przedni naped
Moderator: s3R
przedni naped
witam wszystkich milosnikow ferozy.jestem nowicjuszem na forum chociaz feroze mam od 4lat.od momentu kiedy kupilem fercie2 mam problem z przednim napedem to znaczy. w okresie zimowym (tylko zimowym)gdy autko jest zmarzniete po nocnych mrozach i rano ruszam do pracy dochodza dziwne odglosy jakby naped chcial sie zalaczyc samoczynnie wiec ztrzymuje sie zalanczam naped przejade pare metrow odpinam naped i dziwne odglosy znikaja ,problem pojawia sie dopiero nastepnego ranka.w czym moze byc problem. dzieki
witam,
dziś miałem (mam?) podobny problem - mimo poranka w okolicy minus 2 stopni C - ujechałem ok. 200 m i po skręcie pod kątem 90 stopni nagle coś załomotało z przodu. Auto zostawiłem i poleciałem do roboty na nogach. Teraz podjechałem, zrobiłem tak jak kol powyżej, czyli załączyłem przód, ujechałem z 20 i już było ok., zatrzymałem, rozłączyłem wajchą, cofnąłem parę metrów i było ok. To jadę. Po ok. 300 m znów jakieś dźwięki z przodu, coraz głośniejsze, a przy hamowaniu jeszcze głośniejszy łomot. Znów taka sama terapia i na 500 pomogło, na końcu znów się pojawił hałas przy zwalnianiu na biegu/hamowaniu silnikiem, takie jakby wycie, a po hamowaniu hamulcem znó łomot.
Co to może być - sprzęgiełka, przeguby???
dziś miałem (mam?) podobny problem - mimo poranka w okolicy minus 2 stopni C - ujechałem ok. 200 m i po skręcie pod kątem 90 stopni nagle coś załomotało z przodu. Auto zostawiłem i poleciałem do roboty na nogach. Teraz podjechałem, zrobiłem tak jak kol powyżej, czyli załączyłem przód, ujechałem z 20 i już było ok., zatrzymałem, rozłączyłem wajchą, cofnąłem parę metrów i było ok. To jadę. Po ok. 300 m znów jakieś dźwięki z przodu, coraz głośniejsze, a przy hamowaniu jeszcze głośniejszy łomot. Znów taka sama terapia i na 500 pomogło, na końcu znów się pojawił hałas przy zwalnianiu na biegu/hamowaniu silnikiem, takie jakby wycie, a po hamowaniu hamulcem znó łomot.
Co to może być - sprzęgiełka, przeguby???
Kuba