Strona 1 z 2
upgrade ferozy
: czw gru 21, 2006 3:22 pm
autor: Robas_2005
planuje wymianę oryginalnego silnika na silnik 2.0 od mazdy a także włożenie mostów od uaza na sprężynach. od czego proponowalibyście sprężyny i amortyzatory żeby miał dobry wykżyż? co sądzicie na ten temat? może ktoś ma jakiś link z opisem kogoś kto przerabiał ferozę?
: czw gru 21, 2006 4:01 pm
autor: Bng862
a czemu mosty od uaza??chociaż do ferozy z tymi przełożeniami nawet moze by było dobrze..

: czw gru 21, 2006 8:19 pm
autor: Robas_2005
bo są tanie

a od czego proponowałbyś?
: czw gru 21, 2006 8:26 pm
autor: Bng862
Od patrola??chwalą tak.....w uazie podobno 32" to juz jest rozterka czy wytrzyma most.
: czw gru 21, 2006 9:21 pm
autor: Colorado
Prawie wszystkie mosty sa do ferozy za szybkie, trzeba grzebac w reduktorze zeby cos zmotac. Sam przez dlugi czas szukalem rozwiazania tego problemu. Zeby dac sztywne mosty na springach trzeba przerobic reduktor, dac inny piec itd. Przy czym traci sie atut ferozy jakim jest mala masa auta. Moim zdaniem nie warto. Nie ma gwarancji ze bedzie to robic ok, a przy sprzedazy ewentualnej nie da sie odzyskac nawt 1/4 szelestow wpompowanych w auto
Re: upgrade ferozy
: czw gru 21, 2006 9:41 pm
autor: skorek
Robas_2005 pisze:planuje wymianę oryginalnego silnika na silnik 2.0 od mazdy a także włożenie mostów od uaza na sprężynach. od czego proponowalibyście sprężyny i amortyzatory żeby miał dobry wykżyż? co sądzicie na ten temat? może ktoś ma jakiś link z opisem kogoś kto przerabiał ferozę?
mosty od uaza?
dziwne pomysły nie maja opini zbyt wytrzymałych, sprubój od gr albo k 160
Re: upgrade ferozy
: czw gru 21, 2006 9:44 pm
autor: Colorado
skorek pisze:Robas_2005 pisze:planuje wymianę oryginalnego silnika na silnik 2.0 od mazdy a także włożenie mostów od uaza na sprężynach. od czego proponowalibyście sprężyny i amortyzatory żeby miał dobry wykżyż? co sądzicie na ten temat? może ktoś ma jakiś link z opisem kogoś kto przerabiał ferozę?
mosty od uaza?
dziwne pomysły nie maja opini zbyt wytrzymałych, sprubój od gr albo k 160
Za szybkie, za ciezkie
: czw gru 21, 2006 9:46 pm
autor: Colorado
Mozna by dac od k160 tylko trzeba by kupic inny atak z talerzem. Sa takie zestawy do patrola. Wtedy bylyby wolniejsze i moze by pasowaly.
: czw gru 21, 2006 9:55 pm
autor: Colorado
Poszperalem w Nissanie i sa do patrola dostepne miedzy innymi przelozenia 5,42 i 5,71 te by podeszly
: czw gru 21, 2006 10:04 pm
autor: skorek
Colorado pisze:Mozna by dac od k160 tylko trzeba by kupic inny atak z talerzem. Sa takie zestawy do patrola. Wtedy bylyby wolniejsze i moze by pasowaly.
sa ale to koszty ida w góre.zgadzam sie z toba
: pt gru 22, 2006 10:49 am
autor: caterpillar
zgadzam sie z Colorado z tymi mostami to nie dobry pomysl.
Moim zdaniem badziej sie oplaca kupic auto orginalnie na sztywnych mostach...
: pt gru 22, 2006 11:05 am
autor: Colorado
Ja planuje postawic feroze na springach z tylu , z przodu drazki ironmana, wypatroszyc ze wszystkiego co sie da, obciac z tylu kawalek ramy, zalozyc 31 cali. I bedzie robic.
Bo musi

: sob gru 23, 2006 9:44 pm
autor: Robas_2005
chyba macie rację z tymi mostami. będzie trzeba odżałować na mosty a reszte potrzebnego sprzętu sie powymienia

. a co sądzicie o silniku 2.0 od mazdy i jakie sprzężyny i amory proponujecie?
: sob gru 23, 2006 10:02 pm
autor: Colorado
Raczej nikt Ci nie podpowie od czego springi i amortyzatory, bo chyba jeszcze nikt tego nie motal. Zalezy jakie rozwiazania zastosujesz. Radiusy i panhard? sierzant? A moze konstrukcja wielowahaczowa? Popytaj Leszka. L80 ,Suzusa i innych. Moze cos Ci podpowiedza
: ndz gru 24, 2006 12:09 am
autor: X90
Colorado, jak masz zamiar zrobić ferozę na modłę vitary, to se od razu vicię kup

Taniej wyjdzie i wszystkie części tuningowe masz dostępne. Jak ktoś ode mnie weźmie UFOKA to kupię krótką blaszankę 1.6 16v i zaczynam zabawę w budowę małego potworka

Vitara to teraz najlepsza baza na dzielne, małe auto terenowe z możliwością jazdy po drogach

: ndz gru 24, 2006 12:12 am
autor: X90
Robas montaż sztywnego mostu do auta, które seryjnie miało IFS może być karkołomne. Fatwiej byłoby chyba kupić Rocky FJ70 i postawić go na springach.
: ndz gru 24, 2006 10:47 am
autor: Colorado
X90 pisze:Colorado, jak masz zamiar zrobić ferozę na modłę vitary, to se od razu vicię kup

Taniej wyjdzie i wszystkie części tuningowe masz dostępne. Jak ktoś ode mnie weźmie UFOKA to kupię krótką blaszankę 1.6 16v i zaczynam zabawę w budowę małego potworka

Vitara to teraz najlepsza baza na dzielne, małe auto terenowe z możliwością jazdy po drogach

Nie mam zamiaru robic na modle viertary. Z przodu zostaja drazki, tylko beda ironmana, bo moje sie koncza a ironmana sa najtansze, no i beda nowe a nie uzywki. Z tylu beda springi zamiast resorow, to nie jest strasznie skomplikowana przerobka. Rame i bude chce obciac tuz za mostem bo chce zejsc jeszcze z wagi. To wszystko pozwoli mi na zalozenie 31 calowych opon, bez koniecznosci grzebania w reduktorze, czy w przelozeniach mostow. I szukam wszelkich info na temat blokady tylnego mostu do ferozy. Czy orietuje sie ktos moze, czy taka blokada wystepuje w naturze? Nie ukrywam ze przeszkoda w poszukiwaniach jest brak znajomosci jezyka. Moze ktos z Was natrafil gdzies na jakies info. podczas przegladania jakichs stron o ferozie.
: ndz gru 24, 2006 1:41 pm
autor: Robas_2005
: ndz gru 24, 2006 1:48 pm
autor: Wołek
Tak naprawdę, to tylko buda i wnętrze od Ferozy

: ndz gru 24, 2006 2:52 pm
autor: kozioU
Wołek pisze:Tak naprawdę, to tylko buda i wnętrze od Ferozy

No i o to chyba chodzi w motaniu
Jak dla mnie bomba

: ndz gru 24, 2006 2:53 pm
autor: kozioU
Wołek pisze:Tak naprawdę, to tylko buda i wnętrze od Ferozy

No i o to chyba chodzi w motaniu
Jak dla mnie bomba

: ndz gru 24, 2006 2:57 pm
autor: Colorado
@kozioU
Nie jakaj sie

: wt gru 26, 2006 4:59 pm
autor: barteks
ale to auto stoi chyba na tych gazowych amortyzatoro sprezynach ?
Bo nie dowidze sa tam sprezyny?
: wt gru 26, 2006 6:03 pm
autor: Colorado
Ja sprezyn nie widze
: wt gru 26, 2006 6:40 pm
autor: kozioU
Colorado pisze:@kozioU
Nie jakaj sie

ale ..ale.. ja nie wiem jak to się stało
