Olej znika... z silnika

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Awatar użytkownika
Pawelec_wawa
 
 
Posty: 271
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 12:15 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Olej znika... z silnika

Post autor: Pawelec_wawa » pt lut 23, 2007 11:05 am

Słuchajcie nie mam już patentu co z tym fantem zrobić...

Średnio co 350 km, muszę litra oleju wlać w silnik.
Pod autem kropli nie ma, nic się nie leje, nic nie kapie...

Miskę miałem pordzewiała, były na niej plamy oleju...

Myślę se... miska dziurawa to leci... połatam to przestanie wylatać...
- połatałem miskę oleju wylata mniej... bo już nie co 200km dolewka,
ale wylata...

Myślę ze silnik oleju nie bierze, bo nie kopci jakoś specjalnie...

A może bierze i nie kopci??
Ktoś ma pomysła? Bo ja nie mam pojęcia co się może dziać, może Amba :wink:
pozdr,
Pawelec gg25932
http://www.warfs.org
Daihatsu Feroza '94

Awatar użytkownika
Colorado
 
 
Posty: 968
Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Colorado » pt lut 23, 2007 11:19 am

A moze ty masz model co na olej jezdzi a nie na benzyne.
Musi gdzies wyciekac bo jesli by takie ilosci przepalal to bys w lusterkach swiata nie widzial, a nie puszcza Ci nawet dymka.

Umyj pozadnie silnik i obserwuj.
Cholerna sprezynka

Awatar użytkownika
Pawelec_wawa
 
 
Posty: 271
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 12:15 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pawelec_wawa » pt lut 23, 2007 11:30 am

to by sie nawet oplacalo... za 20 zl przejechac 350 km :)
pozdr,
Pawelec gg25932
http://www.warfs.org
Daihatsu Feroza '94

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » pt lut 23, 2007 3:08 pm

Moze byc tak ze dopiero po rozgrzaniu silnika cos przepuszcza....
GG: 1105809

Awatar użytkownika
Pawelec_wawa
 
 
Posty: 271
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 12:15 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pawelec_wawa » pt lut 23, 2007 3:42 pm

diabli wiedza...
pozdr,
Pawelec gg25932
http://www.warfs.org
Daihatsu Feroza '94

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » pt lut 23, 2007 7:37 pm

na moje oko to uszczelniacze zaworów
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barteks » sob lut 24, 2007 10:42 am

a widziałeś to auto w czasie jazdy?
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

Awatar użytkownika
Colorado
 
 
Posty: 968
Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Colorado » sob lut 24, 2007 10:45 am

Ja widzialem.
Jechalem za Pawelcem i najmiejszego dymka, nawet przy zmianie biegow.
Cholerna sprezynka

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barteks » sob lut 24, 2007 10:54 am

:o a świstak dalej zawija w te sreberka :roll:
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

Awatar użytkownika
Pawelec_wawa
 
 
Posty: 271
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 12:15 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pawelec_wawa » wt lut 27, 2007 9:49 am

swistak siedzi...
pozdr,
Pawelec gg25932
http://www.warfs.org
Daihatsu Feroza '94

Davido
Posty: 327
Rejestracja: czw lip 07, 2005 11:01 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Davido » czw mar 01, 2007 5:23 pm

Mam ten sam problem co Ty, Pawelec, tyle że mniejszy (bierze mniej oleju). Mój znajomy mechanior powiedział to samo co kapik: uszczelniacze zaworów. Koszt:
JC - 4zł za szt. zamiennik
Poznań - 4,30zł za szt. zamiennik i 40zł za szt. oryginał :o
Feroza '95

Awatar użytkownika
Pawelec_wawa
 
 
Posty: 271
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 12:15 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pawelec_wawa » pt mar 02, 2007 9:36 am

Właśnie miałem pytać czy ktos nie wie kosztują...
Kurka... ciekawe jak te zamienniki, ile wytrzymają 5tys czy 100tys km.
Ile twój mechanik ci krzyknął za wymiane?
Jak silnik wyciągać to pewnie dobrze by było w ogole remont zrobic i pierścienie nowe dać? a to ze 3 000 lekką rączką - masakra
pozdr,
Pawelec gg25932
http://www.warfs.org
Daihatsu Feroza '94

Awatar użytkownika
Pawelec_wawa
 
 
Posty: 271
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 12:15 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pawelec_wawa » pt mar 02, 2007 1:20 pm

Ciekawe czy mozna te uszczelniacze bez sciagania glowicy wymienic w Ferozie...
pozdr,
Pawelec gg25932
http://www.warfs.org
Daihatsu Feroza '94

Davido
Posty: 327
Rejestracja: czw lip 07, 2005 11:01 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Davido » pt mar 02, 2007 2:47 pm

Na temat wymiany z nim nie rozmawiałem, robię małe przebiegi więc sprawę olałem. Chyba cena będzie głównie zależała od tego, czy trzeba ściągać głowicę czy nie...
Feroza '95

Awatar użytkownika
Pawelec_wawa
 
 
Posty: 271
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 12:15 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pawelec_wawa » pt mar 02, 2007 2:54 pm

we wtorek jade obadac sprawe do magika mechanika...
dam znac co i jak... mam nadzieje ze sie da bo jak nie to zęby w ściane w tym miesiącu :)24
dobrze ze wiosna idzie i drzewa pąki puszczają to zawsze to jakieś urozmaicenie dla diety :)
pozdr,
Pawelec gg25932
http://www.warfs.org
Daihatsu Feroza '94

jarecki32
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: pn lut 26, 2007 2:47 pm
Lokalizacja: Drezdenko
Kontaktowanie:

Post autor: jarecki32 » pn mar 05, 2007 1:27 pm

Przerabiałem to własnie głowice trzeba ściągać
Uszczelniacze 40 zata
uszczelka głowicy 62 zata
wymiana po znajomości 150 zeta. Tragedi raczej nie ma

Awatar użytkownika
Pawelec_wawa
 
 
Posty: 271
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 12:15 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pawelec_wawa » pn mar 05, 2007 3:33 pm

a w warszawie robiles?
pozdr,
Pawelec gg25932
http://www.warfs.org
Daihatsu Feroza '94

Awatar użytkownika
pibis
 
 
Posty: 231
Rejestracja: czw lip 20, 2006 6:14 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: pibis » śr maja 16, 2007 8:43 pm

Hej. No to teraz ja się dopiszę w temacie.

Ferozka.

Nie dymi, nie cieknie, a oleju nie ma. Spił prawie wszystko nawet mi kontrolka raz czy dwa mrugnęła... A niedawno zmieniałem. Za to płyn chłodniczy jest jakiś taki brudny i oleisty, choć też był zmieniany :/

Pawelec, Ty zrobiłeś? Pomogło?

Uszczelniacze zaworów, uszczelka głowicy, coś jeszcze? Niepokoi mnie ta zawartosć oleju w płynie chłodzącym...

Pozdrawiam...

Awatar użytkownika
Wojteeek
 
 
Posty: 1070
Rejestracja: czw kwie 01, 2004 7:09 pm
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: Wojteeek » pt maja 18, 2007 9:31 pm

pibis pisze: Niepokoi mnie ta zawartosć oleju w płynie chłodzącym...
i słusznie
Zapewne masz przedmuch na uszczelce głowicy gdzieś pomiędzy kanałem olejowym i wodnym:)3
LC bj 73 -1985 (babcia)

Awatar użytkownika
pibis
 
 
Posty: 231
Rejestracja: czw lip 20, 2006 6:14 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: pibis » sob maja 19, 2007 1:15 am

Auto stoi i czeka na wymianę uszczelki. Jestem umówiony z magikami na 28. A przedtem boję się jeździć, coby się nie zatarł. I tak jak Pawelec. Przechodzę na tynk ze ścian, bo na jedzenie to nie będzie. 8)

Padł jeszcze na mnie blady jakiś taki strach, że to może być w ogóle pęknięta głowica... Powiedzcie, ze te modele tak NIE mają... :(

Davido
Posty: 327
Rejestracja: czw lip 07, 2005 11:01 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Davido » sob maja 19, 2007 2:46 pm

jarecki32 pisze:Przerabiałem to własnie głowice trzeba ściągać
Uszczelniacze 40 zata
uszczelka głowicy 62 zata
wymiana po znajomości 150 zeta. Tragedi raczej nie ma
jarecki32 w JC się zaopatrywałeś?
Feroza '95

Awatar użytkownika
michur
 
 
Posty: 1075
Rejestracja: pt mar 23, 2007 4:50 pm
Lokalizacja: WROCŁAW / KRAKÓW

Post autor: michur » sob maja 19, 2007 2:54 pm

ja mialem podobna akcje.Braql olej a plamy nie bylo....Zawor cisnienia oleju.Jak stal -to spoko nie cieknie.Ale jak jechalem to wiadomo....lecialo.
moze to?

Awatar użytkownika
pibis
 
 
Posty: 231
Rejestracja: czw lip 20, 2006 6:14 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: pibis » pn maja 21, 2007 2:14 pm

Właśnie. Żeby sprawdzić/wymienić te pierścienie olejowe na tłokach, to trzeba wyciągnąć cały silnik z auta, prawda? :/

Awatar użytkownika
pibis
 
 
Posty: 231
Rejestracja: czw lip 20, 2006 6:14 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: pibis » pn cze 04, 2007 4:41 pm

Ok. No to teraz relacja od mechanika.

Wymienione w aucie - wszystkie 16 uszczelek zaworów, uszczelka pod głowicą, uszczelka wałka rozrządu, uszczelka pokrywy zaworów, jeszcze jakaś uszczelka (chyba kolektora ssącego).
Splanowana głowica. Sprawdzone sprężanie (10-11 we wszystkich cylindrach).
Oczywiscie płukanie chłodnicy i wymiana płynu.

Zobaczymy jak teraz będzie. Mam nadzieję, że to rozwiąże problem.

Davido
Posty: 327
Rejestracja: czw lip 07, 2005 11:01 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Davido » pn cze 04, 2007 4:49 pm

I o ile zetek jesteś lżejszy?
Feroza '95

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość