Opony-temat wielokrotnie wałkowany ale pomocy

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Awatar użytkownika
IWO_FERCIA
 
 
Posty: 871
Rejestracja: śr mar 21, 2007 12:43 pm
Lokalizacja: Łódź

Opony-temat wielokrotnie wałkowany ale pomocy

Post autor: IWO_FERCIA » śr kwie 11, 2007 9:34 am

Cześć,

Potrzebuje fachowej informacji a gdzie ją znajdę ja nie tutaj. Wiem że o oponach napisaliście już prawie wszystko więc może po prostu wskażecie mi miejsce gdzie szukać.

Problem polegana tym, że zaproponowano mi oponki razem z alufelami - i zupełnie nie wiem co to za opona jest :oops:

Spisałam z opony co się dało:

General XP 2000 rozmiar 235/70R15
Jakieś nieznane mi oznaczenie 102T
M+S Speed Symbol T produkcji USA.

Nie opieprzajcie mnie zbyt mocno ale naprawdę chciałabym uzyskać rzetelną informację i radę czy warto za taki komplet dać tysiaka
Rrakieta Rakieta
Arkę Noego zbudował jeden amator Titanica armia profesjonalistów
Noe był kobietą

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » śr kwie 11, 2007 9:48 am

To opona typowo szosowa. Jeśli nie chcesz zjeżdżać z czarnego to się nada :)21

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr kwie 11, 2007 10:04 am

www.google.pl / opcja grafika 8)

wyniki

http://images.google.pl/images?hl=pl&q= ... %B3w&gbv=2

Jak powiedział Adamo na szose, czarna suchą OK. ale na szose zasnieżoną na duże kałuże to juz lipa.

BTW to opony szosowe do aut terenowych to nie porozumienie - zwłaszcza takich XXL letnich co w porywach osiagaja 120 km/ ha ale moja subiektywna opinia :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
IWO_FERCIA
 
 
Posty: 871
Rejestracja: śr mar 21, 2007 12:43 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: IWO_FERCIA » śr kwie 11, 2007 10:04 am

No właśnie chciałabym zjeżdżać z czarnego - czasami chociaż

No i zapomniałam dodać że .... założyłam jedno takie kółeczko na przód na próbę i .... ociera się pięknie o drążek reakcyjny (jak powiedział mój mądry mechanik) i w związku z tym może warto byłoby coś na to zaradzić - jak ?? stosunkowo niewielkimi kosztami :lol:
Rrakieta Rakieta
Arkę Noego zbudował jeden amator Titanica armia profesjonalistów
Noe był kobietą

Awatar użytkownika
Pawelec_wawa
 
 
Posty: 271
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 12:15 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pawelec_wawa » śr kwie 11, 2007 10:22 am

te opony sa gowno warte i w teren i na czarne
mam takich 8 w garazu z czego jedna dziurawa :) i czekaja na wyjazd na wysypisko

opwiedz co za felgi do tego daja, i za ile
a najlepiej foto zrob
pozdr,
Pawelec gg25932
http://www.warfs.org
Daihatsu Feroza '94

Awatar użytkownika
IWO_FERCIA
 
 
Posty: 871
Rejestracja: śr mar 21, 2007 12:43 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: IWO_FERCIA » śr kwie 11, 2007 11:10 am

Felgi aluminiowe - jak gwiazda chyba siedmioramienna mam też opcję kupienia samych felg bez opon, które jak mówicie są do niczego.

Fotki mogę popołudniu dodać
Rrakieta Rakieta
Arkę Noego zbudował jeden amator Titanica armia profesjonalistów
Noe był kobietą

Awatar użytkownika
daihatsu_rocky_evo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 80
Rejestracja: pn lut 12, 2007 8:34 pm
Lokalizacja: SUCHA BESKIDZKA

Post autor: daihatsu_rocky_evo » śr kwie 11, 2007 12:39 pm

Ja już lepiej nic nie pisze bo znowu dostanę op...l
...najważniejsze żeby obrotomierz był na czerwonym...
Rocky2.8TD,Niva(?),ExplorerII4.0

Awatar użytkownika
Pawelec_wawa
 
 
Posty: 271
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 12:15 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pawelec_wawa » śr kwie 11, 2007 1:30 pm

pisz pisz
pozdr,
Pawelec gg25932
http://www.warfs.org
Daihatsu Feroza '94

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » śr kwie 11, 2007 2:03 pm

Potrzebujesz moim zdaniem opony AT.
Możesz kupić np oryginalne BFG AT ale one są dość drogie.
Albo nalewki ale o tym samym bieżniku.
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
IWO_FERCIA
 
 
Posty: 871
Rejestracja: śr mar 21, 2007 12:43 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: IWO_FERCIA » śr kwie 11, 2007 3:37 pm

Dobra łapię o co chodzi nie biorę ich........

Będę zatem szukać dalej ......

Teraz oczywiście autko na kołkach nie stoi - jeżdzi na Bridgestone'ach 205/70R15 oznaczone HT - co jak się już chyba dowiedziałam oznacza że są typowo na czarne dlatego szukam innych opcji na mniej czarne ... na przykład na Zlot za dwa tygi :P

Dzięki - przynajmniej się nie wpuściłam w kanał
Rrakieta Rakieta
Arkę Noego zbudował jeden amator Titanica armia profesjonalistów
Noe był kobietą

Awatar użytkownika
Pawelec_wawa
 
 
Posty: 271
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 12:15 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pawelec_wawa » śr kwie 11, 2007 3:46 pm

ja tez polecam AT BFGoodrich
jak masz zamiar jezdzic duzo po czarnym to bym jednak wzial oryginalne.
niby tanie nie sa ale przynajmniej pewne z tym ze cena... 235/75 po 375 znalazlem w sieci...
a 31" znalazlem za 900 na allegro :) kurka sam bym kupil hehe

kup AT BFG nie pozalujesz 235/75 to optymalny rozmiar dla Ferozy
pozdr,
Pawelec gg25932
http://www.warfs.org
Daihatsu Feroza '94

Awatar użytkownika
IWO_FERCIA
 
 
Posty: 871
Rejestracja: śr mar 21, 2007 12:43 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: IWO_FERCIA » śr kwie 11, 2007 4:18 pm

Dobra - zaczynam poszukiwania ....

Ale cały czas nurtuje mnie problem obcierania się oponek o różne elementy :) Co ja mam z tym zrobić ??
Rrakieta Rakieta
Arkę Noego zbudował jeden amator Titanica armia profesjonalistów
Noe był kobietą

Wojtek21
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: pn mar 19, 2007 6:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wojtek21 » śr kwie 11, 2007 7:12 pm

Jedyny ratunek to podkręcić drążki skrętne żeby podnieść auto ( mnie poszło do góry o jakieś 7 cm) i założyć felgi z ET minus 20 do minus 30 ja tak zrobniłem i od roku wzsystko jest OK. Dodatkowo odkreciłem przednie chlapacze i obciąłem odbojniki górnych wachaczy o połowę czyli 1 cm i oczywiście poprawiłem zbieżność bo się zmieniła. Wczesnie podciągnąłem równiez tył na resorach. Oponki mam BFG MT 235/75/15 i po czarnym przejechasłem niemal całą Polskę i spacjalnego zużycia nie widać.
FEROZA

ilon
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: śr kwie 11, 2007 7:25 pm

Post autor: ilon » śr kwie 11, 2007 7:38 pm

Witam opony General XP 2000 to porażka. Mieliśmy takie w Rockym (255/70/R15) i za każdym razem była to walka żeby jechać prosto (pomimo wyważania, sprawdzania ciśnienia itp.) każda koleina i dziura to było wyzwanie żeby nie wypaść z drogi. Teraz mamy takie jak były oryginalnie, tylko nowe (Dunlop Grandtrek TG4) i nareszcie jeździ prosto i tam gdzie ma jechać. General XP 2000 to wielkie g więc ostrzegam.

Awatar użytkownika
Wołek
 
 
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 17, 2004 8:20 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Wołek » śr kwie 11, 2007 7:52 pm

Wojtek21 pisze:Jedyny ratunek to podkręcić drążki skrętne żeby podnieść auto ( mnie poszło do góry o jakieś 7 cm) i założyć felgi z ET minus 20 do minus 30 ja tak zrobniłem i od roku wzsystko jest OK. [....]
I zawiecha z przodu przestała robić prawidłowo..... :roll:
Disco 3,9V8

Awatar użytkownika
Colorado
 
 
Posty: 968
Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Colorado » śr kwie 11, 2007 9:28 pm

Wołek pisze:
Wojtek21 pisze:Jedyny ratunek to podkręcić drążki skrętne żeby podnieść auto ( mnie poszło do góry o jakieś 7 cm) i założyć felgi z ET minus 20 do minus 30 ja tak zrobniłem i od roku wzsystko jest OK. [....]
I zawiecha z przodu przestała robić prawidłowo..... :roll:
I komfort wozu drabiniastego :)20

Do 235/75/15 jesli zawiecha nie siedzi to wystarczy bodylift 1-2 cm
Tanio i zawias bedzie prawidlowo pracowal.

Optymalnie zawias ironmana, ale to juz za inne szelesty :)21
Cholerna sprezynka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości