Problem z przełączanie na 4x4-potrzebuje porady jestem zielo
Moderator: s3R
Problem z przełączanie na 4x4-potrzebuje porady jestem zielo
Mam pytanie cos mi sie dzieje z napedem 4x4, kiedy przelaczm wajche na 4x4 nie zalacza sie od razu przedni naped dopiero po jakims czasie i to z hukiem tak jakby cos zaskakiwalo?? kiedy juz zalapie to przy maksymalnym skrecie cos stuka?? to jeszcze nie koniec problemów kiedy wylaczam 4x4 cos stuka puka az w koncu sie przestaje po okolo 2 km??
Prosze o pomoc bo jestem zielony w temacie, kupilem auto bo jest mi potrzebne do pracy?
z gory dziekuje za pomoc i zrozumienie
Prosze o pomoc bo jestem zielony w temacie, kupilem auto bo jest mi potrzebne do pracy?
z gory dziekuje za pomoc i zrozumienie
sprzegielka masz napewno tylko jakie......automaty czy manuale?jesli sam nie jestes w stanie tego wywnioskowac to poszukaj kogos bardziej kumatego badz smigaj do mechanika.przemas_s pisze:nie wiem czy sprzegielka czy automaty nie wiem o co chodzivandall1 pisze:Sprzęgiełka?Automaty?
podam model feroza 97' 1,6 silnik
Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
w jaki sposob moge sprawdzic jakie sa to sprzegielka?daro 16v pisze:sprzegielka masz napewno tylko jakie......automaty czy manuale?jesli sam nie jestes w stanie tego wywnioskowac to poszukaj kogos bardziej kumatego badz smigaj do mechanika.przemas_s pisze:nie wiem czy sprzegielka czy automaty nie wiem o co chodzivandall1 pisze:Sprzęgiełka?Automaty?
podam model feroza 97' 1,6 silnik
jaka jest roznica jesli manualne to co moze byc przyczyna
a jesli automatyczne to ...

- daihatsu_rocky_evo
- jestem tu nowy...
- Posty: 80
- Rejestracja: pn lut 12, 2007 8:34 pm
- Lokalizacja: SUCHA BESKIDZKA
Spokojnie, masz napewno automaty. Automat(sprzęgiełko np. automatyczne lub manualne czyli ręcznie załączane) to takie urządzenie w centralnej części koła przedniego które odpowiedzialne jest za dołanczanie przednich kół. Z tego co piszesz to wygląda że trzeba je rozebrać, przeczyścić i lekko przesmarować. To powinno pomóc.
...najważniejsze żeby obrotomierz był na czerwonym...
Rocky2.8TD,Niva(?),ExplorerII4.0
Rocky2.8TD,Niva(?),ExplorerII4.0
tak mi tez mowil ten koles od ktorego kupowalem autkodaihatsu_rocky_evo pisze:Spokojnie, masz napewno automaty. Automat(sprzęgiełko np. automatyczne lub manualne czyli ręcznie załączane) to takie urządzenie w centralnej części koła przedniego które odpowiedzialne jest za dołanczanie przednich kół. Z tego co piszesz to wygląda że trzeba je rozebrać, przeczyścić i lekko przesmarować. To powinno pomóc.
powiedz mi jeszcze bo juz probowalem to rozkrecic (z prawej strony mi sie udalo gorzej z lewej widac ze ktos juz probowal i troche srobu zjechane)
co trzeba tam wyjac po odkreceniu tego kapsla
za kapslem mialem taka srobke 12-tke ktora odkercilem
dalej byla taka siger(sprezyna stalowa) ktora blokowala tego juz sie balem zdejmowac gdyz nie bylem pewnien czy to cos da.
czy musze zdjac ten siger i wyjac co sie da wyjac i dopiero wtedy dowalic smaru

jaki smar

dzieki daihatsu_rocky_evo
- ArtekRadom
- Posty: 582
- Rejestracja: ndz sty 20, 2008 10:55 pm
- Lokalizacja: www.4x4.radom.pl
- Kontaktowanie:
I użyj nie za gęstego smaru bo tez du.a. Myślę że może być taki do przegubów. Rozkładaj bez obaw w drobny mak tylko zapamiętaj jak złożyć
A w razie coś masz drugie dla przykładu. A jak coś to są dwa automaty za nie duże pieniadze z Rockiego
bo to cholerstwo to raz działa a raz nie i kumpel sie chętnie pozbedzie.


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość