Strona 1 z 1

Resory przód

: sob cze 14, 2008 3:36 pm
autor: K260 Inowrocław
czy macie jakieś sprawdzone sposoby na zapobieganie siadaniu przednich resorów ??
jakieś trwalsze zamienniki
zamienniki czy może podklepac i dołożyc lage, od czego pasuje ??

Re: Resory przód

: sob cze 14, 2008 4:35 pm
autor: Hinek
K260 Inowrocław pisze: jakieś trwalsze zamienniki czy może podklepac i dołożyc lage, od czego pasuje ??
Trwale to są oryginały. Tam są resory paraboliczne. Nie można dokładać
do nich zwykłych piór. Ja dołożyłem po jednym piórze, ale parabolicznym, wziętym z innej Rakiety. Problem przestał istnieć.
Możesz też zamówić nowe, np: Ironman :D
Pozdr.

Re: Resory przód

: sob cze 14, 2008 7:02 pm
autor: K260 Inowrocław
Hinek pisze:
K260 Inowrocław pisze: jakieś trwalsze zamienniki czy może podklepac i dołożyc lage, od czego pasuje ??
Trwale to są oryginały. Tam są resory paraboliczne. Nie można dokładać
do nich zwykłych piór. Ja dołożyłem po jednym piórze, ale parabolicznym, wziętym z innej Rakiety. Problem przestał istnieć.
Możesz też zamówić nowe, np: Ironman :D
Pozdr.
Świetny żart :wink: :wink:
pomyśle kiedy bede miał kase :wink: :wink:
a którą licząc od głownego wyjąłes lage ??
i gdzie ją dałes ??

: sob cze 14, 2008 8:15 pm
autor: kw99
mi kolega przaklepał i dołozył po jednum piórze od zuka narazie jest ok a z tyłu mam całe żukoskie + dłuższe wieszaki i taz jest OK 8)

: sob cze 14, 2008 9:25 pm
autor: Mad Max
taaaaa żukowskie i na pierwszej dziurze jesteś o 5cm krótszy :)21

: sob cze 14, 2008 9:59 pm
autor: K260 Inowrocław
Mad Max pisze:taaaaa żukowskie i na pierwszej dziurze jesteś o 5cm krótszy :)21
i bezpłatny dentysta :)21

Re: Resory przód

: sob cze 14, 2008 10:10 pm
autor: Hinek
K260 Inowrocław pisze:prz
a którą licząc od głownego wyjąłes lage ??
i gdzie ją dałes ??
Kupiłem swego czasu zużyte oryginalne przednie resory. Miejsce styku piór było zużyte. Główne pióro było przetarte prawie na wylot, a dolne zaostrzone na końcu :) Wziąłem to dolne, skróciłem po kilka cm. z każdej strony i dodałem jako trzecie. Zawias zrobił się twardszy, ale bez przesady.
Buda sie wyraźnie podniosła. Na razie nic się nie zmienia.
Przedtem resory kowal wyklepał, ale na krótko tylko pomogło.
Teraz mam z przodu trzypiórowe resory made in Daihatsu :D
Z tyłu główne pióra mam od Poloneza. Sprawdzają się. Przedtem oba były dorobione przez kowala i pękły. Tak że Poldek górą :wink:
Pozdr

Re: Resory przód

: ndz cze 15, 2008 3:16 am
autor: K260 Inowrocław
Hinek pisze:
K260 Inowrocław pisze:prz
a którą licząc od głownego wyjąłes lage ??
i gdzie ją dałes ??
Kupiłem swego czasu zużyte oryginalne przednie resory. Miejsce styku piór było zużyte. Główne pióro było przetarte prawie na wylot, a dolne zaostrzone na końcu :) Wziąłem to dolne, skróciłem po kilka cm. z każdej strony i dodałem jako trzecie. Zawias zrobił się twardszy, ale bez przesady.
Buda sie wyraźnie podniosła. Na razie nic się nie zmienia.
Przedtem resory kowal wyklepał, ale na krótko tylko pomogło.
Teraz mam z przodu trzypiórowe resory made in Daihatsu :D
Z tyłu główne pióra mam od Poloneza. Sprawdzają się. Przedtem oba były dorobione przez kowala i pękły. Tak że Poldek górą :wink:
Pozdr
to bede motał, tylko mnie dziwi że takie krótkie pomagajA przy katowaniu w terenie

: ndz cze 15, 2008 7:35 am
autor: kw99
Mad Max napisał
taaaaa żukowskie i na pierwszej dziurze jesteś o 5cm krótszy
możesz sprecyzowac "krótszy" bo nie bardzo rozumiem ?? Jak narazie na paru szlifach byłem i nie nazekam 8)

: ndz cze 15, 2008 9:42 am
autor: romankr
dodaj kolego po jednym piórze parabolicznym tej samej długości co główne sprawdzony sposób :)2

: ndz cze 15, 2008 10:45 am
autor: s3R
Ja mam zdaje się tylko jedno pióro z przodu z oryginału.
Reszta jest wymieniona na nowe cieńsze pióra.
Mam ich w sumie..... 5 8)
Miętko nie jest ale auto się po zrobieniu 4-5 tysi nie opadło praktycznie w ogóle.

Re: Resory przód

: ndz cze 15, 2008 1:44 pm
autor: daniel sto
Hinek pisze:
K260 Inowrocław pisze:prz
a którą licząc od głownego wyjąłes lage ??
i gdzie ją dałes ??
Kupiłem swego czasu zużyte oryginalne przednie resory. Miejsce styku piór było zużyte. Główne pióro było przetarte prawie na wylot, a dolne zaostrzone na końcu :) Wziąłem to dolne, skróciłem po kilka cm. z każdej strony i dodałem jako trzecie. Zawias zrobił się twardszy, ale bez przesady.
Buda sie wyraźnie podniosła. Na razie nic się nie zmienia.
Przedtem resory kowal wyklepał, ale na krótko tylko pomogło.
Teraz mam z przodu trzypiórowe resory made in Daihatsu :D
Z tyłu główne pióra mam od Poloneza. Sprawdzają się. Przedtem oba były dorobione przez kowala i pękły. Tak że Poldek górą :wink:
Pozdr

Od poldka nie były za długie?

Re: Resory przód

: pn lip 07, 2008 6:27 pm
autor: K260 Inowrocław
daniel sto pisze:
Hinek pisze:
K260 Inowrocław pisze:prz
a którą licząc od głownego wyjąłes lage ??
i gdzie ją dałes ??
Kupiłem swego czasu zużyte oryginalne przednie resory. Miejsce styku piór było zużyte. Główne pióro było przetarte prawie na wylot, a dolne zaostrzone na końcu :) Wziąłem to dolne, skróciłem po kilka cm. z każdej strony i dodałem jako trzecie. Zawias zrobił się twardszy, ale bez przesady.
Buda sie wyraźnie podniosła. Na razie nic się nie zmienia.
Przedtem resory kowal wyklepał, ale na krótko tylko pomogło.
Teraz mam z przodu trzypiórowe resory made in Daihatsu :D
Z tyłu główne pióra mam od Poloneza. Sprawdzają się. Przedtem oba były dorobione przez kowala i pękły. Tak że Poldek górą :wink:
Pozdr

Od poldka nie były za długie?
właśnie ??

: pn lip 07, 2008 6:32 pm
autor: K260 Inowrocław
I jeszcze jedno pytanie, mam resory przednie od rockyego 2.8 D ale są praktycznie w drgą strone przegięte, i mam pytanie czy to nic i wystarczy wyjąc pióro odpowiednio je podklepac i można dołożyc do resora ??

i pytanie numer 2 : auto tylko do terenu, chce żeby nie siadły te resory wiec czy byłby sens dołożyc dwie lagi od orginałów do orginałów ??

: pn lip 07, 2008 9:44 pm
autor: profesorr
ad1.wystarczy
ad2.raczej będzie za dużo

Re: Resory przód

: ndz lip 13, 2008 10:14 pm
autor: Hinek
daniel sto pisze: Od poldka nie były za długie?
Są za długie. Fachowiec skrócił. Natomiast nie trzeba było wiercić nowego otworu wbrew temu co znalazlem gdzieś na forum.
Pozdr.

Re: Resory przód

: pn lip 14, 2008 8:33 am
autor: K260 Inowrocław
Hinek pisze:
K260 Inowrocław pisze:prz
a którą licząc od głownego wyjąłes lage ??
i gdzie ją dałes ??
Kupiłem swego czasu zużyte oryginalne przednie resory. Miejsce styku piór było zużyte. Główne pióro było przetarte prawie na wylot, a dolne zaostrzone na końcu :) Wziąłem to dolne, skróciłem po kilka cm. z każdej strony i dodałem jako trzecie. Zawias zrobił się twardszy, ale bez przesady.
Buda sie wyraźnie podniosła. Na razie nic się nie zmienia.
Przedtem resory kowal wyklepał, ale na krótko tylko pomogło.
Teraz mam z przodu trzypiórowe resory made in Daihatsu :D
Z tyłu główne pióra mam od Poloneza. Sprawdzają się. Przedtem oba były dorobione przez kowala i pękły. Tak że Poldek górą :wink:
Pozdr

Ale przednie napewno nie klapną po mocnym katowaniu w terenie ??,bo nie chce mi sie co chwile eksperymentowac

Re: Resory przód

: pn lip 14, 2008 5:17 pm
autor: Hinek
K260 Inowrocław pisze: Ale przednie napewno nie klapną po mocnym katowaniu w terenie ??,bo nie chce mi sie co chwile eksperymentowac
U mnie nie siada. Jak pisałem mam po trzy pióra. Główne + 2 pomocnicze.
Pozdr

Re: Resory przód

: pn lip 14, 2008 9:28 pm
autor: K260 Inowrocław
Hinek pisze:
K260 Inowrocław pisze: Ale przednie napewno nie klapną po mocnym katowaniu w terenie ??,bo nie chce mi sie co chwile eksperymentowac
U mnie nie siada. Jak pisałem mam po trzy pióra. Główne + 2 pomocnicze.
Pozdr

: czw lip 17, 2008 1:06 pm
autor: K260 Inowrocław
a resory na tył ??


żukowskie pasują bez przeróbek ??

ile piór odjąc ??

: pn lip 21, 2008 1:33 pm
autor: K260 Inowrocław
tył już mam z głowy jutro do mnie przyjdą nowiutkie resory made in żuk :lol:

teraz jeszcze przód, a takie pytanie od czego jeszcze może podejśc laga na przód, jak nic nie znajde to bede cos dokładał od tylnych k 260 :cry: :cry: