Strona 1 z 1
panhard
: pt kwie 06, 2007 10:06 pm
autor: profesorr
witam,jakby ktoś potrzebował to wymiary simerbloka tego przy ramie 42 zew.16 otwór,54 dlugość,po wymianie auto stało się czułe jak gokart

,znikneło szarpanie kierownicy na dołkach,prawie nie przenosi drgań na kierownice,jak jeden dzień jezdziłem bez to prowadzil się jak żuk z rozwalonym zawiasem....
: sob kwie 07, 2007 8:43 pm
autor: piotr_tk
hmm, ale w jakim samochodzie? i chyba chodzi o silentblock?
Re: panhard
: sob kwie 07, 2007 9:05 pm
autor: LR_Olek
profesorr pisze:simerbloka
a co to jest?

Re: panhard
: sob kwie 07, 2007 9:12 pm
autor: Marcin-Kraków
LR_Olek pisze:profesorr pisze:simerbloka
a co to jest?

To cos pomiedzy zimmerem a blokiem

umieszczone zaraz za mega wychojka.
Re: panhard
: sob kwie 07, 2007 9:28 pm
autor: piotr_tk
Marcin-Kraków pisze:LR_Olek pisze:profesorr pisze:simerbloka
a co to jest?

To cos pomiedzy zimmerem a blokiem

umieszczone zaraz za mega wychojka.
ide zaraz poszukać u swojej kabinie...
: sob kwie 07, 2007 9:45 pm
autor: profesorr
: sob kwie 07, 2007 10:11 pm
autor: kapik
ja to wykrecilem i schowalem do skrzyni skarbów i nienazekam a nawet lepiej syf sie krzyzuje mam zamiar jeszcze wymontowac stabilizator bo tez bedzie przeszkadzal
: sob kwie 07, 2007 10:41 pm
autor: piotr_tk
byłem w garażu , szukałem,szukałem i nic. moze zdjęcia podeślesz to zobaczę jak to wygląda...
: ndz kwie 08, 2007 1:08 pm
autor: s3R
stabilizator to faktycznie można wyjąć ale panharda to raczej bym zostawił

Ja mam zdaje się polibusze z suzuki zaimplantowane zamiast gumek orginalnych.
: ndz kwie 08, 2007 1:27 pm
autor: kapik
a po co sluzy panchard wydaje mi sie zeby oś nie przesywala sie na boki a przy resorach niebardzo sie da chyba ze ktos potrafi wygiac resor na bok przy sprezynach to bardzo potrzebny elemen
: ndz kwie 08, 2007 2:18 pm
autor: profesorr
jak nie masz panharda to oprzyj się rękami za błotnik z boku i pochuśtaj samochodem,zobaczysz jak chodzi na boki
: pn kwie 09, 2007 1:23 am
autor: daihatsu_rocky_evo
Ja też nie mam i jeżdzi mi się dobrze. Kiedy był w aucie to było dużo sztywniajsze i nerwowe. Teraz trzeba więcej skręcić żeby zareagował ale to kwestia przyzwyczajenia. Stabilizatora też niet...

: pn kwie 09, 2007 8:20 am
autor: kapik

ja tez wszyszysko usówam to to ogranicza wykrzyz
: wt kwie 10, 2007 8:06 am
autor: s3R
ale ty masz SPOA więc to nie dziwne

drążek panharda a stabilizator
: wt kwie 10, 2007 5:19 pm
autor: Wojtek21
po demontażu drążka panharda w resoraku (nie namęczą sie bo go nie ma) oraz drązka stabilizatora który się zdaża proponuje wyjąć jeszcze środkowy drążek kierowniczy - dopiero wtedy poziom adrenaliny sięga zenitu

: śr kwie 11, 2007 9:15 pm
autor: DziadekRocky
Re: panhard
: czw kwie 12, 2007 12:09 pm
autor: caterpillar
profesorr pisze:witam,jakby ktoś potrzebował to wymiary simerbloka tego przy ramie 42 zew.16 otwór,54 dlugość,po wymianie auto stało się czułe jak gokart

,znikneło szarpanie kierownicy na dołkach,prawie nie przenosi drgań na kierownice,jak jeden dzień jezdziłem bez to prowadzil się jak żuk z rozwalonym zawiasem....
A od czego go dopasowales, czy moze dorabiales specjalnie?
: czw kwie 12, 2007 7:00 pm
autor: profesorr
witam,numer tuleji z jc--J49000B tylko trzeba obciąć z długości i roztoczyć panharda w środku o 1.8mm,i w ramie rozwiercić pod 18 śrube,troszkę roboty jest ale robi dobrze
