






CO O TYM SąDZICIE

Tu macie parę zdjęć z pierwszego dnia motania

http://gierek77.fotosik.pl/albumy/321399.html
Moderator: s3R
Tak.Ja doskonale zdaję sobie sprawę z tego jak dobre jest to zawieszenie.Ale jestem mechanikiem i na zdrowy rozsądek po oglądnięciu przedniego mostu i radiusów to nie ma innej możliwości pracy jak tylko przez odkrztałcenia radiusa. Podczas pracy całego mostu góra-dól zawias pracuje na gumach w ramie , ale jak most zaczyna chodzić naprzemian np. przy wykrzyżach to albo most się musi skręcaćjogibabuu pisze:praca jest wlasnie na gumach o ktorych piszesz ze sa na sztywno
a jak bys dobrze poczytal literature, to bys sie dowiedzial, ze lr mial najlepsze zawieszenie, w sensie artykulacji zawieszenia, wlasnie dzieki takim, a nie innym, radiusom z panhardem z przodu i wahaczowi centralnemu z wahaczami wleczonymi z tylu.
lepiej sie nie przyznawaj,bo tobie powinno byc wstyd....Gierek pisze:Ale jestem mechanikiem
piszesz ze machanik jestes, a mylisz skok amortyzatora ze skokiem zawieszenia.Gierek pisze:Jak nie masz modyfikacji to możesz mieć max 22cm - skok amortyzatorów.
I to też jest max różnica w wychyleniu org. zawiasa LR
Boję się że jak dam amorki o skoku 40cm to pourywam radiusy
Staryjogibabuu pisze:piszesz ze machanik jestes, a mylisz skok amortyzatora ze skokiem zawieszenia.Gierek pisze:Jak nie masz modyfikacji to możesz mieć max 22cm - skok amortyzatorów.
I to też jest max różnica w wychyleniu org. zawiasa LR
Boję się że jak dam amorki o skoku 40cm to pourywam radiusy
pomysl chwile gdzie amor, a gdzie kolo i jak sie most uklada przy jednym kole w gorze a jednym w dole.
pomierze i ci powiem ile jest skoku, ale wiele wiecej niz te twoje 22.
odkształcają sięGierek pisze:Wciąż nie wiem czy radiusy odkształcają się podczas pracy![]()
Czy ktoś zna na to pytanie odpowiedz![]()
No w końcu ktoś odpowiedział na pytanie. DziękiMisiek Bielsko pisze:Ech... semantyka.
Radius sie nie wygina, bo to kawal kutego zelaza. Poddaja sie gumy, skreca sie tez przy mocowaniu do ramy (os obrotu wahacza).
Nie wiem, o jakim zawiasie z rurek mowisz, ale to do mnie nie przemawia.
Nie przemawaia rowniez skok mostu 40cm, bo z daihatsu zrobisz tzw. sralnie dla zyraf, czy tez kurnik, ktory przewroci sie na pierwszym trawersie. Dla przypomnienia:
-mosty rr nie sa oszalamiajaco szersze od tych z daihatsu,
-auto jest krotkie - mniej stabilne w zwiazku z tym,
-przy zawieszeniu zaleznym (sztywny most) uzyskanie naprawde duzego skoku zawieszenia mozliwe jest tylko dzieki zwiekszeniu odleglosci most-rama, czyli podniesieniu auta...
-przy zakladanym skoku 40cm kazdy radius okaze sie za krotki, to samo panhard, czyli jezdzic sie tym nie bedzie dalo.
Trochę z innej beczki panie Czesław Jarząbekczesław&jarząbek pisze:odkształcają sięGierek pisze:Wciąż nie wiem czy radiusy odkształcają się podczas pracy![]()
Czy ktoś zna na to pytanie odpowiedz![]()
w sytuacji gdy praca polega na przydzwonieniu syfem w betonowy filar wiaduktu na przykład
http://www.lr.pl/grafiki/tomcat/team/fu ... am_030.jpg
Nie 40cm nad mostem, ale 20 plus odboj, czyli 25cm - niemalo. Nie mowie, ze to nie mozliwe, ale ciezko bedzie zrobic to dobrze tak, zeby auto bylo stabilne, zwlaszcza krotki i waski rocky.Gierek pisze:
A jeśli chodzi o te 40cm skoku to nie będzie sralnia dla żyrafbo 40cm dzieli się na dwa - czyli autko w spoczynku stoi na 20cm i ma możliwość odprężenia zawiasa też o 20cm - czyli normalne zawieszenie o trochę większym skoku
Nie mam zamiaru postawić ramę 40 cm nad mostami
Litości
![]()
Może bedziesz jechał Misiek na Cieszyn , albo Wisłę to wpadnij.Pogadamy
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość