Problem z przełączanie na 4x4-potrzebuje porady jestem zielo
Moderator: s3R
Problem z przełączanie na 4x4-potrzebuje porady jestem zielo
Mam pytanie cos mi sie dzieje z napedem 4x4, kiedy przelaczm wajche na 4x4 nie zalacza sie od razu przedni naped dopiero po jakims czasie i to z hukiem tak jakby cos zaskakiwalo?? kiedy juz zalapie to przy maksymalnym skrecie cos stuka?? to jeszcze nie koniec problemów kiedy wylaczam 4x4 cos stuka puka az w koncu sie przestaje po okolo 2 km??
Prosze o pomoc bo jestem zielony w temacie, kupilem auto bo jest mi potrzebne do pracy?
z gory dziekuje za pomoc i zrozumienie
Prosze o pomoc bo jestem zielony w temacie, kupilem auto bo jest mi potrzebne do pracy?
z gory dziekuje za pomoc i zrozumienie
sprzegielka masz napewno tylko jakie......automaty czy manuale?jesli sam nie jestes w stanie tego wywnioskowac to poszukaj kogos bardziej kumatego badz smigaj do mechanika.przemas_s pisze:nie wiem czy sprzegielka czy automaty nie wiem o co chodzivandall1 pisze:Sprzęgiełka?Automaty?
podam model feroza 97' 1,6 silnik
Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
w jaki sposob moge sprawdzic jakie sa to sprzegielka?daro 16v pisze:sprzegielka masz napewno tylko jakie......automaty czy manuale?jesli sam nie jestes w stanie tego wywnioskowac to poszukaj kogos bardziej kumatego badz smigaj do mechanika.przemas_s pisze:nie wiem czy sprzegielka czy automaty nie wiem o co chodzivandall1 pisze:Sprzęgiełka?Automaty?
podam model feroza 97' 1,6 silnik
jaka jest roznica jesli manualne to co moze byc przyczyna
a jesli automatyczne to ...

- daihatsu_rocky_evo
- jestem tu nowy...