Rozrząd

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Rozrząd

Post autor: kapik » wt gru 26, 2006 1:23 am

jaki rocky ma łancuch aktóry pasek
ja mam silnik DL50 i obudowa pod kolem pasowym jest metalowa
co tam podnia jest pasek czy łancuch niechce rozbierac bezpotrzeby :roll:
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » wt gru 26, 2006 1:28 am

pasek



Obrazek
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » wt gru 26, 2006 12:07 pm

to znaczy ze czas na wymiane
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barteks » wt gru 26, 2006 5:06 pm

mam silnik z rozrzadem na kolach zebatych (podobno, tak stwierdzila Pani Agnieszka po ogledzinach zdjec, byly montowane do stycznia 86) moge zrobic zdjecie pokrywy
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » wt gru 26, 2006 5:45 pm

poprosze
umnie został wymieniony silnik na inny i dlatego pytam
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
Tomstar
 
 
Posty: 129
Rejestracja: sob mar 03, 2007 11:12 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Tomstar » śr mar 14, 2007 10:03 pm

Kapik i jak wreszcie u Ciebie było z tym rozrządem? Łańcuch czy pasek? Bo też mam DL 50 w budzie z 90 roku. Zminiony bo na tabliczce jest DL 51. I teraz to już całkiem zgłópiałem. Na fotach widze że mam taki sam silnik jak Ty.

Awatar użytkownika
Kamel
 
 
Posty: 802
Rejestracja: pt lut 28, 2003 12:59 am
Lokalizacja: Krakow

Post autor: Kamel » śr mar 14, 2007 10:15 pm

No to w sumie to ja tez juz nic nie wiem. Coś mi sie "namięszało". Mądre głowy od "rakiet" jak to jest ??
FORTITUDINE VINCIMUS

Awatar użytkownika
Tomstar
 
 
Posty: 129
Rejestracja: sob mar 03, 2007 11:12 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Tomstar » śr mar 14, 2007 10:18 pm

To chyba ktoś to musi rozkręcić i wszystkim opowiedzieć przeżycia.

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » śr mar 14, 2007 11:06 pm

u mnie 2.8 bez turbo,rok 90,obudowa plastikowa,godzina roboty lącznie z myciem i oglądaniem wszystkiego,z tego co się orientowałem to jak jest bobudowa z plastiku to jest pasek ale nie dam ręki za to.. 8)

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » czw mar 15, 2007 8:54 am

Hmm... moim zdaniem DL50 jest na kolach a DL51 na pasku.
3Y na łańcuchu. W moim DL 51 był wymieniany pasek.
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » czw mar 15, 2007 2:29 pm

A nie...chyba jednak się pomyliłem.
W DL50 też był pasek...

np
http://motocom.pl/daihatsu/modele,0,1,, ... 0,,91.html
Zdrapek i poharatka

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » czw mar 15, 2007 7:22 pm

ja mam łancuch obejzałem obudowe i jest metalowa z uszczelka wiec tam musi byc łacuch
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
mustangPL
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 32
Rejestracja: sob sty 21, 2006 10:37 pm
Lokalizacja: Mazowieckie Milanówek

Post autor: mustangPL » czw mar 15, 2007 10:40 pm

barteks pisze:mam silnik z rozrzadem na kolach zebatych (podobno, tak stwierdzila Pani Agnieszka po ogledzinach zdjec, byly montowane do stycznia 86) moge zrobic zdjecie pokrywy

A ja mam rakiete z 87 DL50 i mam na kołach zębatych z tego co mi powiedziała Pania Agnieszka wiec juz nie wiem koła czy łańcuch?
GG 8735687

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » pt mar 16, 2007 8:29 am

Koła zębate.
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barteks » pt mar 16, 2007 9:43 am

No i te regulacje, czy tam jest rozrzad plytkowy czy normalny, czy uszczelki pod dekiel gdzies mozna dostac czy Tylko poznan?
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » pt mar 16, 2007 7:39 pm

uszczelka w każdym jc około 30zeta,regulacja na konikach,chyba 12 lub 13 i śrubokręt

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » sob mar 17, 2007 9:13 pm

a w ktorym miejscu to sie reguluje :roll:
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » sob mar 17, 2007 10:36 pm

sciągasz dekiel i masz jak na dłoni :D ustawić na pierwszy a póżniej na mijanke czyli jak na pierwszym zamyka się wydechowy a zaczyna otwierać ssący(moment kiedy poruszają się równoczesnie) to regulujesz czwarty,jak mijanka jest na czwartym to pierwszy,jak na drugim to trzeci,jak na trzecim to drugi,proste no nie :wink: ?? :wink: :roll:

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » sob mar 17, 2007 11:50 pm

profesorr pisze:sciągasz dekiel i masz jak na dłoni :D ustawić na pierwszy a póżniej na mijanke czyli jak na pierwszym zamyka się wydechowy a zaczyna otwierać ssący(moment kiedy poruszają się równoczesnie) to regulujesz czwarty,jak mijanka jest na czwartym to pierwszy,jak na drugim to trzeci,jak na trzecim to drugi,proste no nie :wink: ?? :wink: :roll:
tak tylko to co ty piszesz to jest ustawienie zaworów a nie regulacja rozady ja myslałem ze sie gdzies reguluje napiecie łancucha
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » ndz mar 18, 2007 11:23 am

przeważnie jak jest łańcuch to stosuje się napinacze hydrauliczne i ślizgi bez regulacji,jak się łańcuch uciągnie to samo napina

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » ndz mar 18, 2007 11:42 am

ok 8)
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » ndz mar 18, 2007 1:01 pm

profesorr pisze:przeważnie jak jest łańcuch to stosuje się napinacze hydrauliczne i ślizgi bez regulacji,jak się łańcuch uciągnie to samo napina
No tak zgoda, ale w niekrurych starych konstrukcjach np. duzy fiat nie bylo zednego kasowania luzu lancucha i jak sie uciagnal to klepal o obudowe...
GG: 1105809

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » ndz mar 18, 2007 2:50 pm

ja mówie o samochodach ... :wink:

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koni » ndz mar 18, 2007 9:58 pm

kapik pisze:
profesorr pisze:sciągasz dekiel i masz jak na dłoni :D ustawić na pierwszy a póżniej na mijanke czyli jak na pierwszym zamyka się wydechowy a zaczyna otwierać ssący(moment kiedy poruszają się równoczesnie) to regulujesz czwarty,jak mijanka jest na czwartym to pierwszy,jak na drugim to trzeci,jak na trzecim to drugi,proste no nie :wink: ?? :wink: :roll:
tak tylko to co ty piszesz to jest ustawienie zaworów a nie regulacja rozady ja myslałem ze sie gdzies reguluje napiecie łancucha
Znaczy że w dieslu jest regukacja zaworów ?? Bo w benzynie hydraulika.
gg 3041301

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koni » ndz mar 18, 2007 10:04 pm

caterpillar pisze:
profesorr pisze:przeważnie jak jest łańcuch to stosuje się napinacze hydrauliczne i ślizgi bez regulacji,jak się łańcuch uciągnie to samo napina
No tak zgoda, ale w niekrurych starych konstrukcjach np. duzy fiat nie bylo zednego kasowania luzu lancucha i jak sie uciagnal to klepal o obudowe...
Jak sie dobrze naciągnie to bedzie klepał mimo napinacza :) Zestaw(łańcuch, zębatki, napinacz, uszczelki) 4 stówki i jest jak nowy. Wiem bo właśnie ćwiczyłem :wink:
gg 3041301

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość