
2. odkręcamy i zdejmujemy pokrywę sprzęgiełka

3. zdejmujemy pierścień zabezpieczający na półosi
4. odkręcamy sprzęgiełoko

5. odbezpieczamy nakrętkę (zagnieciona podkładka)
6. odkręcamy nakrętkę, zdejmujemy podkładkę, odkręcamy nakrętkę (klucz – 52 ? - (podobno 50)

7. zdejmujemy piastę koła
8. delikatny luz między czopem zwrotnicy a półosią

9. wybijamy pierścienie wewnętrzne łożyska
10. wciskamy nowe pierścienie wewnętrzne łożyska

11. smarujemy łożyska smarem np.(Vecoplex GC-2 przeznaczony do łożysk w piastach z tarczami hamulcowymi)
12. wciskamy pierścień zabezpieczający duży
13. wkładamy piastę na oś zwrotnicy
14. dokręcamy nakrętkę
15. zakładamy podkładkę zabezpieczającą i nakręcamy drugą nakrętkę, zagniatamy podkładkę
16. przykręcamy sprzęgiełko (uszczelka lub sylikon)
17. zakładamy pierścień zabezpieczający na półośkę
18. przykręcamy pokrywę sprzęgiełka (uszczelka lub sylikon)
19. koło i jazda

Oznaczenia łożysk: JAPAN KOYO
duże – 32008JR-3 (68 / 40 / 22,2)
małe – 32007JR (62 / 35 / 18,0)
Oznaczenia pierścieni uszczelniających :
duży – NOK BE4016E (72 / 53,2 / 10,5)
mały – NOK AD2482E (55,2 / 40,2 / 7,5)
Pierścień zabezpieczający (27 / 22 / 1,2)


Pomiarów dokonałem sam a więc tam gdzie jest po przecinku 0,2 może być błąd, ale piszę wam to co zmierzyłem.
Chciałem dobrać polskie łożyska żeby było taniej ale był problem z dużym łożyskiem i komplet piłem za 118 zł.
Mały pierścień uszczelniający jest między półośką a zwrotnicą.
Miałem problemy z hamulcami, pedał wpadał w podłogę i hamował tylko tył. Po zdjęciu zacisków hamulcowych okazało się, że miałem zatarte tulejki w zacisku. Trzy godziny zabawy z WD-40 i młotkiem i wreszcie udało się je ruszyć. Po nasmarowaniu smarem do zacisków i złożeniu hamulce są OK.!

