Feroza, Wildcat, Rocky
Moderator: s3R
-
profesorr

- Posty: 788
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
- Lokalizacja: małopolska
Post
autor: profesorr » czw mar 15, 2007 7:11 pm
witam,jak ktoś ma lub może zrobić mi zdjęcia turbiny a w szczegulnosci podłączeń węży cisnieniowego i spustowego(skąd wychodzą z bloku),bo chyba będę coś motal bo czuje niedosyt

,lub jak ktoś ma częsci potrzebne do tego to proszę o priva
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » czw mar 15, 2007 7:18 pm
a do jakiego 2.8D??ogólnie jak do tego to nie polecają

dzwoniłem i sie pytałem wielu osób,mówili że to nie na długą mete,trzeba zmieniać tłoki itp.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
Kłosik
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob gru 31, 2005 10:11 am
- Lokalizacja: Jarosław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kłosik » czw mar 15, 2007 7:20 pm
napisz maila na priv to ci przesle
ale nie rob tego do wolnossacego silnika

gg 8726748
-
Kłosik
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob gru 31, 2005 10:11 am
- Lokalizacja: Jarosław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kłosik » czw mar 15, 2007 9:17 pm
jak bedziesz chcial schemat to zrobie i wstawie do postu bo rocky jest u mnie do poniedzialku
gg 8726748
-
s3R
-

- Posty: 4180
- Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
- Lokalizacja: Porąbka
Post
autor: s3R » pt mar 16, 2007 8:30 am
Myślę że lepiej silnik kupić TD...
Zdrapek i poharatka
-
mazvr
- jestem tu nowy...

- Posty: 34
- Rejestracja: sob paź 07, 2006 4:59 pm
- Lokalizacja: Boguszów-Gorce
Post
autor: mazvr » pt mar 16, 2007 5:04 pm
a czy to normalne ze rura ktura idzie z intercoolera do turbiny jest wilgotna z oleju? czy to znak ze turbina sie konczy czy poprostu juz sie troche zuzyla ale jeszcze troche pojezdzi?
Rocky 2.8 TDintercoler
-
dawid_wroc
-

- Posty: 197
- Rejestracja: pt sty 12, 2007 1:43 pm
- Lokalizacja: wrocław
Post
autor: dawid_wroc » pt mar 16, 2007 6:20 pm
nie wiem czy to normalne... natomiast wiem ze w mojej Rakiecie rury od turbiny po prostu są utytłane w oleju, nie kapie on ale na rurach jest coś jakby nagar olejowy....
Tyle z mojej strony
pzdr
takie tam jeżdżenie gdzie dróg nie ma....
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » pt mar 16, 2007 6:27 pm
mazvr pisze:a czy to normalne ze rura ktura idzie z intercoolera do turbiny jest wilgotna z oleju? czy to znak ze turbina sie konczy czy poprostu juz sie troche zuzyla ale jeszcze troche pojezdzi?
Normalne, nie nalezy sie tym zbytnio przejmowac
GG: 1105809
-
profesorr

- Posty: 788
- Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
- Lokalizacja: małopolska
Post
autor: profesorr » pt mar 16, 2007 10:23 pm
może przyjedzie cały roki na częsci

a jak nie to jeszcze chodzi mi po głowie mechaniczna sprężarka napędzana paskiem,przynajmniej daje od samego dołu

,jakieś opinie lub doświadczenia

-
Colorado
-

- Posty: 968
- Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: Colorado » pt mar 16, 2007 10:29 pm
Przy turbinie musisz na pewno odprezyc silnik.
Przy turbinie mechanicznej sporo mocy ucieka na napedzenie tejze turbiny.
Przerabialem przed laty temat w plaskatych. Poszukaj w necie firmy Grzegorz Grabowski, nawiaz z nim kontakt, powinien udzielic Ci sporo ciekawych informacji.
Cholerna sprezynka
-
caterpillar

- Posty: 654
- Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
- Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d
Post
autor: caterpillar » pt mar 16, 2007 11:36 pm
Silnik z turbem ma inne tloki i dodatkowa chlodniczke oleju.
GG: 1105809
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » sob mar 17, 2007 12:58 pm
i napewno inną głowiece,bo ze zwykłego to nie bardzo raczej.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
Tomstar
-

- Posty: 129
- Rejestracja: sob mar 03, 2007 11:12 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: Tomstar » sob mar 17, 2007 8:23 pm
To jak już jesteśmy przy turbinie, to jaka może być przyczyna wariackich obrotów w czasie przyśpieszania na 4 biegu? Wcześniej wszystko jest w normie a jak wrzucam 4 i gaz to jakbym jechał ścigaczem. Z 2 tyś do 3 tylko śmignie a prędkość tylko ciut.

Odpuszcze gaz i jest ok.
-
kapik

- Posty: 627
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: kapik » sob mar 17, 2007 9:10 pm
chyba sprzegło zaczyna padac
G-wagen wilk
-
Tomstar
-

- Posty: 129
- Rejestracja: sob mar 03, 2007 11:12 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: Tomstar » sob mar 17, 2007 9:29 pm
Też takie myśli mnie nachodzą. Tylko czemu to zawsze na 4?
-
kapik

- Posty: 627
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: kapik » sob mar 17, 2007 11:54 pm
a sprubuj zaraz po 3 wzucic 5 i gaz do konca to zobaczysz
G-wagen wilk
-
Bng862
-

- Posty: 910
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
- Lokalizacja: Sokolow Podlaski
Post
autor: Bng862 » ndz mar 18, 2007 9:55 am
a 4 to bieg nie bezpośredni?u mnie jak sprzegło miałem zjechane to na 4 najgorzej sie slizgało..
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117
-
DziadekRocky
-

- Posty: 117
- Rejestracja: wt lut 06, 2007 10:33 pm
- Lokalizacja: Pszczyna
Post
autor: DziadekRocky » ndz mar 18, 2007 11:19 am
Bng862 pisze:a 4 to bieg nie bezpośredni?u mnie jak sprzegło miałem zjechane to na 4 najgorzej sie slizgało..
Racja ,jeżdżiłem różnym złomem ale zawsze ślizganie zaczynało się od czwórki

(zresztą 5 nie było)

Cztery łapy, cztery łapy!
-
Tomstar
-

- Posty: 129
- Rejestracja: sob mar 03, 2007 11:12 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: Tomstar » ndz mar 18, 2007 1:52 pm
No to pewnie piękny wydatek się szykuje? Ciężka to operacja czy można poradzić sobie samemu?
Kurcze tyle roboty z wnętrzem a tu jeszcze mechaniora mi się buntuje. Na razie trzeba będzie uspokoić styl jazdy i tak żyć.
-
Koni

- Posty: 656
- Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Koni » ndz mar 18, 2007 10:27 pm
Komplet koło 6 stówek. Jak masz dostęp do auta od spodu, podstawowe klucze i wiesz gdzie szukać to dasz rade

gg 3041301
-
Tomstar
-

- Posty: 129
- Rejestracja: sob mar 03, 2007 11:12 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: Tomstar » pn mar 19, 2007 12:24 pm
Kanał jest, kluczy też troche i co nie co pojęcia jak śrubki odkręcać. Najgorzej będzie z PLN-ami

A dostanę to bez problemów czy tylko Poznań? Na tym krańcu Polski trochę brakuje porzadnych sklepów. trzeba latać po 100 kilosów

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości