FERCIA NIE PALI , co robic???????

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

korek20
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: pt gru 21, 2007 10:22 am

FERCIA NIE PALI , co robic???????

Post autor: korek20 » pt gru 21, 2007 11:05 am

Wie ktos może co sie dzieje ??? Przy zimnym silniku pali od strzału ,ale gdy ja zgasze i chce znów odpalic to już nieda rady , a przy dłuższej pracy na wysokich obr. katalizator tak sie grzeje az sie robi czerwony

Awatar użytkownika
daro 16v
 
 
Posty: 844
Rejestracja: czw sie 16, 2007 9:21 am
Lokalizacja: slask

Re: FERCIA NIE PALI , co robic???????

Post autor: daro 16v » pt gru 21, 2007 12:02 pm

korek20 pisze:Wie ktos może co sie dzieje ??? Przy zimnym silniku pali od strzału ,ale gdy ja zgasze i chce znów odpalic to już nieda rady , a przy dłuższej pracy na wysokich obr. katalizator tak sie grzeje az sie robi czerwony
czerowny katalizator to bardzo dobra oznaka-jest sprawny i to jego normalne warunki pracy a co do zlego palenia ,moze silnik ma juz tak duze przedmuchy ze poprostu nie chce palic,bierze Ci olej?jak z moca autka?i czy stało sie to nagle czy stopniowe problemy z zapalaniem?
Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności

korek20
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: pt gru 21, 2007 10:22 am

FERCIA NIE PALI , co robic???????

Post autor: korek20 » pt gru 21, 2007 1:47 pm

olej i moc w jak najlepszym porządku , stało sie to po tym jak umyłem silnik .bo miałem peknięta pokrywe klawiatury i przez to mi troche zaolejiło silnik wczesniej miał tylko spadki obr. na jałowym biegu jak by sie dławił. Co do katalizatora to troche dziwne zeby az tak sie nagrzewał jak bym go wsadził do pieca i chciał hartowac

Awatar użytkownika
daro 16v
 
 
Posty: 844
Rejestracja: czw sie 16, 2007 9:21 am
Lokalizacja: slask

Re: FERCIA NIE PALI , co robic???????

Post autor: daro 16v » pt gru 21, 2007 2:14 pm

korek20 pisze:olej i moc w jak najlepszym porządku , stało sie to po tym jak umyłem silnik .bo miałem peknięta pokrywe klawiatury i przez to mi troche zaolejiło silnik wczesniej miał tylko spadki obr. na jałowym biegu jak by sie dławił. Co do katalizatora to troche dziwne zeby az tak sie nagrzewał jak bym go wsadził do pieca i chciał hartowac
z katem to normalka czym myłes silnik?
Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności

Awatar użytkownika
pibis
 
 
Posty: 231
Rejestracja: czw lip 20, 2006 6:14 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: pibis » pt gru 21, 2007 3:36 pm

No nie wiem czy taka normalka. Kat się grzeje to rozumiem, ale w mojej ferze nigdy nie nagrzał się tak, żeby świecić. Miałem walnięte zawory wydechowe, to mi paliwo do kata wypluwał. Nagrzewało się tak, ze cały tunel był gorący, a z gum na których wisi układ wydechowy aż dym szedł. Ale NIGDY aż do czerwoności. Sytuacja, w której tunel jest gorący od kata, nie jest normalna, chociaż w zimie wielu by chciało mieć ogrzewanie podłogowe.

Awatar użytkownika
daro 16v
 
 
Posty: 844
Rejestracja: czw sie 16, 2007 9:21 am
Lokalizacja: slask

Post autor: daro 16v » pt gru 21, 2007 3:46 pm

pibis pisze:No nie wiem czy taka normalka. Kat się grzeje to rozumiem, ale w mojej ferze nigdy nie nagrzał się tak, żeby świecić. Miałem walnięte zawory wydechowe, to mi paliwo do kata wypluwał. Nagrzewało się tak, ze cały tunel był gorący, a z gum na których wisi układ wydechowy aż dym szedł. Ale NIGDY aż do czerwoności. Sytuacja, w której tunel jest gorący od kata, nie jest normalna, chociaż w zimie wielu by chciało mieć ogrzewanie podłogowe.
kolega mowi o kolorze katalizatora czyli wkladu ceramicznego badz metalowego wewnatrz to normalne poniewaz katalizator toinaczej dopalcz spalin.Chyba ze autor tematy pomylil fakty i jest jak piszesz czyli metalowa obudowa jest czerwona to jest nie wskazane i nie dopuszczalne kat moze spowodowac zapalenie sie auta od spodu-najczesicej konserwacja sie pierw zapali a pozniej juz wszystko idzie..wiec niech autor postu sprecyzuje czy zewnatrz sie grzeje do czerwonosci czy sam katalizator -dopalacz>?
Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności

Awatar użytkownika
pibis
 
 
Posty: 231
Rejestracja: czw lip 20, 2006 6:14 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: FERCIA NIE PALI , co robic???????

Post autor: pibis » pt gru 21, 2007 11:34 pm

daro 16v pisze:Co do katalizatora to troche dziwne zeby az tak sie nagrzewał jak bym go wsadził do pieca i chciał hartowac
Wydaje mi się, że to oznacza, że koledze kat się do czerwoności nagrzewa. Zauważ, że raczej by do gorącego do środka nie dał rady zajrzeć!

Awatar użytkownika
daro 16v
 
 
Posty: 844
Rejestracja: czw sie 16, 2007 9:21 am
Lokalizacja: slask

Re: FERCIA NIE PALI , co robic???????

Post autor: daro 16v » sob gru 22, 2007 9:50 am

pibis pisze:
daro 16v pisze:Co do katalizatora to troche dziwne zeby az tak sie nagrzewał jak bym go wsadził do pieca i chciał hartowac
Wydaje mi się, że to oznacza, że koledze kat się do czerwoności nagrzewa. Zauważ, że raczej by do gorącego do środka nie dał rady zajrzeć!
noi fakt moje doswiadczenia sa z warsztatowego podnosnika jak sie zmienia tlumiki i auto przyjedzie -zdarzysz zgasic silnik podniesc wyciac tlumin a on jeszcze czerwony,a na zapalonym aucie wyglada to przerazajaco.jesli rzeczywiscie koledze zagrzewa sie zewnetrznie do czerwonosci to niech cos z tym od razu robi bo jeszcze spali auto przy okazji...moze sie po prostu zagrzal kat i spaliny sie kotłuja przed katem ...jesli ceramik to pewnie sie stopil juz nie dopala spalin tylko je zatrzymuje
Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności

korek20
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: pt gru 21, 2007 10:22 am

FERCIA NIE PALI , co robic???????

Post autor: korek20 » pn gru 24, 2007 8:20 am

:D fercia zrobiona , okazało sie ze po tym nieszczesnym, myciu woda poiszla na swiece i zamoczyło przewody . wystarczyło je wyczyścic i , aprzewody wysuszyc , cho itak mysle ze musze je wymienic . Co do kata , też pzrypuszczam ze jest padnięty i do wymiany

Awatar użytkownika
Gierek
 
 
Posty: 824
Rejestracja: śr paź 31, 2007 11:51 pm
Lokalizacja: Skoczów

Re: FERCIA NIE PALI , co robic???????

Post autor: Gierek » pn gru 24, 2007 8:50 am

korek20 pisze::D fercia zrobiona , okazało sie ze po tym nieszczesnym, myciu woda poiszla na swiece i zamoczyło przewody . wystarczyło je wyczyścic i , aprzewody wysuszyc , cho itak mysle ze musze je wymienic . Co do kata , też pzrypuszczam ze jest padnięty i do wymiany
A mnie się kolego wydaje że ten kat. to objaw zbyt dużej ilości spalanego paliwa. Jeśli auto na gażniku to się np. ssanie automatyczne nie wyłącza , jesli na wtrysku to zamiast ssania jest zwiększenie dawki wtrysku , sterowane temp. silnika.Objawy o których piszesz - kiepskie zapalanie na ciepło i czerwony kat to wręcz książkowe objawy takiej usterki. Jak problem nie ustąpił to se to sprawdź. Pozdro.
Jestem na odwyku!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość