Mosty : TD i D

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

K260 Inowrocław
Posty: 761
Rejestracja: czw sie 23, 2007 12:37 pm
Lokalizacja: Inowrocław
Kontaktowanie:

Mosty : TD i D

Post autor: K260 Inowrocław » wt lip 08, 2008 4:20 pm

Ostatnio gdzieś czytałem że wersja 2.8 TD ma o 1 mm większą średnice półosi niż wersja 2.8 D i że TD ma mocniejsze przegłuby, prawda to czy bzdura ??
Suzuki Samurai 1.3 Springi, simex, wolne mosty
Czyli moje potwory i spółka :)21 :)21

Awatar użytkownika
profesorr
Posty: 788
Rejestracja: czw gru 07, 2006 8:16 am
Lokalizacja: małopolska

Post autor: profesorr » wt lip 08, 2008 5:13 pm

przeguby są takie same,czasem były różnice w ilosci zębów na półosiach(chyba o jeden ząb ale już nie pamiętam)
tel660675798

K260 Inowrocław
Posty: 761
Rejestracja: czw sie 23, 2007 12:37 pm
Lokalizacja: Inowrocław
Kontaktowanie:

Post autor: K260 Inowrocław » wt lip 08, 2008 5:17 pm

profesorr pisze:przeguby są takie same,czasem były różnice w ilosci zębów na półosiach(chyba o jeden ząb ale już nie pamiętam)
dzieki :)2
Suzuki Samurai 1.3 Springi, simex, wolne mosty
Czyli moje potwory i spółka :)21 :)21

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » wt lip 08, 2008 6:25 pm

Przeguby są takie same, półośki w silnikach DL50 I DL mają inną ilość frezów niż te w silnikach DL51.
Zdrapek i poharatka

Awatar użytkownika
Ojo
 
 
Posty: 210
Rejestracja: pn sie 14, 2006 6:51 pm
Lokalizacja: Warmia

Post autor: Ojo » wt lip 08, 2008 8:38 pm

wszystko to prawda.
Ostatnio przerabiałem ten temat. W tej chwili w przednim moście mam półoś krótką z trzydziestoma nafrezowaniami, półoś długa pozostała oryginalna z 29 ....
Borowiackie Stowarzyszenie Driftingu Polnego

Awatar użytkownika
daniel sto
 
 
Posty: 1044
Rejestracja: czw mar 02, 2006 11:33 pm
Lokalizacja: KOŚCIERZYNA miasto z którego pochodził J-23

Post autor: daniel sto » wt lip 08, 2008 9:51 pm

Ojo pisze:wszystko to prawda.
Ostatnio przerabiałem ten temat. W tej chwili w przednim moście mam półoś krótką z trzydziestoma nafrezowaniami, półoś długa pozostała oryginalna z 29 ....
A ja będę miał odwrotnie :lol: :lol: :lol:
4x4 FULL-GAZ KASZUBY
DAIHATSU ROCKY na mostach PATROLA
"DANIELO"

Awatar użytkownika
Kamel
 
 
Posty: 802
Rejestracja: pt lut 28, 2003 12:59 am
Lokalizacja: Krakow

Post autor: Kamel » wt lip 08, 2008 11:34 pm

To zróbcie sobie zamianę w takim razie!!
FORTITUDINE VINCIMUS

K260 Inowrocław
Posty: 761
Rejestracja: czw sie 23, 2007 12:37 pm
Lokalizacja: Inowrocław
Kontaktowanie:

Post autor: K260 Inowrocław » śr lip 09, 2008 8:20 am

Kamel pisze:To zróbcie sobie zamianę w takim razie!!


Czyli ogólnie mówiąc jeśli mamy TD i odpowiednią wersję silnikową to natrafimy się na mocniejsze mocny niż w wersji bez tubiny :lol:
Suzuki Samurai 1.3 Springi, simex, wolne mosty
Czyli moje potwory i spółka :)21 :)21

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » śr lip 09, 2008 8:28 am

W mylnym błędzie jesteś.
Przeczytaj to co napisałem.
Ilość frezów nie ma znaczenia. Półoś nie uwala się na frezach od strony dyfra tylko od strony przegubu gdzie obie są takie same...
Poza tym silnik DL50 jest z turbiną.
Zdrapek i poharatka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości