Zimno ;( zapchana nagrzewnica ?

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Zimno ;( zapchana nagrzewnica ?

Post autor: s3R » pt sty 26, 2007 8:31 am

Czy ktoś rozbierał nagrzewnicę? Mam wrażenie że jest zapchana.
Słabo dmucha i powietrze nie jest mocno ciepłe mimo iż temperatura silnika normalna.
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » pt sty 26, 2007 8:52 am

u mnie też w tym roku tak się stało :o w tamtym jak wziełem na maxa i silnik miał normalną temp to się nie dało usiedzieć,a teraz dmucha i troszke tam ciepło leci ....
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » pt sty 26, 2007 9:45 am

A u mnie leci gorace ale tylko na szybe i na nogi, natomiast ze srodkowych nadmuchow calyczas zimne. Nie przeszkadza mi to za bardzo bo i tak najczesciej gzeje szybe albo nogi
GG: 1105809

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » pt sty 26, 2007 9:51 am

Jak popatrzysz na te rysunki przy przełącznikach grzania to zobaczysz że nie może to dmuchać środkiem :wink:

Tak jest skonstruowane, w samuraju tez tak jest.
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » pt sty 26, 2007 10:57 am

:o też byłem ciekaw dlaczego leci zimno.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » pt sty 26, 2007 10:59 am

Takie to jest z założenia :)
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
Pawelec_wawa
 
 
Posty: 271
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 12:15 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pawelec_wawa » pt sty 26, 2007 2:45 pm

taaa... jest zima to musi byc zimno, takie jest odwieczne prawo natury :wink:
pozdr,
Pawelec gg25932
http://www.warfs.org
Daihatsu Feroza '94

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » pt sty 26, 2007 2:46 pm

taaa
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » pt sty 26, 2007 3:59 pm

A ja chcialem to rozkrecac wszystko.
:o Jesli chozi o ogzewanie to moim zdaniem w Rockym jest OK :)2
Lepsze niz w nie jednej osobowce. Jak puszcze na maxa to nawet przy -20 jest nie do wytrzymanie jak sie motor rozgrzeje
GG: 1105809

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » pt sty 26, 2007 5:26 pm

U mnie tak grzał też....ale teraz coś sie walnęło przez lato :(

A ja dziś troszke poszalałem po zaspach,rocky idzie jak burza :D .Były opinnie że M/T słabo spisuje sie w zimie,ale zdziwiłem sie dziś,robią fajnie :)2 gorzej jest może troszke na ubitym sniegu albo lodzie.
Tylko dziś miałem problem,jak wyjeżdzałem z garażu auto zaczeło sie kopąc,wiec wyszłem sprzęgiełka na lock włoczyłem przód wajchą na 4 buty ale nic,przednie koła sie nie kreciły, dopiero jak pojeżdziłem troche przedni napęd sie załączył!Czy wina będzie w sprzegiełkach?mogły troszke przymarznąc?
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » pt sty 26, 2007 8:22 pm

a masz kratke na liscie tam gdziejest zasys powietrza
MT-ki sa zajefajne tylko trzoche ciezko sie hamuje na nich
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » pt sty 26, 2007 8:41 pm

Bng862 pisze:(...), dopiero jak pojeżdziłem troche przedni napęd sie załączył!Czy wina będzie w sprzegiełkach?mogły troszke przymarznąc?
Masz pewnie automaty?
Pewnie smar zgestnial i dla tego sei nie chcialy zalaczyc.
Uwazaj bo latwo je w ten sposob uszkidzic.
Ja na szczescie mam teraz manuale :)2
GG: 1105809

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » pt sty 26, 2007 9:53 pm

Pisałem wyżej że przekręcałem na pozycje LOCK czyli mam manualne :)21

Dziwne troszkę,dotąd niemiałem żadnego problemy z tym...
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » pt sty 26, 2007 10:56 pm

To nie wiem czemu. Moim zdaniem jak by cos bylo nie tak z manualami to by sie ciezko przelaczaly albo cos w tym stylu. Moze byly nie dokonca na "lock" ?
GG: 1105809

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » sob sty 27, 2007 8:47 am

A może miałeś wszystko Ok tylko widziałeś ze z prawej koło stoi a z lewej kręciło
G-wagen wilk

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » sob sty 27, 2007 8:50 am

Ja mam teraz cały czas zapięte czasem potrzebuje 4x4 nie zawsze na tyle można pojechć zwłaszcza pod górę 8)
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » sob sty 27, 2007 8:56 am

Właśnie tak myślałem ale koła stały na twardym !! Sprawdzałem wielokrotnie sprzegiłeka,przekręcałem je para razy ale nic.Potem pojechałem na prostą drogę i jak zawracałęm to tył troche wjechał w jakiś rów i niechciał wyjechać a przód nic z tego....dopiero jak sie wygrzebałem pojechałem z powrotem i na podwórku i zaskoczył....teraz chodzi dobrze,ale sprzęgiełek nie rozłaczam.A sprzegiełko ostatnio jedno wymieniałem bo stare chodziło ciasno,i ręką niedało sie przekręcić.
A i zapomniałem powiedzieć:jak zawsze sprzegiełka są załączone to jak tył sie kopie to przodu nieda sie dołączyć trzeba gazu zmiejszyć by przód z tyłem sie zsynchronizował,ja własnie jak się ryłem tyłem to włączałęm wajechę na 4wd i był problem bo objawy był takie jak by się sprzegła nie wcisneło do zmiany biegów czyli taki zgrzyt,dopiero jak ujełem gazu to wajcha normalnie wchodziła ,ale przód wraz nie kręcił....a zawsze jak sprzegiełko któreś sie by nie załączyło to wajeche sobie zmieniasz nawet jak tył się kopie.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
rockold
Posty: 345
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 8:47 pm
Lokalizacja: Alfredówka

Post autor: rockold » sob sty 27, 2007 9:25 am

Bng862 pisze:a zawsze jak sprzegiełko któreś sie by nie załączyło to wajeche sobie zmieniasz nawet jak tył się kopie.
i nic nie zgrzyta w tedy ?? u mnie to by chyba reduktor wyskoczył jak bym tak zrobił :roll: .

Awatar użytkownika
rockold
Posty: 345
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 8:47 pm
Lokalizacja: Alfredówka

Post autor: rockold » sob sty 27, 2007 9:30 am

a co do ogrzewania u mnie jest całkiem ok :)2 najlepiej to ma chyba pasażer bo mu tyłek grzeje ta nagrzewnica pod siedzeniem :D

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » sob sty 27, 2007 9:54 am

Rób tak dalej. W Poznaniu zacierają rece .
jak przedni wał nie kreci się tak samo szybko jak tylny to "przyspieszasz" go obracająca się zembatką .... to sie w końcu skończy :))
Zdrapek i poharatka

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » sob sty 27, 2007 4:42 pm

i wogule przodzik ie bedzie robił a reduktor to chyba ze pińcet kosztuje :roll:
a to boli jak sie zyga kasa za włane błendy :cry:
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » sob sty 27, 2007 5:40 pm

s3R pisze:Rób tak dalej. W Poznaniu zacierają rece .
jak przedni wał nie kreci się tak samo szybko jak tylny to "przyspieszasz" go obracająca się zembatką .... to sie w końcu skończy :))
Wiem....wiem
tak można sobie sprawdzać czy sprzęgiełka są rozłaczone 8)
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » sob sty 27, 2007 5:45 pm

A dziś za...bałem w słupek rockym,jednak mt jest sliski na ubitym i cięzko z hamowaniem:lol:
Ale zgadnijecie co pogiełem!?
......słupek,rocky cały naszczęscie trafiłem płytą pod winach. :wink:
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
rockold
Posty: 345
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 8:47 pm
Lokalizacja: Alfredówka

Post autor: rockold » sob sty 27, 2007 6:05 pm

Bng862 pisze:A dziś za...bałem w słupek rockym,jednak mt jest sliski na ubitym i cięzko z hamowaniem:lol:
Ale zgadnijecie co pogiełem!?
......słupek,rocky cały naszczęscie trafiłem płytą pod winach. :wink:
Czyli Ty miałeś szczęście a słupek nie :lol: .

Ja to dziś w zaspie utknąłem, na szczęście miałem ze sobą siłę pociągową 8) .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » ndz sty 28, 2007 10:55 am

no to fajnie ja dzisiaj jade pojezdzic po siniegu :P
G-wagen wilk

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość