Powstrzymywałem się 10 sekund żeby nie odpowiadać ale nie dałem w końcu rady
mdeja - a Misiek Cypr ..?
może dlatego nikt zbytnio się nie pokazał bo nie ma nic o Teriosie. na forach 4x4 w innych krajach Terios jest normalnie w dziale Daihatsu
Kazde auto do czegos sluzy. Wiekszosc SUVow niekoniecznie do terenu, a Terios ma akurat dosc dobre opinie. Nie w sensie extremalnego offroadu ale w sensie uzywania w terenach gdzie z drogami jest roznie. Np. wiekszosc wypozyczalni samochodow dla turystow na Kostaryce oferuje wlasnie Terios'a, a w relacjach z wypraw w tamte rejony bywa wyraznie napisane ze zadna wieksza terenowka sie tam nie nadaje do jezdzenia ze wzgledu na rodzaj terenu.
Za Teriosem w Polsce mysle ze przemawia to ze drog sie juz nie remontuje po to zeby byly wyremontowane tylko zeby ktos mial prace, i predzej czy pozniej nie bedzie tu juz asfaltu

oraz to ze mamy zroznicowany klimat, przez co w zimie autami bez 4x4 szczegolnie w miejscowosciach pagorkowatych jezdzi sie srednio. Mysle ze gdyby ceny byly bardziej dostepne dla polskich realiow to sporo osob chetnie zamieniloby osobowki na cos typu Terios'a do poruszania sie na codzien + jakies wypady w teren. Troche martwiaca jest ta informacja od Miska o 4000rpm przy 100km/h, ale moze w nowej wersji to poprawiono bo widzialem Teriosa smigajacego 170km i silnik nie zmienił się w odkurzacz
Teoretycznie nazwa Offroad jakby nawiązuje do bezdroży, czyli np. takich terenów:
http://www.flickr.com/photos/edlf707/173858924/
http://picasaweb.google.com/montgomery. ... 0636105554
http://picasaweb.google.com/kcleague/Ke ... eCostaRica#
http://picasaweb.google.com/klivic/CostaRica#
Cytat ze strony:
"It's incredibly hard to find an American-made vehicle of any kind here. Everything you see is Japanese, Korean or the like: Toyota trucks, Kia flatbeds, Nissan sedans, Suzuki 4x4s, and those strange, never-see-them-at-home models like our Daihatsu Terios. Just about the only American vehicle you see is the occasional old Jeep. (
Never a new one, one, because they're just too damn big, and two, because they're no longer intended to be taken off-road.)
It's very strange. Do American Auto manufacturers not consider Central America part of their target market, or are US-designed vehicles just too damned wide for these roads? "
No chyba że się mylę i że wyłącznie do zawziętego mielenia w jednej i tej samej kałuży
Tak czy inaczej, gwoli ścisłości - gdybym miał wybierać, wybrałbym Ferozę. Najbardziej uniwersalne Daihatsu chyba.
No i ogólnie polubiłem japończyki.. Z częściami faktycznie nie jest lekko, ale też rzadko bywa tak żeby się wogóle nie dało.