Części blacharskie Feroza .
Moderator: s3R
- marianek4x4
- jestem tu nowy...
- Posty: 57
- Rejestracja: śr kwie 02, 2008 12:41 pm
- Lokalizacja: Łomiankowo
- Kontaktowanie:
Części blacharskie Feroza .
Witam Koledzy
szukam i nie mogę dostać części blacharskich do tylnych nadkoli i progów.
Znacie sklepy gdzie można takowe nabyć. Serdecznie dziękuję.
szukam i nie mogę dostać części blacharskich do tylnych nadkoli i progów.
Znacie sklepy gdzie można takowe nabyć. Serdecznie dziękuję.
- IWO_FERCIA
-
- Posty: 871
- Rejestracja: śr mar 21, 2007 12:43 pm
- Lokalizacja: Łódź
Ale szukasz te czesci do auta normalnego czy do tych modeli ktorymi sie zajmujecie wyczynowo ? 

Daihatsu 4x4 Fan Klub Polska [ http://daihatsu.glt.pl ] - znów OnLine (2o13r.)
Daro hmm
Zażartowałem sobie trochę za bardzo po lekturze strony http://www.scale4x4.pl/ bo się gdzieśtam otarłem o modelarstwo. Skąd to porównanie do Golfa to nie wiem. Chyba parę osób tu ma nadzwyczajną słabość do pleśni.
Btw. jeśli ktoś się nigdy nie zajmował modelami 4x4 ani lotniczymi to szczerze polecam
Linki bezpośrednie do alledrogo i ibej poniżej, z odfiltrowanymi daihatsu 4x4.
http://www.allegro.pl/search.php?string ... interval=7
http://search.ebay.pl/daihatsu_W0QQfromZR40
Przy okazji się zakochałem!!! ..pierwszy raz w tym tygodniu:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=409149990
Gdyby miała o 2 garnki więcej to bym się z nią bezzwłocznie ożenił
MiaaaaaFerrrrrrozzzza
Pozdro.
Zażartowałem sobie trochę za bardzo po lekturze strony http://www.scale4x4.pl/ bo się gdzieśtam otarłem o modelarstwo. Skąd to porównanie do Golfa to nie wiem. Chyba parę osób tu ma nadzwyczajną słabość do pleśni.
Btw. jeśli ktoś się nigdy nie zajmował modelami 4x4 ani lotniczymi to szczerze polecam

Linki bezpośrednie do alledrogo i ibej poniżej, z odfiltrowanymi daihatsu 4x4.
http://www.allegro.pl/search.php?string ... interval=7
http://search.ebay.pl/daihatsu_W0QQfromZR40
Przy okazji się zakochałem!!! ..pierwszy raz w tym tygodniu:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=409149990
Gdyby miała o 2 garnki więcej to bym się z nią bezzwłocznie ożenił

MiaaaaaFerrrrrrozzzza

Pozdro.
Daihatsu 4x4 Fan Klub Polska [ http://daihatsu.glt.pl ] - znów OnLine (2o13r.)
Coś to dziwne po opisie patrząc. Tzn. ja jestem laik jak chodzi o daihatsu - ale przecie zwykła ferozina ma 99 kucy z silnika 1.6 16v. Więc jakim bajerem jest silnik BMW o którym sprzedawca pisze ze ma 1.6 i 90 kucy? Może sie gość nie zna - ale przecież w wersji Rockiego firmowanej przez Bertone (Freeclimber) był montowany silnik 2.7 benzyna - niezły generator mocy. To czy do ferozy by bertone nie powinien iść jakiś mocniejszy motor?nes421 pisze:Przy okazji się zakochałem!!! ..pierwszy raz w tym tygodniu:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=409149990
Gdyby miała o 2 garnki więcej to bym się z nią bezzwłocznie ożenił![]()
MiaaaaaFerrrrrrozzzza
Pozdro.
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
Ale to na linku to ferozinapapas pisze:Nie znasz sięmdeja pisze:....ja jestem laik jak chodzi o daihatsu - ....![]()
![]()
Choć jak sama nazwa wskazuje - daj hajcu, więc tak 2,5 literka z bawari by był w sam raz do letkiego upalanka rackietą

kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
No właśnie szóstka rzędowa by tam nie weszła bo blok inny 
To jest niestety mocno stary i najsłabszy silnik M40 z pierwszych wersji BMW E30 i podobnych, w czasie jak ten Freeclimber był produkowany w BMW E30 były już montowane od ładnych paru lat nowsze i mocniejsze silniki
Wydaje mi się że jest swapowalny bez większych przeróbek (na podstawie opisów z netu) na taki silnik M42, 140KM:
http://allegro.pl/item396595735_bmw_e30 ... _swap.html
"The engine block is based on the BMW M40, used on the 318i, but had distinctive features such as double overhead cams driven by a timing chain, hydraulic valve lifters, and an increased 10:1 compression ratio."
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M42
Jakby chcieć popłynąć w koszta to dość ciekawe autko by mogło wyjść, pomijając że w 4 garnkach się gorzej gotuje niż w 6..

To jest niestety mocno stary i najsłabszy silnik M40 z pierwszych wersji BMW E30 i podobnych, w czasie jak ten Freeclimber był produkowany w BMW E30 były już montowane od ładnych paru lat nowsze i mocniejsze silniki
Wydaje mi się że jest swapowalny bez większych przeróbek (na podstawie opisów z netu) na taki silnik M42, 140KM:
http://allegro.pl/item396595735_bmw_e30 ... _swap.html
"The engine block is based on the BMW M40, used on the 318i, but had distinctive features such as double overhead cams driven by a timing chain, hydraulic valve lifters, and an increased 10:1 compression ratio."
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M42
Jakby chcieć popłynąć w koszta to dość ciekawe autko by mogło wyjść, pomijając że w 4 garnkach się gorzej gotuje niż w 6..
Daihatsu 4x4 Fan Klub Polska [ http://daihatsu.glt.pl ] - znów OnLine (2o13r.)
- ArtekRadom
- Posty: 582
- Rejestracja: ndz sty 20, 2008 10:55 pm
- Lokalizacja: www.4x4.radom.pl
- Kontaktowanie:
ArtekRadom hmm zanim coś napiszesz to może sprawdź czy to prawda..
Te linki które przesłałem w odpowiedzi na pytanie o części do Ferozy nie są bezpośrednio do jakichś aukcji.
To są linki specjalne przygotowane na potrzeby strony, odnoszące się bezpośrednio do kategorii z wyselekcjonowanymi Daihatsu 4x4
Póki nie zamkną allegro to te linki będą działać


Te linki które przesłałem w odpowiedzi na pytanie o części do Ferozy nie są bezpośrednio do jakichś aukcji.
To są linki specjalne przygotowane na potrzeby strony, odnoszące się bezpośrednio do kategorii z wyselekcjonowanymi Daihatsu 4x4
Póki nie zamkną allegro to te linki będą działać
Daihatsu 4x4 Fan Klub Polska [ http://daihatsu.glt.pl ] - znów OnLine (2o13r.)
- ArtekRadom
- Posty: 582
- Rejestracja: ndz sty 20, 2008 10:55 pm
- Lokalizacja: www.4x4.radom.pl
- Kontaktowanie:
Nevermind 
Co do swapu silnika to troche dziwne zeby M40 ze zwyklego Freeclimbera II mial dobre smarowanie skoro jest to rowniez silnik z osobowki, a M42 problemy ze smarowaniem..
Moze w standartowym Freeclimber II tez sa takie problemy ?
Przy okazji znalazlem opis Ferozy z przeszczepem (wymieniony silnik, skrzynia, reduktor, itd), silnik Nissana... 279KM
http://www.4wdworld.com.au/customcorner/ben_barlow.htm

Co do swapu silnika to troche dziwne zeby M40 ze zwyklego Freeclimbera II mial dobre smarowanie skoro jest to rowniez silnik z osobowki, a M42 problemy ze smarowaniem..
Moze w standartowym Freeclimber II tez sa takie problemy ?

Przy okazji znalazlem opis Ferozy z przeszczepem (wymieniony silnik, skrzynia, reduktor, itd), silnik Nissana... 279KM
http://www.4wdworld.com.au/customcorner/ben_barlow.htm
Daihatsu 4x4 Fan Klub Polska [ http://daihatsu.glt.pl ] - znów OnLine (2o13r.)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość