Feroza, Wildcat, Rocky
Moderator: s3R
-
kapik

- Posty: 627
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: kapik » wt gru 26, 2006 1:23 am
jaki rocky ma łancuch aktóry pasek
ja mam silnik DL50 i obudowa pod kolem pasowym jest metalowa
co tam podnia jest pasek czy łancuch niechce rozbierac bezpotrzeby

G-wagen wilk
-
Miskiller
-

- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Post
autor: Miskiller » wt gru 26, 2006 1:28 am
pasek

4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
-
kapik

- Posty: 627
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: kapik » wt gru 26, 2006 12:07 pm
to znaczy ze czas na wymiane
G-wagen wilk
-
barteks
-

- Posty: 895
- Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: barteks » wt gru 26, 2006 5:06 pm
mam silnik z rozrzadem na kolach zebatych (podobno, tak stwierdzila Pani Agnieszka po ogledzinach zdjec, byly montowane do stycznia 86) moge zrobic zdjecie pokrywy
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD
-
kapik

- Posty: 627
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: kapik » wt gru 26, 2006 5:45 pm
poprosze
umnie został wymieniony silnik na inny i dlatego pytam
G-wagen wilk
-
Tomstar
-

- Posty: 129
- Rejestracja: sob mar 03, 2007 11:12 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: Tomstar » śr mar 14, 2007 10:03 pm
Kapik i jak wreszcie u Ciebie było z tym rozrządem? Łańcuch czy pasek? Bo też mam DL 50 w budzie z 90 roku. Zminiony bo na tabliczce jest DL 51. I teraz to już całkiem zgłópiałem. Na fotach widze że mam taki sam silnik jak Ty.
-
Kamel
-

- Posty: 802
- Rejestracja: pt lut 28, 2003 12:59 am
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: Kamel » śr mar 14, 2007 10:15 pm
No to w sumie to ja tez juz nic nie wiem. Coś mi sie "namięszało". Mądre głowy od "rakiet" jak to jest

FORTITUDINE VINCIMUS
-
Tomstar
-

- Posty: 129
- Rejestracja: sob mar 03, 2007 11:12 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: Tomstar » śr mar 14, 2007 10:18 pm
To chyba ktoś to musi rozkręcić i wszystkim opowiedzieć przeżycia.
-
profesorr

- Posty: 788
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
- Lokalizacja: małopolska
Post
autor: profesorr » śr mar 14, 2007 11:06 pm
u mnie 2.8 bez turbo,rok 90,obudowa plastikowa,godzina roboty lącznie z myciem i oglądaniem wszystkiego,z tego co się orientowałem to jak jest bobudowa z plastiku to jest pasek ale nie dam ręki za to..

-
s3R
-

- Posty: 4180
- Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
- Lokalizacja: Porąbka
Post
autor: s3R » czw mar 15, 2007 8:54 am
Hmm... moim zdaniem DL50 jest na kolach a DL51 na pasku.
3Y na łańcuchu. W moim DL 51 był wymieniany pasek.
Zdrapek i poharatka
-
kapik

- Posty: 627
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: kapik » czw mar 15, 2007 7:22 pm
ja mam łancuch obejzałem obudowe i jest metalowa z uszczelka wiec tam musi byc łacuch
G-wagen wilk
-
mustangPL
- jestem tu nowy...

- Posty: 32
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 10:37 pm
- Lokalizacja: Mazowieckie Milanówek
Post
autor: mustangPL » czw mar 15, 2007 10:40 pm
barteks pisze:mam silnik z rozrzadem na kolach zebatych (podobno, tak stwierdzila Pani Agnieszka po ogledzinach zdjec, byly montowane do stycznia 86) moge zrobic zdjecie pokrywy
A ja mam rakiete z 87 DL50 i mam na kołach zębatych z tego co mi powiedziała Pania Agnieszka wiec juz nie wiem koła czy łańcuch?
GG 8735687
-
s3R
-

- Posty: 4180
- Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
- Lokalizacja: Porąbka
Post
autor: s3R » pt mar 16, 2007 8:29 am
Koła zębate.
Zdrapek i poharatka
-
barteks
-

- Posty: 895
- Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: barteks » pt mar 16, 2007 9:43 am
No i te regulacje, czy tam jest rozrzad plytkowy czy normalny, czy uszczelki pod dekiel gdzies mozna dostac czy Tylko poznan?
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD
-
profesorr

- Posty: 788
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
- Lokalizacja: małopolska
Post
autor: profesorr » pt mar 16, 2007 7:39 pm
uszczelka w każdym jc około 30zeta,regulacja na konikach,chyba 12 lub 13 i śrubokręt
-
kapik

- Posty: 627
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: kapik » sob mar 17, 2007 9:13 pm
a w ktorym miejscu to sie reguluje

G-wagen wilk
-
profesorr

- Posty: 788
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
- Lokalizacja: małopolska
Post
autor: profesorr » sob mar 17, 2007 10:36 pm
-
kapik

- Posty: 627
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: kapik » sob mar 17, 2007 11:50 pm
tak tylko to co ty piszesz to jest ustawienie zaworów a nie regulacja rozady ja myslałem ze sie gdzies reguluje napiecie łancucha
G-wagen wilk
-
profesorr

- Posty: 788
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
- Lokalizacja: małopolska
Post
autor: profesorr » ndz mar 18, 2007 11:23 am
przeważnie jak jest łańcuch to stosuje się napinacze hydrauliczne i ślizgi bez regulacji,jak się łańcuch uciągnie to samo napina
-
kapik

- Posty: 627
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: kapik » ndz mar 18, 2007 11:42 am
ok

G-wagen wilk
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » ndz mar 18, 2007 1:01 pm
profesorr pisze:przeważnie jak jest łańcuch to stosuje się napinacze hydrauliczne i ślizgi bez regulacji,jak się łańcuch uciągnie to samo napina
No tak zgoda, ale w niekrurych starych konstrukcjach np. duzy fiat nie bylo zednego kasowania luzu lancucha i jak sie uciagnal to klepal o obudowe...
GG: 1105809
-
profesorr

- Posty: 788
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
- Lokalizacja: małopolska
Post
autor: profesorr » ndz mar 18, 2007 2:50 pm
ja mówie o samochodach ...

-
Koni

- Posty: 656
- Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Koni » ndz mar 18, 2007 9:58 pm
kapik pisze:
tak tylko to co ty piszesz to jest ustawienie zaworów a nie regulacja rozady ja myslałem ze sie gdzies reguluje napiecie łancucha
Znaczy że w dieslu jest regukacja zaworów

Bo w benzynie hydraulika.
gg 3041301
-
Koni

- Posty: 656
- Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Koni » ndz mar 18, 2007 10:04 pm
caterpillar pisze:profesorr pisze:przeważnie jak jest łańcuch to stosuje się napinacze hydrauliczne i ślizgi bez regulacji,jak się łańcuch uciągnie to samo napina
No tak zgoda, ale w niekrurych starych konstrukcjach np. duzy fiat nie bylo zednego kasowania luzu lancucha i jak sie uciagnal to klepal o obudowe...
Jak sie dobrze naciągnie to bedzie klepał mimo napinacza

Zestaw(łańcuch, zębatki, napinacz, uszczelki) 4 stówki i jest jak nowy. Wiem bo właśnie ćwiczyłem

gg 3041301
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość