Feroza, Wildcat, Rocky
Moderator: s3R
-
waldi5
- jestem tu nowy...

- Posty: 14
- Rejestracja: pn lut 25, 2008 2:44 pm
- Lokalizacja: ruda śląska
Post
autor: waldi5 » pn lut 25, 2008 3:30 pm
Cześć ! mam dobrą i sprawdzoną przezemnie informację z jakiego auta pasują resory do Ferozy r.91-(z Isuzu troper 3 drzwiowy-mam u swojej zamontowane i jest ok!.) Bak na paliwo pasuje ze Skody Faworit (jest z plastyku więc nie zgnije) mam też zamontowany - trochę trzeba pokombinować z przewodami gumowymi - 2 kolanka gumowe z fiata126p z wlewu paliwa i około25cm rury aluminiowej fi 50mm - cały bak wisi na szelkach tak jak w Polonezie więc trzeba zamontować do ramy 2 kątowniki z otworami na te szelki dobrać wymiary według własnych potrzeb no i jeszcze jakąś osłonę z blachy od dołu zbiornika dodam jeszcze że czujnik i wskażnik poziomu paliwa musi być ze Skody bo z Ferozy nie pasuje

!!

.
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » pn lut 25, 2008 8:05 pm
Jeżeli główne pióro jest całe,to reszta jest banałem,albowiem pióra mają stand szerokość i można coś dobrać.A to dolne, jebitne to raczej nie pęka
Zbiornik paliwa to sobie ocynowałem /wszystkie wżery,mimo że dziur nie było/-ale polecam tą pracę tylko cierpliwym.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
Kaszi
-

- Posty: 131
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 9:21 pm
- Lokalizacja: Rejowiec
Post
autor: Kaszi » pt mar 07, 2008 8:20 am
resor idealnie pasuje od żuka tylko otwory trzeba przewiercić w drugim miejscu i oczywiście w zależności od potrzeb odjąć pióra . Osobiście to robiłem w kilku dayhatsu narażie żaden nie złamał się;zalety to bardzo tani,bardzo łatwy dostęp ,bardzo tanie tulejki ,koszt 2 resorów z tulejkami to 40 -50 zł ,kupując resory na auto złomie ,a tulejki nowe w sklepie ,resztę we własnym zakresie

-
Koni

- Posty: 656
- Rejestracja: sob paź 15, 2005 8:08 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Koni » sob mar 08, 2008 12:37 am
Kaszi pisze:resor idealnie pasuje od żuka tylko otwory trzeba przewiercić w drugim miejscu i oczywiście w zależności od potrzeb odjąć pióra . Osobiście to robiłem w kilku dayhatsu narażie żaden nie złamał się;zalety to bardzo tani,bardzo łatwy dostęp ,bardzo tanie tulejki ,koszt 2 resorów z tulejkami to 40 -50 zł ,kupując resory na auto złomie ,a tulejki nowe w sklepie ,resztę we własnym zakresie

Kupując resory na złomie dobrze jest oddać je do kowala przed montażem

Można też jechać od razu do takiego zakładu - co trzeba wymieni, co sie da wyklepie a koszt nie zabije, poważnie

gg 3041301
-
waldi5
- jestem tu nowy...

- Posty: 14
- Rejestracja: pn lut 25, 2008 2:44 pm
- Lokalizacja: ruda śląska
Post
autor: waldi5 » wt mar 18, 2008 11:39 am
Cześć! to znowu ja - metodą prób i błędów doszedłem do wniosku że jednak najlepszym rozwiązaniem w baku jest zamontowanie oryginalnego czujnika o ile jest dobry.Bak z fawority ma grube ścianki (6mm) więc można zrobić otwór około( 43mm średnicy) po tej stronie co jest wyjście wlewu paliwa.Ze skodowskiego czujnika zostawiamy tylko rurki-paliwową i zwrotną resztę można urwać i wywalić.Acha i jeśli ktoś ma silnik na wtrysku to do recylkulatora spalin potrzebna jest jeszcze jedna rurka w dowolne miejsce w baku sobie zamontować bo w skodzie jest w sumie 5 wyjść z baku a potrzeba 6.Przy montażu czujnika trzeba wykonać pierścień z niemetalu z otworami tak jak w czujniku i założyć go od wewnątrz baku(najlepiej te otwory ngwintować i wkręcić szpilki na stałe) wszystko razem skręcić do kupy i gotowe(nie zapomnieć o uszczelnieniu)!
-
orzelek8
- jestem tu nowy...

- Posty: 12
- Rejestracja: pt mar 28, 2014 11:34 pm
Post
autor: orzelek8 » pn sie 25, 2014 9:09 pm
Witam, dopadł mnie problem dziurawego zbiornika i po przejrzeniu forum ten wątek wydaje mi się najbardziej pomocny. Chwilowo problem ,,załatany" cyną ale na dłuższą metę chciałbym wykorzystać doświadczenie kolegi valdi5. Jak się sprawuje zbiornik od faworitki ?
w jaki sposób zainstalowałeś 6 króciec od recylkulatora spalin - może wystarczyłby jakiś trójnik na jednym z istniejących wyjść i podłączenie do niego np dwóch jednocześnie rurek do odpowietrznika. Jak to wykombinowałeś ? A ten czujnik poziomu paliwa od skody dlaczego nie pasuje do ferozy, czy chodzi o parametry potencjomeru czy o złącze ?
Z góry dziękuję za pomoc.
pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości