. Nie ma gwarancji ze bedzie to robic ok, a przy sprzedazy ewentualnej nie da sie odzyskac nawt 1/4 szelestow wpompowanych w auto
Cholerna sprezynka
-
skorek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
- Lokalizacja: polska
Post
autor: skorek » czw gru 21, 2006 9:41 pm
Robas_2005 pisze:planuje wymianę oryginalnego silnika na silnik 2.0 od mazdy a także włożenie mostów od uaza na sprężynach. od czego proponowalibyście sprężyny i amortyzatory żeby miał dobry wykżyż? co sądzicie na ten temat? może ktoś ma jakiś link z opisem kogoś kto przerabiał ferozę?
mosty od uaza?
dziwne pomysły nie maja opini zbyt wytrzymałych, sprubój od gr albo k 160
-
Colorado
-

- Posty: 968
- Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: Colorado » czw gru 21, 2006 9:44 pm
skorek pisze:Robas_2005 pisze:planuje wymianę oryginalnego silnika na silnik 2.0 od mazdy a także włożenie mostów od uaza na sprężynach. od czego proponowalibyście sprężyny i amortyzatory żeby miał dobry wykżyż? co sądzicie na ten temat? może ktoś ma jakiś link z opisem kogoś kto przerabiał ferozę?
mosty od uaza?
dziwne pomysły nie maja opini zbyt wytrzymałych, sprubój od gr albo k 160
Za szybkie, za ciezkie
Cholerna sprezynka
-
Colorado
-

- Posty: 968
- Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: Colorado » czw gru 21, 2006 9:46 pm
Mozna by dac od k160 tylko trzeba by kupic inny atak z talerzem. Sa takie zestawy do patrola. Wtedy bylyby wolniejsze i moze by pasowaly.
Cholerna sprezynka
-
Colorado
-

- Posty: 968
- Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: Colorado » czw gru 21, 2006 9:55 pm
Poszperalem w Nissanie i sa do patrola dostepne miedzy innymi przelozenia 5,42 i 5,71 te by podeszly
Cholerna sprezynka
-
skorek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
- Lokalizacja: polska
Post
autor: skorek » czw gru 21, 2006 10:04 pm
Colorado pisze:Mozna by dac od k160 tylko trzeba by kupic inny atak z talerzem. Sa takie zestawy do patrola. Wtedy bylyby wolniejsze i moze by pasowaly.
sa ale to koszty ida w góre.zgadzam sie z toba
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » pt gru 22, 2006 10:49 am
zgadzam sie z Colorado z tymi mostami to nie dobry pomysl.
Moim zdaniem badziej sie oplaca kupic auto orginalnie na sztywnych mostach...
GG: 1105809
-
Colorado
-

- Posty: 968
- Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: Colorado » pt gru 22, 2006 11:05 am
Ja planuje postawic feroze na springach z tylu , z przodu drazki ironmana, wypatroszyc ze wszystkiego co sie da, obciac z tylu kawalek ramy, zalozyc 31 cali. I bedzie robic.
Bo musi

Cholerna sprezynka
-
Robas_2005
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 6:37 pm
- Lokalizacja: wlkp
Post
autor: Robas_2005 » sob gru 23, 2006 9:44 pm
chyba macie rację z tymi mostami. będzie trzeba odżałować na mosty a reszte potrzebnego sprzętu sie powymienia

. a co sądzicie o silniku 2.0 od mazdy i jakie sprzężyny i amory proponujecie?
-
Colorado
-

- Posty: 968
- Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: Colorado » sob gru 23, 2006 10:02 pm
Raczej nikt Ci nie podpowie od czego springi i amortyzatory, bo chyba jeszcze nikt tego nie motal. Zalezy jakie rozwiazania zastosujesz. Radiusy i panhard? sierzant? A moze konstrukcja wielowahaczowa? Popytaj Leszka. L80 ,Suzusa i innych. Moze cos Ci podpowiedza
Cholerna sprezynka
-
X90

- Posty: 620
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 11:23 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: X90 » ndz gru 24, 2006 12:09 am
Colorado, jak masz zamiar zrobić ferozę na modłę vitary, to se od razu vicię kup

Taniej wyjdzie i wszystkie części tuningowe masz dostępne. Jak ktoś ode mnie weźmie UFOKA to kupię krótką blaszankę 1.6 16v i zaczynam zabawę w budowę małego potworka

Vitara to teraz najlepsza baza na dzielne, małe auto terenowe z możliwością jazdy po drogach

-
X90

- Posty: 620
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 11:23 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: X90 » ndz gru 24, 2006 12:12 am
Robas montaż sztywnego mostu do auta, które seryjnie miało IFS może być karkołomne. Fatwiej byłoby chyba kupić Rocky FJ70 i postawić go na springach.
-
Colorado
-

- Posty: 968
- Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: Colorado » ndz gru 24, 2006 10:47 am
X90 pisze:Colorado, jak masz zamiar zrobić ferozę na modłę vitary, to se od razu vicię kup

Taniej wyjdzie i wszystkie części tuningowe masz dostępne. Jak ktoś ode mnie weźmie UFOKA to kupię krótką blaszankę 1.6 16v i zaczynam zabawę w budowę małego potworka

Vitara to teraz najlepsza baza na dzielne, małe auto terenowe z możliwością jazdy po drogach

Nie mam zamiaru robic na modle viertary. Z przodu zostaja drazki, tylko beda ironmana, bo moje sie koncza a ironmana sa najtansze, no i beda nowe a nie uzywki. Z tylu beda springi zamiast resorow, to nie jest strasznie skomplikowana przerobka. Rame i bude chce obciac tuz za mostem bo chce zejsc jeszcze z wagi. To wszystko pozwoli mi na zalozenie 31 calowych opon, bez koniecznosci grzebania w reduktorze, czy w przelozeniach mostow. I szukam wszelkich info na temat blokady tylnego mostu do ferozy. Czy orietuje sie ktos moze, czy taka blokada wystepuje w naturze? Nie ukrywam ze przeszkoda w poszukiwaniach jest brak znajomosci jezyka. Moze ktos z Was natrafil gdzies na jakies info. podczas przegladania jakichs stron o ferozie.
Cholerna sprezynka
-
Robas_2005
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 6:37 pm
- Lokalizacja: wlkp
Post
autor: Robas_2005 » ndz gru 24, 2006 1:41 pm
-
Wołek
-

- Posty: 160
- Rejestracja: śr lis 17, 2004 8:20 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Wołek » ndz gru 24, 2006 1:48 pm
Tak naprawdę, to tylko buda i wnętrze od Ferozy

Disco 3,9V8
-
kozioU
-

- Posty: 2785
- Rejestracja: pt mar 03, 2006 3:56 pm
- Lokalizacja: Białystok
Post
autor: kozioU » ndz gru 24, 2006 2:52 pm
Wołek pisze:Tak naprawdę, to tylko buda i wnętrze od Ferozy

No i o to chyba chodzi w motaniu
Jak dla mnie bomba

-
kozioU
-

- Posty: 2785
- Rejestracja: pt mar 03, 2006 3:56 pm
- Lokalizacja: Białystok
Post
autor: kozioU » ndz gru 24, 2006 2:53 pm
Wołek pisze:Tak naprawdę, to tylko buda i wnętrze od Ferozy

No i o to chyba chodzi w motaniu
Jak dla mnie bomba

-
Colorado
-

- Posty: 968
- Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: Colorado » ndz gru 24, 2006 2:57 pm
@kozioU
Nie jakaj sie

Cholerna sprezynka
-
barteks
-

- Posty: 895
- Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: barteks » wt gru 26, 2006 4:59 pm
ale to auto stoi chyba na tych gazowych amortyzatoro sprezynach ?
Bo nie dowidze sa tam sprezyny?
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD
-
Colorado
-

- Posty: 968
- Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: Colorado » wt gru 26, 2006 6:03 pm
Ja sprezyn nie widze
Cholerna sprezynka
-
kozioU
-

- Posty: 2785
- Rejestracja: pt mar 03, 2006 3:56 pm
- Lokalizacja: Białystok
Post
autor: kozioU » wt gru 26, 2006 6:40 pm
Colorado pisze:@kozioU
Nie jakaj sie

ale ..ale.. ja nie wiem jak to się stało

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości