Przedni most ferka
Moderator: s3R
Przedni most ferka
Witam ,koeljne problemy z moim super wozidlem:D po ostatnich zabawach w terenie zmielilo mi kolo talerzowe w przednim moscie.Mam pytanie -dosc teoretyczne ale zawsze moze wniesc cos nowego do tematu.wiem najprosciej wymienic caly most i po sprawie.Moje pytanie czy ktos z Was ratowal w jakies niekonwencjonalne sposoby naprawiajac most?czy jest jakas dostepnosc czesci ?a raczej czy mozna by podpasowac i przelozyc kolo talerzowe i atakujace.raczej myslalem o przekladce z tylnego mostu ,moze z jakiegos 123 podejdzie czy poldka>?Bardziej realistyczna opcje widze raczej w przekladce calego mostu z ww aut poniewaz leza mi takie w garazu.Prosze bez jaj w tym temacie bo juz poznalem czarny humor niektorych forumowiczow.jesli ktos mial z Was jakies podobne doswiadczenia albo posaida info na takie tamaty prosze o konkrety bez kasztanow:D
Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
a ty to tak na poważnie z tym poldkiem i mesiem
jak podmieniać to tylko na takie jak było za cholere nie idzie przydrutować mostu z poloneza do frotki szczegulnie z przodu.
a najlepiej to zapodaj mosty z parcha a przedni sprzedaj jako gratis do tylnego.
@prima aprilis to dopiero w kwietniu ponoć jest

jak podmieniać to tylko na takie jak było za cholere nie idzie przydrutować mostu z poloneza do frotki szczegulnie z przodu.
a najlepiej to zapodaj mosty z parcha a przedni sprzedaj jako gratis do tylnego.
@prima aprilis to dopiero w kwietniu ponoć jest

- chiquito83
- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Dyferencjał kolegochiquito83 pisze:to tam jest most w ferce z przodu?

Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Przedni dyfer to slaby punkt ferozy. Uzywka to w Poznaniu ponad 1000zl.
Za sam atak z talerzem niewiele mniej.Jak kupisz to koniecznie pokasuj luzy
To one najczesciej sa przyczyna wybuchow dyfra.
Mozesz pokombinowac zaadoptowac mosty od czego innego ale bedzie problem bo beda za szybkie.
Za sam atak z talerzem niewiele mniej.Jak kupisz to koniecznie pokasuj luzy

Mozesz pokombinowac zaadoptowac mosty od czego innego ale bedzie problem bo beda za szybkie.
Cholerna sprezynka
- chiquito83
- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Tak tylko koszty sa znaczne z chcecia kupil bym cala ale kumpel ostatnio sprowadzal asia rockista tam dostal to za przyslowiowa czapke sliw ale koszt transportu tirem 2500zl i tu jest chyba glowny problemchiquito83 pisze:za 1000zl w uk kupisz cala feroze, moze sie oplaca sprowadzic?

Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
- chiquito83
- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
tir to średnio ok1800 zł , szukałem w tamtym tygodni. I wielki problem bo wiekszość nie ma najazdów i trzeba samemu cos w angli załatwiać. Najtańszy transport znalazłem w radomiu firma transportowa , powiedzieli 1600 zł. Odnośnie zakupu w angli ferozy to rzeczywiście można za ok 300 funtów kupić, lecz będzie bardzo zmachana, ostatnio znajomy dla mnie oglądał (w ogłoszeniu wszystko sprawne z przeglądami, przez telefon sprzedawca potwierdził) lecz po pojechaniu na miejsce to sie okazało że spalone sprzęgło i uszkodzona skrzynia biegów. auto w dobrym stanie to min. 600 funciaków.
FEROZA '92
www.mediumw.neostrada.pl
www.mediumw.neostrada.pl
- chiquito83
- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Widze za macie rozne poglady i rozne doswiadczenia biorac pod uwage piotra jesli serio by byly mosty w cenie od 400zl bylo by super obdzwonilem dosc kilku kolesi i serio minimum to 700 + przesylka .jesli nic nie wymysle to bede musial wybrac te opcje ale celowo poruszam temat tylnego dyfra i merca bo mysle ze bedzie on toporniejszy niz w ferce i wiecej wytrzyma w terenie,a jak juz pisalem mam taki u siebie wiec chcialbym z nim pokombinowac ale musze pierw dokladnie to oblukac i zdecydowac czy gra jest warta swieczki.Ps colorado co masz na mysli o kasowaniu luzow >?i w jaki sposob mozna to wyeliminowac?
Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Zamowilem jednak dyfer od ferki mysle ,niekoniecznie najtansze ale najszybsze i najprostrze rozwiazanie.moze ktos by mi naswietli sprawe z kasowaniem luzow?bo niechcialbym za jakis czas wymianeiac kolejnego z powodu"nie pokasowanych luzow"Colorado pisze:Prawidlowe ustawienie i pokasowanie luzow nie jest proste. Nigdy sam tego nie robilem, zawsze zlecalem mechanikowi.
A z mostow od merca do ferozy nic nie wyrzezbisz.
Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Tu chodzi o poprawną współprace wałka atakującego z kołem talerzowym.daro 16v pisze: moze ktos by mi naswietli sprawe z kasowaniem luzow?bo niechcialbym za jakis czas wymianeiac kolejnego z powodu"nie pokasowanych luzow"
Ustawia się to tak, aby uzyskać odpowiednie ślady współpracy i luz.
Chodzi też o uzyskanie odpowiedniego napięcia wstępnego w łożyskach
bocznych dyfra. Potrzebny jest dynamometr, tusz, czujnik zegarowy, klucz dynamometryczny, dokumentacja, odpowiednie stanowisko warsztatowe oraz dluuga praktyka.
Rzecz nie do zrobienia przez amatora w garażu. W niewielu warsztatach
potrafią i chcą to robić.
Jeśli dyfer jest zużyty to i tak nic mu nie pomoże.
Pozdr.
Rocky--->T II --->Samurai--->Jeep XJ 4.0--->Monterey/Galloper 

Mosty inny ale zasada ta sama:daro 16v pisze: moze ktos by mi naswietli sprawe z kasowaniem luzow?bo niechcialbym za jakis czas wymianeiac kolejnego z powodu"nie pokasowanych luzow"
http://www.pirate4x4.com/articles/tech/ ... Gear_Setup
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
Dyfer jeszcze nie doszedl ale mam nadzieje ze nie bedzie mial nadmiernych luzow ,jesli jednak tak bede musial cos z tym zrobic i sprobuje sam ale wiadomo ze pierwszy raz zawsze najgorzej wiec z pomoca opisu ktroy kolega zamiescil powyzej -za co wielkie dzieki,dam jakos rady.Co do ferki Anglika to dobry pomysle bo jak pomysle ile sie juz wlozylo to taki anglik bylby juz 2 razy zaplacony ale jak narazie dyfer zamowiony wiec nie widze potrzeby ale pewnei potrzeba sie znajdzie przy nastepnej awarii
Szczerze mowiac rozwazam kupno drugiej terenowki w teren by ferki nie meczyc bo jej zawieszenie to niestety ale kicha w ciezkie błotko....ale nie bede pisal o zamiarach tutaj na inna marke bo moge sie narazic
dzieki bardzo za pomocne opinie


Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość