JAK ..... TROCHĘ UNIEŚĆ FEROZINĘ

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Awatar użytkownika
IWO_FERCIA
 
 
Posty: 871
Rejestracja: śr mar 21, 2007 12:43 pm
Lokalizacja: Łódź

JAK ..... TROCHĘ UNIEŚĆ FEROZINĘ

Post autor: IWO_FERCIA » śr maja 02, 2007 6:49 pm

Panowie,

Mam fajnego, myślącego mechanika, który mi zrobi wszystko jeśli tylko dostanie konkretną instrukcję jak to zrobić.....

O ile w granicach rozsądku podnieść Furiozę i w jaki sposób to zrobić....??

Tylko proszę konkrety - wydrukuję mu instrukcję i każę zrobić

Dzięki
Rrakieta Rakieta
Arkę Noego zbudował jeden amator Titanica armia profesjonalistów
Noe był kobietą

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » śr maja 02, 2007 7:26 pm

najprosciej podnosnikiem :D :D :D :D

DANIELO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 1:23 pm
Lokalizacja: DREZDENKO
Kontaktowanie:

Post autor: DANIELO » śr maja 02, 2007 7:32 pm

Witam tył na wieszakach jakieś 4 cm a przód jest podkręcany na drążkachteż 4cm bo jak podniesiesz za dużo to będzie taczka

Awatar użytkownika
piotrh
 
 
Posty: 244
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 8:50 pm
Lokalizacja: kołbiel tel 696969025

Post autor: piotrh » śr maja 02, 2007 7:51 pm

Według mnie najlepszy jest bodylift karoserii .Odnośniki znajdziesz w temacie Feroza bodylift.Po pierwsze tanio, po drugie autko pozostaje w miarę miękkie

Awatar użytkownika
Jarem
 
 
Posty: 1083
Rejestracja: pn maja 01, 2006 12:50 pm
Lokalizacja: Zamość
Kontaktowanie:

Post autor: Jarem » czw maja 03, 2007 12:51 pm

body lift masz tutaj
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=41249

a lift to jak napisał DANIELO - z przodu drążki a z tyłu wieszaki tylko pamiętaj że przy zbyt długich wieszakach to resory lubią sie łamać
low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się

DANIELO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 1:23 pm
Lokalizacja: DREZDENKO
Kontaktowanie:

Post autor: DANIELO » pt maja 04, 2007 12:05 pm

Jarem zgadzam się z tobą dlatego podałem tylko 4cm bo miałe już dłusze i resory łamały sie jak gałęzie.

Awatar użytkownika
Jarem
 
 
Posty: 1083
Rejestracja: pn maja 01, 2006 12:50 pm
Lokalizacja: Zamość
Kontaktowanie:

Post autor: Jarem » pt maja 04, 2007 3:15 pm

A swoją drogą to zastanawiam się nad dodaniem 1 pióra resora
- 1 pióro to około 1" wyżej a i mnóstwo szpeju można wtryni na tył samochodu - tak myśle

A od czego polibusze do Ferozy :roll: ??
low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się

Awatar użytkownika
IWO_FERCIA
 
 
Posty: 871
Rejestracja: śr mar 21, 2007 12:43 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: IWO_FERCIA » sob maja 05, 2007 9:00 am

profesorr pisze:najprosciej podnosnikiem :D :D :D :D


:lol: Tia ....tylko jak z podnośnikiem przyczepionym na stałe do ..... jechać w terenie :)21 bo czarnym to by jeszcze dało radę
Rrakieta Rakieta
Arkę Noego zbudował jeden amator Titanica armia profesjonalistów
Noe był kobietą

Awatar użytkownika
Pawelec_wawa
 
 
Posty: 271
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 12:15 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pawelec_wawa » pn maja 07, 2007 8:25 am

Zrób bodylift...

Ze 2-3 cm można podnieść Feroze bez specjalnych przeróbek w kablach i rurkach.

Kupić walec ertalonu śr. 5 cm, wytoczyć dystanse i podłożyć miedzy budę a ramę. Śruby tylko mocne kupić trzeba i po robocie.

Wieszaków dłuższych bym nie dawał, resory się łamią - znam z autopsji i nie polecam a podkręcanie drążków spowoduje ze będziesz miała twardo.
pozdr,
Pawelec gg25932
http://www.warfs.org
Daihatsu Feroza '94

Awatar użytkownika
piotrh
 
 
Posty: 244
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 8:50 pm
Lokalizacja: kołbiel tel 696969025

Post autor: piotrh » pn maja 07, 2007 10:40 am

Ja zrobiłem bodylift 6 cm .Mam założone koła 31" i Ferozka robi w terenie :)2 .Polecam :P
Ostatnio zmieniony wt maja 08, 2007 3:19 pm przez piotrh, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
IWO_FERCIA
 
 
Posty: 871
Rejestracja: śr mar 21, 2007 12:43 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: IWO_FERCIA » pn maja 07, 2007 11:52 am

No i konkret ..... tak właśnie zrobię

Jak to dobrze mieć speców pod ręką ..............

Nie będę majstrować przy zawieszeniu tylko budkę uniosę. Oponki już prawie wybrałam .............. :lol:

Jeszcze tylko szukam felg odpowiednich i będzie git.
Rrakieta Rakieta
Arkę Noego zbudował jeden amator Titanica armia profesjonalistów
Noe był kobietą

Awatar użytkownika
1darek1
 
 
Posty: 216
Rejestracja: czw maja 19, 2005 1:40 pm
Lokalizacja: Sucha Beskidzka

Post autor: 1darek1 » pn maja 07, 2007 1:00 pm

IWO_FERCIA pisze:No i konkret ..... tak właśnie zrobię

Jak to dobrze mieć speców pod ręką ..............

Nie będę majstrować przy zawieszeniu tylko budkę uniosę. Oponki już prawie wybrałam .............. :lol:

Jeszcze tylko szukam felg odpowiednich i będzie git.
..masz racje , ja w pajero robilem bodylift 5 cm , na drazkach nie ma co ruszac bo bedziesz skakac jak pileczka , poozatym skoku kola w dol prawie niebedzie ...

Awatar użytkownika
DziadekRocky
 
 
Posty: 117
Rejestracja: wt lut 06, 2007 10:33 pm
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: DziadekRocky » pn maja 07, 2007 5:26 pm

Pawelec_wawa pisze:Zrób bodylift...

Ze 2-3 cm można podnieść Feroze bez specjalnych przeróbek w kablach i rurkach.

Kupić walec ertalonu śr. 5 cm, wytoczyć dystanse i podłożyć miedzy budę a ramę. Śruby tylko mocne kupić trzeba i po robocie.

Wieszaków dłuższych bym nie dawał, resory się łamią - znam z autopsji i nie polecam a podkręcanie drążków spowoduje ze będziesz miała twardo.
Może lubi mieć twardo :wink: :lol: :lol:
Cztery łapy, cztery łapy!

Awatar użytkownika
IWO_FERCIA
 
 
Posty: 871
Rejestracja: śr mar 21, 2007 12:43 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: IWO_FERCIA » pn maja 07, 2007 7:19 pm

DziadekRocky pisze:Może lubi mieć twardo :wink: :lol: :lol:
Niee powiem :)20

ale speców posłucham i podniosę tylko BODY
Rrakieta Rakieta
Arkę Noego zbudował jeden amator Titanica armia profesjonalistów
Noe był kobietą

Awatar użytkownika
IWO_FERCIA
 
 
Posty: 871
Rejestracja: śr mar 21, 2007 12:43 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: IWO_FERCIA » pn maja 07, 2007 7:29 pm

Pawelec_wawa pisze:Zrób bodylift...

Ze 2-3 cm można podnieść Feroze bez specjalnych przeróbek w kablach i rurkach.

Kupić walec ertalonu śr. 5 cm, wytoczyć dystanse i podłożyć miedzy budę a ramę. Śruby tylko mocne kupić trzeba i po robocie.

Wieszaków dłuższych bym nie dawał, resory się łamią - znam z autopsji i nie polecam a podkręcanie drążków spowoduje ze będziesz miała twardo.
A może potrafisz mi tak w przybliżeniu powiedzieć ile to może kosztować ??
Rrakieta Rakieta
Arkę Noego zbudował jeden amator Titanica armia profesjonalistów
Noe był kobietą

Awatar użytkownika
Colorado
 
 
Posty: 968
Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Colorado » pn maja 07, 2007 7:41 pm

Ertalon 50- 100 zyli, tokarz ze 20 , reszta zalezy ile mechanik Ci zaspiewa, ale nie powinno byc wiecej jak 300 zyli. No i nowe sruby dluzsze, wzmacniane 10,2 , ale to nie jest juz drogie. Calosc max 450.
Cholerna sprezynka

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » pn maja 07, 2007 8:28 pm

ten tokarz to optymistycznie :roll:

Awatar użytkownika
Ojo
 
 
Posty: 210
Rejestracja: pn sie 14, 2006 6:51 pm
Lokalizacja: Warmia

Post autor: Ojo » pn maja 07, 2007 8:30 pm

Oświeććie mnie Panowie co daje sam body lift?
Czy tylko to, że będzie możliwość wjechania w głębszą o 5 cm wodę bez zamoczenia newralgicznych punktów samochodu?
Borowiackie Stowarzyszenie Driftingu Polnego

Awatar użytkownika
1darek1
 
 
Posty: 216
Rejestracja: czw maja 19, 2005 1:40 pm
Lokalizacja: Sucha Beskidzka

Post autor: 1darek1 » pn maja 07, 2007 9:03 pm

Ojo pisze:Oświeććie mnie Panowie co daje sam body lift?
Czy tylko to, że będzie możliwość wjechania w głębszą o 5 cm wodę bez zamoczenia newralgicznych punktów samochodu?
1. wlozysz wieksze kola
2. czasami brakuje 1 cm zeby przejechac i buda przeszkadza - z doswiadczenia znam
3. zwieksza sie kat natarcia i zejscia

ps. IWO_FERCIA jak cos motasz to niezapomnij wypierdolic tych szpanerskich zderzakow i progow ;) sprzedasz na allegro i zastapisz to rurkami np. 2.5" , naprawde nieduzy wydatek a bedziesz zadowolona ;)
..te plastki zweryfikujesz po 2 konkretnych przejazdach...

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pn maja 07, 2007 11:17 pm

reszta zalezy ile mechanik Ci zaspiewa, ale nie powinno byc wiecej jak 300 zyli.
Bartek :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
caterpillar
Posty: 654
Rejestracja: śr paź 06, 2004 12:06 pm
Lokalizacja: Sucha Besk./Krawów/Czasem Krościenko n/d

Post autor: caterpillar » pn maja 07, 2007 11:48 pm

Ojo pisze:Oświeććie mnie Panowie co daje sam body lift?
Czy tylko to, że będzie możliwość wjechania w głębszą o 5 cm wodę bez zamoczenia newralgicznych punktów samochodu?
W Pajero i Ferozie moze cos poprawic dzielnosc terenowa. Natomiast w rockym nie wiele pomoze, on ma seryjnie juz troche wyzej bude osadzona. Z doswiatczenia wiem ze kola, na seryjnych felgach bardziej ocieraja o rame i resory niz o nadkola...
GG: 1105809

Awatar użytkownika
IWO_FERCIA
 
 
Posty: 871
Rejestracja: śr mar 21, 2007 12:43 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: IWO_FERCIA » wt maja 08, 2007 7:38 am

1darek1 pisze:[IWO_FERCIA jak cos motasz to niezapomnij wypierdolic tych szpanerskich zderzakow i progow ;) sprzedasz na allegro i zastapisz to rurkami np. 2.5" , naprawde nieduzy wydatek a bedziesz zadowolona ;)
..te plastki zweryfikujesz po 2 konkretnych przejazdach...
Czyś ty człowieku oszalał ??

Dlaczego mam sprzedawać na allegro ?? schowam w garażu, a jak mi przyjdzie natchnienie na wymianę to założę znowu, przepoleruję lakier i sprzedam auto jako "nie katowane w terenie" :)21

Jak ja kupowałam to też kupiłam nie katowane w terenie a miało popękane resory i spalone sprzęgło ..........

No chyba że trafi się amator na już zmotane w teren......
Rrakieta Rakieta
Arkę Noego zbudował jeden amator Titanica armia profesjonalistów
Noe był kobietą

Awatar użytkownika
1darek1
 
 
Posty: 216
Rejestracja: czw maja 19, 2005 1:40 pm
Lokalizacja: Sucha Beskidzka

Post autor: 1darek1 » wt maja 08, 2007 7:47 am

IWO_FERCIA pisze:
1darek1 pisze:[IWO_FERCIA jak cos motasz to niezapomnij wypierdolic tych szpanerskich zderzakow i progow ;) sprzedasz na allegro i zastapisz to rurkami np. 2.5" , naprawde nieduzy wydatek a bedziesz zadowolona ;)
..te plastki zweryfikujesz po 2 konkretnych przejazdach...
Czyś ty człowieku oszalał ??

Dlaczego mam sprzedawać na allegro ?? schowam w garażu, a jak mi przyjdzie natchnienie na wymianę to założę znowu, przepoleruję lakier i sprzedam auto jako "nie katowane w terenie" :)21
..no tak , chyba ze bedzie jeszcze do czego przykrecic ;)

Awatar użytkownika
Pawelec_wawa
 
 
Posty: 271
Rejestracja: śr kwie 26, 2006 12:15 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Pawelec_wawa » wt maja 08, 2007 10:03 am

a jak ktos potrzebuje to mam klosz z jednej lampy do zderzaka
oddam za piwko :)
lampy juz wymienione :)2 tylny zderzak wyladowal na smietniku
pozdr,
Pawelec gg25932
http://www.warfs.org
Daihatsu Feroza '94

Awatar użytkownika
IWO_FERCIA
 
 
Posty: 871
Rejestracja: śr mar 21, 2007 12:43 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: IWO_FERCIA » wt maja 08, 2007 11:14 am

Ja nie potrzebuje bo mam w słupku :)21
Rrakieta Rakieta
Arkę Noego zbudował jeden amator Titanica armia profesjonalistów
Noe był kobietą

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości