PERSICHINI 4x4 M+S - co to warte???

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

Awatar użytkownika
valdi99
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn cze 04, 2007 6:45 pm
Lokalizacja: wyszkowskie

PERSICHINI 4x4 M+S - co to warte???

Post autor: valdi99 » wt gru 11, 2007 12:28 am

http://www.opony.us/index.php?products= ... d_id=10131

Ktoś zna te kapcie? Bieżnik podobny do Simexa chyba, a wg lakonicznego opisu "terenowe" :roll: ale co to jest warte? szukam kapci na zimę (a najlepiej to całoroczne) ale żeby na czarnym też robiły, jeżdżę tak 50/50 na czarnym/w terenie...
Niegdyś Feroza, obecnie Land Rover Discovery I, 2.0Mpi '95 (gaz sekwencja).

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: barteks » wt gru 11, 2007 9:26 am

"letnie", 50% asfalt? przeciez ten potfor z linka nie da ci żyć na asfalcie.
Kup sobie jakieś AT, z łagodnym bieżnikiem.
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » wt gru 11, 2007 9:32 am

E tam. To jest kopia geolandera.
Popularna opona.
Ale co to ma z M+S wspólnego to nie wiem. Zwykły eMTek.
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
valdi99
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn cze 04, 2007 6:45 pm
Lokalizacja: wyszkowskie

Post autor: valdi99 » wt gru 11, 2007 10:05 am

Dzięki za odpowiedzi ale proszę o jeszcze :wink: Szukałem i czytałem forumowe porady dotyczące opon i zaczynam się w tym gubić... Ja wiem, że nie ma uniwersalnych opon "do wszystkiego", ale na razie nie stać mnie na 2 lub 3 komplety a muszę coś wybrać... Doradźcie co, gdy moja jazda to może nie, jak pisałem 50/50, ale 40/60 z przewagą jednak terenu (ale bez ekstremy). Dojazd do domu mam szutrem z dziurami jak ser szwajcarski a teren w jaki z powodu pracy i hobby jeżdżę, to głównie podmokłe łąki i błocko, czasem zaorana rola i piaszczyste ścieżki przez wydmy, lasami też się zdarza na przełaj. Takie all terrain... Oczywiście czarnym do miasta, urzędu, na zakupy etc. Pasowałyby mi zatem jakieś całoroczne 4-sezonowe kapcie, robiące w terenie ale i trzymające się czarnego i bezpieczne zimą. Jest w ogóle coś takiego?

AT-eki mówicie... a robią w terenie? Aktualnie mam szosówki, które jeszcze ze 2-3 lata pochodzą, ale na błoto są do doopy, więc wolałbym takie trochę "bardziej terenowe".

Znajomy zachwala mi BRIDGESTONE WINTER DUELER, kierunkowe, M+S, ale nie wiem czy będą dla mnie dobre...

Czy dobrze kojarzę, że M+S to Mud+Snow (błoto i śnieg)?

A jeszcze - jakie są konsekwencje jazdy latem na zimówkach?
Niegdyś Feroza, obecnie Land Rover Discovery I, 2.0Mpi '95 (gaz sekwencja).

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » wt gru 11, 2007 10:23 am

Moim zdaniem najlepsza opona całoroczna to BFG AT.
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
Colorado
 
 
Posty: 968
Rejestracja: śr mar 22, 2006 4:43 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Colorado » wt gru 11, 2007 10:42 am

s3R pisze:Moim zdaniem najlepsza opona całoroczna to BFG AT.
A w wersji niskobodzetowej Insa Turbo Dakar
Cholerna sprezynka

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16844
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kabal » wt gru 11, 2007 10:54 am

a ja używam mtka o takim samym kształcie bieżnika jak w linku. Jeżdżę autem na codzień po czarnym i rekreacyjnie w teren. Po śniegu też już na nich jechałem i daje radę. Trzeba tylko pamiętać jakie ma się opony gdy robi się ślisko i dostować prędkość do warunków na drodze. Aha, pow 60-70 km/h proponuję głośniej audio, bo głośne są.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
romankr
 
 
Posty: 140
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 6:06 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: romankr » wt gru 11, 2007 6:58 pm

Aha, pow 60-70 km/h proponuję głośniej audio, bo głośne są.[/quote]


kolego chyba nie miałeś jaków albo simex w aucie to są głośne oponki,
a te z linka chyba najlepiej spisują się na asfalcie jeśli chodzi o głośność
Daihatsu Rocky 2,8 td 87r dawca
Daihatsu Rocky 2,8 td 86r gotowy

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16844
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kabal » wt gru 11, 2007 8:33 pm

Wiesz, ja nie narzekam, całkiem sobie radzą ;) i na asfalcie i w terenie, co nie zmienia faktu, że po 700 km(a od przypadku mi się zdarza) głowa trochę od tego wycia boli. Simex to już 100% hardcore jak dla mnie.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
miki.skr
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pt lis 23, 2007 10:03 am
Lokalizacja: Skrwilno-Pruszków

Post autor: miki.skr » pn gru 17, 2007 2:25 pm

romankr pisze:Aha, pow 60-70 km/h proponuję głośniej audio, bo głośne są.

kolego chyba nie miałeś jaków albo simex w aucie to są głośne oponki,
a te z linka chyba najlepiej spisują się na asfalcie jeśli chodzi o głośność[/quote]


Ja mam takie na samuraiu i wcale nie są takie głośne. Jeżeli chodzi o teren to nadaja sie ale zalezy w jaki teren bo na torfy sa nie za bardzo, bo sie saklejają i sprawiaja wrażenie opony łysej taka jest moja opinia. Teraz zmieniam na kopię simexa bo te są za ciche terenowe auto muśi by głośne. A na asfalt to musi być samohód osobowy.
Boże spraw także żeby błota nigdy nie zabrakło...=)

Awatar użytkownika
romankr
 
 
Posty: 140
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 6:06 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: romankr » pn gru 17, 2007 4:29 pm

w torfie simex też będzie się zaklejał, co nie zmienia faktu że jest najlepszą oponą terenową :)2
Daihatsu Rocky 2,8 td 87r dawca
Daihatsu Rocky 2,8 td 86r gotowy

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Post autor: tomek 79 » pn gru 17, 2007 4:38 pm

Valdi moge smialo doradzic ci te oponki z linku :)2 sam mialem takie ale jeszcze jako MALATESTA bieznik identyko. Znosne na asfalcie i fajne robia w blocie,a zima faktycznie powoli.Pozdro

Awatar użytkownika
valdi99
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn cze 04, 2007 6:45 pm
Lokalizacja: wyszkowskie

Post autor: valdi99 » sob gru 29, 2007 11:55 pm

Dzięki :)2 A zapytam jeszcze o Fuldy TRAMP TRAC M+S. Jak takie gumy terenowe będą się spisywać na czarnym? Głośniej, gorsza przyczepność, szybsze zużycie - coś jeszcze..?
Niegdyś Feroza, obecnie Land Rover Discovery I, 2.0Mpi '95 (gaz sekwencja).

Awatar użytkownika
valdi99
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn cze 04, 2007 6:45 pm
Lokalizacja: wyszkowskie

Post autor: valdi99 » sob sty 12, 2008 8:55 pm

No i nabyłem sobie te Fuldy TRAMP TRAC. Auto więcej żłopie, gumy wyją trochę powyżej 70km/h, na lodzie ślisko, ale w śniegu, piachu, błocie i lesie - robią bardzo dobrze! Wyraźnie też odczuwam że gumy są bardziej elastyczne, mniej trzęsie, lepiej wybierają dziury w czarnym - ogólnie zadowolony jestem!
Niegdyś Feroza, obecnie Land Rover Discovery I, 2.0Mpi '95 (gaz sekwencja).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości