podnieść rokiego

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Awatar użytkownika
camaro
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 32
Rejestracja: pn gru 25, 2006 6:06 pm
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontaktowanie:

podnieść rokiego

Post autor: camaro » pn gru 25, 2006 10:30 pm

Witam jestem tu nowy, więc pozdrawiam wszystkich.

jak mogę ponieść rokiego i ile można proszę o radę

Awatar użytkownika
Colorado
 
 
Posty: 968
Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Colorado » pn gru 25, 2006 10:32 pm

Najprosciej to lewarkiem... :)21
Cholerna sprezynka

Awatar użytkownika
Ojo
 
 
Posty: 210
Rejestracja: pn sie 14, 2006 6:51 pm
Lokalizacja: Warmia

Post autor: Ojo » pn gru 25, 2006 10:58 pm

Colorado pisze:Najprosciej to lewarkiem... :)21
nie przejmuj się Camaro zawsze znajdzie sie ktoś niezwykle błyskotliwy....
Borowiackie Stowarzyszenie Driftingu Polnego

Awatar użytkownika
Colorado
 
 
Posty: 968
Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Colorado » pn gru 25, 2006 11:12 pm

Ojo pisze:
Colorado pisze:Najprosciej to lewarkiem... :)21
nie przejmuj się Camaro zawsze znajdzie sie ktoś niezwykle błyskotliwy....
Nie jestem jasnowidzem
@Camaro podaj jakies info po w jakim celu chcesz podniesc auto, do czego ono ma sluzyc, czy jest na resorach z przodu czy moze masz wersje na drazkach skretnych itd
Mozesz w przypadku resorow dac dluzsze wieszaki, przeklepac resory, zalozyc inne resory, przelozyc resory nad mosty tkzw SPOA. Wady i zalety kazdej modyfikacji sa juz opisane. Jesli nie znajdziesz w dziale Daihatsu to szukaj w Nissanie albo Suzuki,tam sa auta o podobnym zawieszeniu. A moze lepiej zrobic bodylift nadwozia? Albo tylko podciac blptniki jesli chcesz zalozyc wieksze kola?
Cholerna sprezynka

Awatar użytkownika
Ojo
 
 
Posty: 210
Rejestracja: pn sie 14, 2006 6:51 pm
Lokalizacja: Warmia

Post autor: Ojo » pn gru 25, 2006 11:30 pm

Colorado pisze:
Ojo pisze:
Colorado pisze:Najprosciej to lewarkiem... :)21
nie przejmuj się Camaro zawsze znajdzie sie ktoś niezwykle błyskotliwy....
Nie jestem jasnowidzem
@Camaro podaj jakies info po w jakim celu chcesz podniesc auto, do czego ono ma sluzyc, czy jest na resorach z przodu czy moze masz wersje na drazkach skretnych itd
Mozesz w przypadku resorow dac dluzsze wieszaki, przeklepac resory, zalozyc inne resory, przelozyc resory nad mosty tkzw SPOA. Wady i zalety kazdej modyfikacji sa juz opisane. Jesli nie znajdziesz w dziale Daihatsu to szukaj w Nissanie albo Suzuki,tam sa auta o podobnym zawieszeniu. A moze lepiej zrobic bodylift nadwozia? Albo tylko podciac blptniki jesli chcesz zalozyc wieksze kola?
Ale tak już brzmi lepiej....
Rzeczywiście Colorado ma rację, sam musisz okreslić co chcesz robić z tym autem. jakiejs uniwersalnej formułynie ma i pewnie znajdziesz 10 tys odpowiedzi. Najlepiej skontaktuj sie z kimś kto mieszka blisko i kto już robił takie rzeczy.
Borowiackie Stowarzyszenie Driftingu Polnego

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » wt gru 26, 2006 9:34 am

Przdłużenie wieszaków z przodu to nie na dłuższą mete.....będzie ci wał wybiją w moście simeringi itp.Sam miałem tak robic ale odradzili po oględzinach.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » wt gru 26, 2006 12:04 pm

Bng862 pisze:Przdłużenie wieszaków z przodu to nie na dłuższą mete.....będzie ci wał wybiją w moście simeringi itp.Sam miałem tak robic ale odradzili po oględzinach.
czemu jak dasz dystans na wał ??
ale w pierwszej kolejnosci to wyklepac resory
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » wt gru 26, 2006 12:55 pm

Bng862 pisze:będzie ci wał wybiją w moście simeringi itp.
:o

chodzi ci chyba o tuleje metalowo-gumowe..
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » wt gru 26, 2006 1:18 pm

Bng862 pisze:Przdłużenie wieszaków z przodu to nie na dłuższą mete.....będzie ci wał wybiją w moście simeringi itp.Sam miałem tak robic ale odradzili po oględzinach.
no kolega widze że się zna :)21

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » wt gru 26, 2006 5:48 pm

to wkoncu jak ??
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » wt gru 26, 2006 7:05 pm

A ktos powiedział żę sie znam??Mniej wiecej mówie że cosma sie wybijac po jakimś dystansie....i niejest to super rozwiązanie.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
camaro
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 32
Rejestracja: pn gru 25, 2006 6:06 pm
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontaktowanie:

Post autor: camaro » śr gru 27, 2006 7:04 pm

Rockiego mam na resorach wydają mi się trochę proste. produkcja samochodu 1990r myślałem o przedłużeniu wieszaków. Nie wiem czy wystarczy jednak przedłużyć tylko ten ruchomy czy sztywny też. i najważniejsze pytanie o ile bezpiecznie można go podnieść. Błotniki już wyciąłem więc oponki wchodzą, Chodzi mi o odrobinę szaleństwa w błocie.

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » śr gru 27, 2006 7:11 pm

Mniej wiecej mówie że cosma sie wybijac po jakimś dystansie
To mniej czy więcej i co :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Colorado
 
 
Posty: 968
Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Colorado » śr gru 27, 2006 7:20 pm

Grzesiu moze bys podpowiedzial czy mniej czy wiecej i co :)21
Cholerna sprezynka

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » śr gru 27, 2006 8:48 pm

Ja klepnełem sobie resorki.....jak narazie minimalnie opadł,ale z początku był strasznie twardy.A resory w rockym są troche za proste,a ile masz z przodu piór??2 czy 3?
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » czw gru 28, 2006 9:37 am

camaro pisze:Rockiego mam na resorach wydają mi się trochę proste. produkcja samochodu 1990r myślałem o przedłużeniu wieszaków. Nie wiem czy wystarczy jednak przedłużyć tylko ten ruchomy czy sztywny też. i najważniejsze pytanie o ile bezpiecznie można go podnieść. Błotniki już wyciąłem więc oponki wchodzą, Chodzi mi o odrobinę szaleństwa w błocie.
A jeździłeś już w terenie że chcesz samochód przerabiać gruntownie ?
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
camaro
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 32
Rejestracja: pn gru 25, 2006 6:06 pm
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontaktowanie:

Post autor: camaro » sob gru 30, 2006 10:52 pm

A jeździłeś już w terenie że chcesz samochód przerabiać gruntownie ?[/quote]

Tak jeździłem głównie góry ustroń okolice, poligon bielsko.

W górach przydało by się go trochę podnieść i zabezpieczyć spód. jest to jednak początek mojej przygody z błotkiem, kolega mnie zaraził mamy też gaza 69 sporo dzwigniętego do góry ale takiego już kupiłem. chodzi mi o to ile cm Rockiego bezpiecznie można podnieść? :)2 :lol:
DRIM TIM TIM

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » ndz gru 31, 2006 2:13 am

camaro pisze: W górach przydało by się go trochę podnieść i zabezpieczyć spód. jest to jednak początek mojej przygody z błotkiem, kolega mnie zaraził mamy też gaza 69 sporo dzwigniętego do góry ale takiego już kupiłem. chodzi mi o to ile cm Rockiego bezpiecznie można podnieść? :)2 :lol:
moim zdaniem powinieneś najpierw rockim pojeździć na oponach około 31 cali bez zmieniania zawieszenia i podnoszenia. w górach wysokie auto ( a rocky jest dość wąski) jest dość chybotliwe :))))
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » ndz gru 31, 2006 10:05 am

Kilka razy przekroczylem juz nieznacznie bezpieczna skale na przechylomierzu i co do chybotliwosci Rockiego to wszystko jest OK :)2 - owszem jest waski ale tu ma najwieksze znaczenie srodek ciezkosci auta a on jest jak widac na szczescie baaardzo nisko i autko trzyma sie podloza na trawersach :wink: :)2 Co do opon to jezdze wlasnie na BFG AT 31' i YA 192
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

Awatar użytkownika
camaro
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 32
Rejestracja: pn gru 25, 2006 6:06 pm
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontaktowanie:

Post autor: camaro » ndz gru 31, 2006 2:44 pm

Mam już zrobione dystanse jednak muszę je trochę zwęzić ponieważ felga nie ma oparcia srodka. Nie uważam aby rokcy miał zdolności do przewrotki, przechyliłem go bokiem już sporo poza wskaźnik oparł się bokiem tak, że nie mogłem uchylić drzwi, ale łobuz nie koziołkował ku mojemu zdziwieniu. Było gorąco lecz sobie poradził.
Z czego snukera można zrobić?
DRIM TIM TIM

Awatar użytkownika
MACIEK KRAKÓW
Posty: 623
Rejestracja: pn lut 06, 2006 1:14 am
Lokalizacja: K R A K Ó W

Post autor: MACIEK KRAKÓW » ndz gru 31, 2006 2:56 pm

camaro pisze:Mam już zrobione dystanse jednak muszę je trochę zwęzić ponieważ felga nie ma oparcia srodka. Nie uważam aby rokcy miał zdolności do przewrotki, przechyliłem go bokiem już sporo poza wskaźnik oparł się bokiem tak, że nie mogłem uchylić drzwi, ale łobuz nie koziołkował ku mojemu zdziwieniu. Było gorąco lecz sobie poradził.
Z czego snukera można zrobić?
Lepiej felgi przespawaj niz dystanse zakladaj bo to dodatkowe obciazenie na przeguby :)2
Bertone FREECLIMBER I 2.7i 91r.
Suzuki Jimny 1.3i 07r. 30" MT 2xARB
Suzuki GV I 3D 2.0TD 05r.

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » ndz gru 31, 2006 4:23 pm

a komus sie udało zrobic taki wykrzyz ze koło sie uniosło
tam gdzie moja suza sie odrywała od ziemi rocky jedzoe bez problemu
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barteks » pn sty 01, 2007 3:01 pm

Czesto na przyklad na nawrotkach w wawozach i na drogach w lesie. Jesli nie ma duzych oporow to LSD bardzo pomaga, zwykle da sie wyjechac z miejsc plaskich gdzie dwa kola sa w powietrzu, ale jak jest to w piachu albo blocie, albo w duzej dziurze to juz tylko pomoc z zewnatrz.
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » pn sty 01, 2007 4:33 pm

kapik pisze:a komus sie udało zrobic taki wykrzyz ze koło sie uniosło
wcale o to nie tak trudno w cieższym terenie.na płaskim to sie nie zdarza :))
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn sty 01, 2007 5:06 pm

Colorado pisze:Najprosciej to lewarkiem... :)21
polecam suwnice bramowa :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości