Strona 1 z 2

Rozrząd

: wt gru 26, 2006 1:23 am
autor: kapik
jaki rocky ma łancuch aktóry pasek
ja mam silnik DL50 i obudowa pod kolem pasowym jest metalowa
co tam podnia jest pasek czy łancuch niechce rozbierac bezpotrzeby :roll:

: wt gru 26, 2006 1:28 am
autor: Miskiller
pasek



Obrazek

: wt gru 26, 2006 12:07 pm
autor: kapik
to znaczy ze czas na wymiane

: wt gru 26, 2006 5:06 pm
autor: barteks
mam silnik z rozrzadem na kolach zebatych (podobno, tak stwierdzila Pani Agnieszka po ogledzinach zdjec, byly montowane do stycznia 86) moge zrobic zdjecie pokrywy

: wt gru 26, 2006 5:45 pm
autor: kapik
poprosze
umnie został wymieniony silnik na inny i dlatego pytam

: śr mar 14, 2007 10:03 pm
autor: Tomstar
Kapik i jak wreszcie u Ciebie było z tym rozrządem? Łańcuch czy pasek? Bo też mam DL 50 w budzie z 90 roku. Zminiony bo na tabliczce jest DL 51. I teraz to już całkiem zgłópiałem. Na fotach widze że mam taki sam silnik jak Ty.

: śr mar 14, 2007 10:15 pm
autor: Kamel
No to w sumie to ja tez juz nic nie wiem. Coś mi sie "namięszało". Mądre głowy od "rakiet" jak to jest ??

: śr mar 14, 2007 10:18 pm
autor: Tomstar
To chyba ktoś to musi rozkręcić i wszystkim opowiedzieć przeżycia.

: śr mar 14, 2007 11:06 pm
autor: profesorr
u mnie 2.8 bez turbo,rok 90,obudowa plastikowa,godzina roboty lącznie z myciem i oglądaniem wszystkiego,z tego co się orientowałem to jak jest bobudowa z plastiku to jest pasek ale nie dam ręki za to.. 8)

: czw mar 15, 2007 8:54 am
autor: s3R
Hmm... moim zdaniem DL50 jest na kolach a DL51 na pasku.
3Y na łańcuchu. W moim DL 51 był wymieniany pasek.

: czw mar 15, 2007 2:29 pm
autor: s3R
A nie...chyba jednak się pomyliłem.
W DL50 też był pasek...

np
http://motocom.pl/daihatsu/modele,0,1,, ... 0,,91.html

: czw mar 15, 2007 7:22 pm
autor: kapik
ja mam łancuch obejzałem obudowe i jest metalowa z uszczelka wiec tam musi byc łacuch

: czw mar 15, 2007 10:40 pm
autor: mustangPL
barteks pisze:mam silnik z rozrzadem na kolach zebatych (podobno, tak stwierdzila Pani Agnieszka po ogledzinach zdjec, byly montowane do stycznia 86) moge zrobic zdjecie pokrywy

A ja mam rakiete z 87 DL50 i mam na kołach zębatych z tego co mi powiedziała Pania Agnieszka wiec juz nie wiem koła czy łańcuch?

: pt mar 16, 2007 8:29 am
autor: s3R
Koła zębate.

: pt mar 16, 2007 9:43 am
autor: barteks
No i te regulacje, czy tam jest rozrzad plytkowy czy normalny, czy uszczelki pod dekiel gdzies mozna dostac czy Tylko poznan?

: pt mar 16, 2007 7:39 pm
autor: profesorr
uszczelka w każdym jc około 30zeta,regulacja na konikach,chyba 12 lub 13 i śrubokręt

: sob mar 17, 2007 9:13 pm
autor: kapik
a w ktorym miejscu to sie reguluje :roll:

: sob mar 17, 2007 10:36 pm
autor: profesorr
sciągasz dekiel i masz jak na dłoni :D ustawić na pierwszy a póżniej na mijanke czyli jak na pierwszym zamyka się wydechowy a zaczyna otwierać ssący(moment kiedy poruszają się równoczesnie) to regulujesz czwarty,jak mijanka jest na czwartym to pierwszy,jak na drugim to trzeci,jak na trzecim to drugi,proste no nie :wink: ?? :wink: :roll:

: sob mar 17, 2007 11:50 pm
autor: kapik
profesorr pisze:sciągasz dekiel i masz jak na dłoni :D ustawić na pierwszy a póżniej na mijanke czyli jak na pierwszym zamyka się wydechowy a zaczyna otwierać ssący(moment kiedy poruszają się równoczesnie) to regulujesz czwarty,jak mijanka jest na czwartym to pierwszy,jak na drugim to trzeci,jak na trzecim to drugi,proste no nie :wink: ?? :wink: :roll:
tak tylko to co ty piszesz to jest ustawienie zaworów a nie regulacja rozady ja myslałem ze sie gdzies reguluje napiecie łancucha

: ndz mar 18, 2007 11:23 am
autor: profesorr
przeważnie jak jest łańcuch to stosuje się napinacze hydrauliczne i ślizgi bez regulacji,jak się łańcuch uciągnie to samo napina

: ndz mar 18, 2007 11:42 am
autor: kapik
ok 8)

: ndz mar 18, 2007 1:01 pm
autor: caterpillar
profesorr pisze:przeważnie jak jest łańcuch to stosuje się napinacze hydrauliczne i ślizgi bez regulacji,jak się łańcuch uciągnie to samo napina
No tak zgoda, ale w niekrurych starych konstrukcjach np. duzy fiat nie bylo zednego kasowania luzu lancucha i jak sie uciagnal to klepal o obudowe...

: ndz mar 18, 2007 2:50 pm
autor: profesorr
ja mówie o samochodach ... :wink:

: ndz mar 18, 2007 9:58 pm
autor: Koni
kapik pisze:
profesorr pisze:sciągasz dekiel i masz jak na dłoni :D ustawić na pierwszy a póżniej na mijanke czyli jak na pierwszym zamyka się wydechowy a zaczyna otwierać ssący(moment kiedy poruszają się równoczesnie) to regulujesz czwarty,jak mijanka jest na czwartym to pierwszy,jak na drugim to trzeci,jak na trzecim to drugi,proste no nie :wink: ?? :wink: :roll:
tak tylko to co ty piszesz to jest ustawienie zaworów a nie regulacja rozady ja myslałem ze sie gdzies reguluje napiecie łancucha
Znaczy że w dieslu jest regukacja zaworów ?? Bo w benzynie hydraulika.

: ndz mar 18, 2007 10:04 pm
autor: Koni
caterpillar pisze:
profesorr pisze:przeważnie jak jest łańcuch to stosuje się napinacze hydrauliczne i ślizgi bez regulacji,jak się łańcuch uciągnie to samo napina
No tak zgoda, ale w niekrurych starych konstrukcjach np. duzy fiat nie bylo zednego kasowania luzu lancucha i jak sie uciagnal to klepal o obudowe...
Jak sie dobrze naciągnie to bedzie klepał mimo napinacza :) Zestaw(łańcuch, zębatki, napinacz, uszczelki) 4 stówki i jest jak nowy. Wiem bo właśnie ćwiczyłem :wink: