Strona 1 z 2
Intercooler
: pn lut 04, 2008 11:11 am
autor: Ojo
Potrzebne mi sa fotografie komory silnika rockiego z intercoolerem.
Gdyby któryś z kolegów..... byłbym wdzięczny

: wt lut 05, 2008 10:52 am
autor: rockold
Proszę bardzo:
jakby trzeba było coś jeszcze to pisz...
: wt lut 05, 2008 8:17 pm
autor: Ojo
Dzięki piekne...
Zastanawiam sie czy nie dołożyć do mojego Td literki i.
Jakbyś mógł pstryknąc pod tym kątem parę fotek moja wdzięczność byłaby jeszcze większa

A jakbyś miał jakieś sugestie.... to też chętnie....
: wt lut 05, 2008 9:18 pm
autor: profesorr
Ojo,inna atrapa,pas przedni,inne uchwyty w puszcze filtra powietrza,trzeba ciąć pas pod rury i wyciąć szerzej otwory pod kierunki bo w nowym pasie są troszke przestawione...,tak na początek

: wt lut 05, 2008 9:19 pm
autor: profesorr
aha belka do zamka klapy z poprzeczką też troszke inna...
: śr lut 06, 2008 7:11 am
autor: Ojo
To minusy......
A plusy???
: śr lut 06, 2008 7:58 am
autor: profesorr
ciasniej i ładniej pod maską i masz ..i..
: śr lut 06, 2008 9:00 am
autor: Ojo
Dzięki...
chyba mnie zniechęciłeś

: śr lut 06, 2008 2:44 pm
autor: Tomstar
Ciekawe ile te ...i... dałoby koników w takim dl 50?
Może by wytrzymał ten napór mocy

: śr lut 06, 2008 3:11 pm
autor: s3R
z DL 51 na 52 jest jakieś 12 koni. 52 ma intercooler. ale to nie jest takie proste...
: śr lut 06, 2008 3:30 pm
autor: daniel sto
Ojo pisze:Dzięki piekne...
Zastanawiam sie czy nie dołożyć do mojego Td literki i.
Jakbyś mógł pstryknąc pod tym kątem parę fotek moja wdzięczność byłaby jeszcze większa

A jakbyś miał jakieś sugestie.... to też chętnie....
Wydaje mi się, że gra nie jest warta świeczki.
Ojo- rozrusznik

: śr lut 06, 2008 3:51 pm
autor: Tomstar
Pierwszy raz miałbym auto powyżej 100 koni
Pewnie nie warto motać bo i tak auto idzie jak rakieta

: śr lut 06, 2008 5:46 pm
autor: Ojo
Fakt ...
przedtem miałem zwykłe 2,8 D i byłem zadowolony i gdyby nie to że dymił jak lokomotywa nie robiłbym zamiany na TD.
Teraz jest jeszcze fajniej...
http://pl.youtube.com/watch?v=KNet-SngYXA
: czw lut 07, 2008 3:07 am
autor: rockold
Ojo pisze:Fakt ...
przedtem miałem zwykłe 2,8 D i byłem zadowolony i gdyby nie to że dymił jak lokomotywa nie robiłbym zamiany na TD.
Teraz jest jeszcze fajniej...
http://pl.youtube.com/watch?v=KNet-SngYXA
No ładnie ładnie

,
Ojo zdradził byś co za patent masz zrobiony z zawieszeniem ze tak ładnie pracuje i wysoko stoi

: czw lut 07, 2008 12:26 pm
autor: Ojo
Żadnej wiedzy tajemnej w zawieszenie nie angażowałem.
Mamy w Czersku niezłego fachowca od resorów, który oryginały trochę przeklepał. Reszta zajął się Karol, dołożyliśmy po jednym piórku od poldka i przedłuzyliśmy trochę wieszaki. Detale typu ile cm .... u żródła czyli Karola jak tylko skończy sie szkolić czyli w kwietniu. Powinienem jeszcze zmienić amortyzatory, bo te pompki od roweru co mam sa troche za słabe.
I jeszcze jeden filmik
http://pl.youtube.com/watch?v=SU1_cSif_Qs
Te piski i stuki w tle to naderwany wydech....
: czw lut 07, 2008 3:23 pm
autor: romankr
Panowie warto jeździłem dl 50 teraz mam dl 52 i niech nikt mi nie mówi że nie ma wielkiej różnicy

z tym pasem, zamkiem to Profesor troszkę przesadził, mi udało się zrobić na starym pasie przednim i nawet atrapy nie zmieniałem, jest dalej na okrągłe światła.
A trzeba zrobić:
otwór na rury interkulera
przerobiś obudowe filtra
i rury z turbiny do interkulera też trzeba zmotać

: czw lut 07, 2008 11:45 pm
autor: profesorr
nie mówiłem że się nie da tylko odpowiedziałem co jest inne albo inaczej...
: śr lut 13, 2008 11:37 pm
autor: daihatsu_rocky_evo
Też się do tego przymierzam, nawet chłodniczka czeka już od ośmiu miesięcy i doczekać się nie może

Przyglądałem się temu z 10 godzin i myślę że trochę roboty jest i może nie będzie wyglądało na fabrykę ale przecież to ma przede wszystkim ma robić a nie wyglądać

prawda? A co do różnicy w działaniu to te 15 koników więcej to plus ale najważniejszy jest dostęp do momentu obrotowego już przy 1800 obr a nie przy 2200 co przy podjazdach robi wielką różnicę. Tak więc ja jestem za.
: czw lut 14, 2008 8:00 am
autor: profesorr
jeśli nie skorygujesz dawki paliwa(nie zwiększysz)to po dołożeniu interkulera przesuniesz do góry o jakies 300-400 obrotów moment w którym turbina będzie dawała maksa cisnienia,i później też będzie zaczynać działać,zobacz jaką masz drogę z turbiny do kolektora ssącego bez interkulera a z interkulerem,zanim zrobi ciśnienie w tylu wężach przy tej dawce paliwa to trochę jej zejdzie i stąd będzie opóznienie...bez korekcji pompy interkuler nic nie da...
: czw lut 14, 2008 10:27 am
autor: romankr
o i ty się nie wypowiadam

: czw lut 14, 2008 3:04 pm
autor: daihatsu_rocky_evo
No to to jest oczywiście prawda. Bez regulacji żaden "Tuning" nie zadziała, nawet najdroższy. Ale to to już nie jest duży problem. Strojenie to sama przyjemność jak widać efekty

: czw lut 14, 2008 3:22 pm
autor: rockold
Ojo pisze:Dzięki piekne...
Zastanawiam sie czy nie dołożyć do mojego Td literki i.
Jakbyś mógł pstryknąc pod tym kątem parę fotek moja wdzięczność byłaby jeszcze większa

A jakbyś miał jakieś sugestie.... to też chętnie....
Coś pstryknąłem:

: czw lut 14, 2008 9:46 pm
autor: Gierek
A jakby inercooler na płasko nad silnik , i wlot w masce zrobić?? Byłby blisko , i przewody krótkie

: pt lut 15, 2008 2:47 am
autor: daihatsu_rocky_evo
No też o tym myślałem, w końcu tak ma Pajero i nowy GR np.. Tylko czy tam się zmieści?
: pt lut 15, 2008 8:57 am
autor: Gierek
daihatsu_rocky_evo pisze:No też o tym myślałem, w końcu tak ma Pajero i nowy GR np.. Tylko czy tam się zmieści?
Jak kawałek maski wytniesz to się zmieści.Trzeba niestety dać elektryczny wentylator , żeby przy wolnej jęździe robiło.