Strona 1 z 1
turbo
: czw mar 15, 2007 7:11 pm
autor: profesorr
witam,jak ktoś ma lub może zrobić mi zdjęcia turbiny a w szczegulnosci podłączeń węży cisnieniowego i spustowego(skąd wychodzą z bloku),bo chyba będę coś motal bo czuje niedosyt

,lub jak ktoś ma częsci potrzebne do tego to proszę o priva
: czw mar 15, 2007 7:18 pm
autor: Bng862
a do jakiego 2.8D??ogólnie jak do tego to nie polecają

dzwoniłem i sie pytałem wielu osób,mówili że to nie na długą mete,trzeba zmieniać tłoki itp.
: czw mar 15, 2007 7:20 pm
autor: Kłosik
napisz maila na priv to ci przesle
ale nie rob tego do wolnossacego silnika

: czw mar 15, 2007 9:17 pm
autor: Kłosik
jak bedziesz chcial schemat to zrobie i wstawie do postu bo rocky jest u mnie do poniedzialku
: pt mar 16, 2007 8:30 am
autor: s3R
Myślę że lepiej silnik kupić TD...
: pt mar 16, 2007 5:04 pm
autor: mazvr
a czy to normalne ze rura ktura idzie z intercoolera do turbiny jest wilgotna z oleju? czy to znak ze turbina sie konczy czy poprostu juz sie troche zuzyla ale jeszcze troche pojezdzi?
: pt mar 16, 2007 6:20 pm
autor: dawid_wroc
nie wiem czy to normalne... natomiast wiem ze w mojej Rakiecie rury od turbiny po prostu są utytłane w oleju, nie kapie on ale na rurach jest coś jakby nagar olejowy....
Tyle z mojej strony
pzdr
: pt mar 16, 2007 6:27 pm
autor: caterpillar
mazvr pisze:a czy to normalne ze rura ktura idzie z intercoolera do turbiny jest wilgotna z oleju? czy to znak ze turbina sie konczy czy poprostu juz sie troche zuzyla ale jeszcze troche pojezdzi?
Normalne, nie nalezy sie tym zbytnio przejmowac
: pt mar 16, 2007 10:23 pm
autor: profesorr
może przyjedzie cały roki na częsci

a jak nie to jeszcze chodzi mi po głowie mechaniczna sprężarka napędzana paskiem,przynajmniej daje od samego dołu

,jakieś opinie lub doświadczenia

: pt mar 16, 2007 10:29 pm
autor: Colorado
Przy turbinie musisz na pewno odprezyc silnik.
Przy turbinie mechanicznej sporo mocy ucieka na napedzenie tejze turbiny.
Przerabialem przed laty temat w plaskatych. Poszukaj w necie firmy Grzegorz Grabowski, nawiaz z nim kontakt, powinien udzielic Ci sporo ciekawych informacji.
: pt mar 16, 2007 11:36 pm
autor: caterpillar
Silnik z turbem ma inne tloki i dodatkowa chlodniczke oleju.
: sob mar 17, 2007 12:58 pm
autor: Bng862
i napewno inną głowiece,bo ze zwykłego to nie bardzo raczej.
: sob mar 17, 2007 8:23 pm
autor: Tomstar
To jak już jesteśmy przy turbinie, to jaka może być przyczyna wariackich obrotów w czasie przyśpieszania na 4 biegu? Wcześniej wszystko jest w normie a jak wrzucam 4 i gaz to jakbym jechał ścigaczem. Z 2 tyś do 3 tylko śmignie a prędkość tylko ciut.

Odpuszcze gaz i jest ok.
: sob mar 17, 2007 9:10 pm
autor: kapik
chyba sprzegło zaczyna padac
: sob mar 17, 2007 9:29 pm
autor: Tomstar
Też takie myśli mnie nachodzą. Tylko czemu to zawsze na 4?
: sob mar 17, 2007 11:54 pm
autor: kapik
a sprubuj zaraz po 3 wzucic 5 i gaz do konca to zobaczysz
: ndz mar 18, 2007 9:55 am
autor: Bng862
a 4 to bieg nie bezpośredni?u mnie jak sprzegło miałem zjechane to na 4 najgorzej sie slizgało..
: ndz mar 18, 2007 11:19 am
autor: DziadekRocky
Bng862 pisze:a 4 to bieg nie bezpośredni?u mnie jak sprzegło miałem zjechane to na 4 najgorzej sie slizgało..
Racja ,jeżdżiłem różnym złomem ale zawsze ślizganie zaczynało się od czwórki

(zresztą 5 nie było)

: ndz mar 18, 2007 1:52 pm
autor: Tomstar
No to pewnie piękny wydatek się szykuje? Ciężka to operacja czy można poradzić sobie samemu?
Kurcze tyle roboty z wnętrzem a tu jeszcze mechaniora mi się buntuje. Na razie trzeba będzie uspokoić styl jazdy i tak żyć.
: ndz mar 18, 2007 10:27 pm
autor: Koni
Komplet koło 6 stówek. Jak masz dostęp do auta od spodu, podstawowe klucze i wiesz gdzie szukać to dasz rade

: pn mar 19, 2007 12:24 pm
autor: Tomstar
Kanał jest, kluczy też troche i co nie co pojęcia jak śrubki odkręcać. Najgorzej będzie z PLN-ami

A dostanę to bez problemów czy tylko Poznań? Na tym krańcu Polski trochę brakuje porzadnych sklepów. trzeba latać po 100 kilosów
