Nasze zmoty, czyli zdjęcia i opisy przeróbek sensownych.
: wt gru 04, 2007 6:42 pm
Bezsensowne może też wrzucajcie, niech będą przestrogą 

- samochodowe rajdy terenowe - forum serwisu www.rajdy4x4.pl -
http://forum4x4.pl/
ja to się nie znam ale czemu przód a nie tył ?Gierek pisze:12.- blokada 100% przedniego mostu ( ale jeszcze nie jestem pewien)
co do wyjechania się nie będę wypowiadał czy tył lepszy czy przódGierek pisze:Blokada o jakiej myślę to cały kit wraz z półosiami.Po zamontowaniu most robi się prawie niezniszczalny.Jak wsadzę 100% w tylny most , a rozwalę w ciężkim terenie przód to na tyle i tak nie wyjadę , a jak padnie tył , a w przednim będzie blokada to bez większych problemów można dojechać do mety. Nie mam racji![]()
Jeżdziłem RR-em z taką blokadą i kieruje się normalnie.Poza tym włączasz ją tylko w razie trudności , a nie wymiatasz non-stopTRAWOLT pisze:co do wyjechania się nie będę wypowiadał czy tył lepszy czy przódGierek pisze:Blokada o jakiej myślę to cały kit wraz z półosiami.Po zamontowaniu most robi się prawie niezniszczalny.Jak wsadzę 100% w tylny most , a rozwalę w ciężkim terenie przód to na tyle i tak nie wyjadę , a jak padnie tył , a w przednim będzie blokada to bez większych problemów można dojechać do mety. Nie mam racji![]()
natomiast jest teoria, że z blokadą przodu jest trochę problem ze skręcaniem![]()
btw co to za blokada?
Blokada piszesz z półosiami to pewnie Maxi DriveGierek pisze:Jeżdziłem RR-em z taką blokadą i kieruje się normalnie.Poza tym włączasz ją tylko w razie trudności , a nie wymiatasz non-stop![]()
Co ta za blokada dokładnie nie wiem.Cały kit z UK przychodzi no i się wkłada
Co do tego gdzie jaka blokada będzie to muszę jeszcze pomyśleć bo to spory wydatek. Jednak wciąż z dwojga myślę ze lepsza na przodzie bo tam jest silnik i obciążenie osi większe.Co do podjazdów to w razie awarji można na wstecznym podjechaćTRAWOLT pisze:Blokada piszesz z półosiami to pewnie Maxi DriveGierek pisze:Jeżdziłem RR-em z taką blokadą i kieruje się normalnie.Poza tym włączasz ją tylko w razie trudności , a nie wymiatasz non-stop![]()
Co ta za blokada dokładnie nie wiem.Cały kit z UK przychodzi no i się wkłada
Tu masz trochę o najpopularniejszych blokadach w LR: http://www.lr.pl/blokady.html
Co do blokady 100% przód/tył to nie bardzo chcę się wypowiadać ale tak na szybkiego:
- przy zjeździe blokada raczej niepotrzebna
- przy podjeździe dociążony jest tył samochodu więc chyba lepiej blokadę mieć z tyłu
- na płaskim to totolotek ale mając na uwadze teorie że powinno się zapinać przed wjazdem, a nie jak się utknie to wydawałoby się lepiej z tyłu zachowując pełną manewrowość przodu.
Jak uczeni w piśmie twierdzą głównym problemem w mostach LR są dwu satelitowe dyfry, a półośki jako tako jeżdżą - 2 tonowe disco czy RR jakoś jeżdżą i można powiedzieć że 32" jest "standardem". Twój samochód raczej do ciężkich nie będzie się zaliczał a i oponki 32" to też nie jakiś ekstrem dla tych mostów, więc nie wiem czy lepszym rozwiązaniem w podobnym budżecie nie byłoby 100% tył bez półosi, a na przód np. truetrac, a z czasem można kombinować dalej. Zwróć także uwagę, że żeby mieć "niezniszczalny" przód to jest też dodatkowo mowa o wzmacnianych przegubach. Zresztą ja to się nie znam, więc poczytaj dział LR i popytaj tych co na tym zęby stracili.
![]()
PS. Jak już się zdecydujesz na tą blokadkę z UK to chętnie na PW dowiem się skąd, jak i za ile![]()
Dam.Aparat mi nawalił i dziś jadę po nowymazvr pisze:moze jakies fotki
abstrachując od zmototekstu kolegi (nie czytałem, bo za długi jak na moją starczą mini percepcję),TRAWOLT pisze:ja to się nie znam ale czemu przód a nie tył ?Gierek pisze:12.- blokada 100% przedniego mostu ( ale jeszcze nie jestem pewien)
Dzięki za rade, tak zrobię pośmigam troszkę tak jak jest, auto na razie mnie nie zawiodło. Mamy tu u nas w Radomiu tor off-roadowy, troszke potrenuje, a potem sie zobaczy.Misiek Bielsko pisze:Masz dobre auto, dobre opony, wiec na poczatek to zacznij jezdzic tym, co masz. Podnoszenie rocky'ego nie bedac jego swiadomym uzytkownikiem jest bez sensu....