turbo

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

turbo

Post autor: profesorr » czw mar 15, 2007 7:11 pm

witam,jak ktoś ma lub może zrobić mi zdjęcia turbiny a w szczegulnosci podłączeń węży cisnieniowego i spustowego(skąd wychodzą z bloku),bo chyba będę coś motal bo czuje niedosyt :D ,lub jak ktoś ma częsci potrzebne do tego to proszę o priva

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » czw mar 15, 2007 7:18 pm

a do jakiego 2.8D??ogólnie jak do tego to nie polecają :)3 dzwoniłem i sie pytałem wielu osób,mówili że to nie na długą mete,trzeba zmieniać tłoki itp.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
Kłosik
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob gru 31, 2005 10:11 am
Lokalizacja: Jarosław
Kontaktowanie:

Post autor: Kłosik » czw mar 15, 2007 7:20 pm

napisz maila na priv to ci przesle
ale nie rob tego do wolnossacego silnika :evil:
gg 8726748

Awatar użytkownika
Kłosik
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob gru 31, 2005 10:11 am
Lokalizacja: Jarosław
Kontaktowanie:

Post autor: Kłosik » czw mar 15, 2007 9:17 pm

jak bedziesz chcial schemat to zrobie i wstawie do postu bo rocky jest u mnie do poniedzialku
gg 8726748

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » pt mar 16, 2007 8:30 am

Myślę że lepiej silnik kupić TD...
Zdrapek i poharatka

mazvr
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: sob paź 07, 2006 4:59 pm
Lokalizacja: Boguszów-Gorce

Post autor: mazvr » pt mar 16, 2007 5:04 pm

a czy to normalne ze rura ktura idzie z intercoolera do turbiny jest wilgotna z oleju? czy to znak ze turbina sie konczy czy poprostu juz sie troche zuzyla ale jeszcze troche pojezdzi?
Rocky 2.8 TDintercoler

Awatar użytkownika
dawid_wroc
 
 
Posty: 197
Rejestracja: pt sty 12, 2007 1:43 pm
Lokalizacja: wrocław

Post autor: dawid_wroc » pt mar 16, 2007 6:20 pm

nie wiem czy to normalne... natomiast wiem ze w mojej Rakiecie rury od turbiny po prostu są utytłane w oleju, nie kapie on ale na rurach jest coś jakby nagar olejowy....
Tyle z mojej strony
pzdr
takie tam jeżdżenie gdzie dróg nie ma....

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » pt mar 16, 2007 6:27 pm

mazvr pisze:a czy to normalne ze rura ktura idzie z intercoolera do turbiny jest wilgotna z oleju? czy to znak ze turbina sie konczy czy poprostu juz sie troche zuzyla ale jeszcze troche pojezdzi?
Normalne, nie nalezy sie tym zbytnio przejmowac
GG: 1105809

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » pt mar 16, 2007 10:23 pm

może przyjedzie cały roki na częsci :wink: a jak nie to jeszcze chodzi mi po głowie mechaniczna sprężarka napędzana paskiem,przynajmniej daje od samego dołu :)2 ,jakieś opinie lub doświadczenia ?? :roll:

Awatar użytkownika
Colorado
 
 
Posty: 968
Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Colorado » pt mar 16, 2007 10:29 pm

Przy turbinie musisz na pewno odprezyc silnik.
Przy turbinie mechanicznej sporo mocy ucieka na napedzenie tejze turbiny.
Przerabialem przed laty temat w plaskatych. Poszukaj w necie firmy Grzegorz Grabowski, nawiaz z nim kontakt, powinien udzielic Ci sporo ciekawych informacji.
Cholerna sprezynka

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » pt mar 16, 2007 11:36 pm

Silnik z turbem ma inne tloki i dodatkowa chlodniczke oleju.
GG: 1105809

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » sob mar 17, 2007 12:58 pm

i napewno inną głowiece,bo ze zwykłego to nie bardzo raczej.
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
Tomstar
 
 
Posty: 129
Rejestracja: sob mar 03, 2007 11:12 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Tomstar » sob mar 17, 2007 8:23 pm

To jak już jesteśmy przy turbinie, to jaka może być przyczyna wariackich obrotów w czasie przyśpieszania na 4 biegu? Wcześniej wszystko jest w normie a jak wrzucam 4 i gaz to jakbym jechał ścigaczem. Z 2 tyś do 3 tylko śmignie a prędkość tylko ciut. :-? Odpuszcze gaz i jest ok.

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » sob mar 17, 2007 9:10 pm

chyba sprzegło zaczyna padac
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
Tomstar
 
 
Posty: 129
Rejestracja: sob mar 03, 2007 11:12 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Tomstar » sob mar 17, 2007 9:29 pm

Też takie myśli mnie nachodzą. Tylko czemu to zawsze na 4?

kapik
Posty: 627
Rejestracja: sob lis 12, 2005 12:51 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kapik » sob mar 17, 2007 11:54 pm

a sprubuj zaraz po 3 wzucic 5 i gaz do konca to zobaczysz
G-wagen wilk

Awatar użytkownika
Bng862
 
 
Posty: 910
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 7:44 am
Lokalizacja: Sokolow Podlaski

Post autor: Bng862 » ndz mar 18, 2007 9:55 am

a 4 to bieg nie bezpośredni?u mnie jak sprzegło miałem zjechane to na 4 najgorzej sie slizgało..
Patrol Gr Tjm XgS Sileverstone mt-117

Awatar użytkownika
DziadekRocky
 
 
Posty: 117
Rejestracja: wt lut 06, 2007 10:33 pm
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: DziadekRocky » ndz mar 18, 2007 11:19 am

Bng862 pisze:a 4 to bieg nie bezpośredni?u mnie jak sprzegło miałem zjechane to na 4 najgorzej sie slizgało..
Racja ,jeżdżiłem różnym złomem ale zawsze ślizganie zaczynało się od czwórki !!(zresztą 5 nie było) :wink:
Cztery łapy, cztery łapy!

Awatar użytkownika
Tomstar
 
 
Posty: 129
Rejestracja: sob mar 03, 2007 11:12 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Tomstar » ndz mar 18, 2007 1:52 pm

No to pewnie piękny wydatek się szykuje? Ciężka to operacja czy można poradzić sobie samemu?

Kurcze tyle roboty z wnętrzem a tu jeszcze mechaniora mi się buntuje. Na razie trzeba będzie uspokoić styl jazdy i tak żyć.

Awatar użytkownika
Koni
Posty: 656
Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koni » ndz mar 18, 2007 10:27 pm

Komplet koło 6 stówek. Jak masz dostęp do auta od spodu, podstawowe klucze i wiesz gdzie szukać to dasz rade :wink:
gg 3041301

Awatar użytkownika
Tomstar
 
 
Posty: 129
Rejestracja: sob mar 03, 2007 11:12 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Tomstar » pn mar 19, 2007 12:24 pm

Kanał jest, kluczy też troche i co nie co pojęcia jak śrubki odkręcać. Najgorzej będzie z PLN-ami :( A dostanę to bez problemów czy tylko Poznań? Na tym krańcu Polski trochę brakuje porzadnych sklepów. trzeba latać po 100 kilosów :evil:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości