Roznica DL 50 a DL 51?
Moderator: s3R
-
-
- Posty: 187
- Rejestracja: pt lut 15, 2008 10:39 pm
- Lokalizacja: WDZYDZE
Roznica DL 50 a DL 51?
Potrzebuje szybkiej oceny w roznicy miedzy silnikami, z gory dziekuje za pomoc
DAIHATSU ROCKY
PARCHATY ROPUCH
PARCHATY ROPUCH
Re: Roznica DL 50 a DL 51?
dekiel zaworów po pierwsze,pokrywa rozrządu aluminiowa w dl50(koła zębate) a plastikowa w dl51(pasek zębaty)
tel660675798
Re: Roznica DL 50 a DL 51?
Mam wrażenie że w Rakietach z okrągłymi światłami był DL50. A z kwadratowymi DL51.
Ale może mi się tak tylko wydaje. DL zaś były w obu wersjach.
Ale może mi się tak tylko wydaje. DL zaś były w obu wersjach.
Zdrapek i poharatka
Re: Roznica DL 50 a DL 51?
DL 50 jest nieco głośniejszy niż DL 51. I nieco słabszy, ale bezobsługowy rozrząd ma swoje plusy
Re: Roznica DL 50 a DL 51?
W niektórych rakietach był też montowany DL62 (2.8TDI) 115 KM, podobno łatwo swapowalny na 1KZ-TE (3.0TDI) , ale raczej się w Europie taki egzemplarz z DL62 nie pojawi, a 1KZ-TE też sobie u nas swoje kosztuje..


Ostatnio zmieniony ndz maja 17, 2009 6:04 pm przez nes421, łącznie zmieniany 1 raz.
Daihatsu 4x4 Fan Klub Polska [ http://daihatsu.glt.pl ] - znów OnLine (2o13r.)
Re: Roznica DL 50 a DL 51?
nes421 pisze:W niektórych rakietach był też montowany DL62 (2.8TDI), podobno łatwo swapowalny na 1KZ-TE (3.0TDI) , ale raczej się w Europie taki egzemplarz nie pojawi, a 1KZ-TE też sobie u nas swoje kosztuje..
to co wkleiłeś to zdjęcie dl52 po 94 roku już wyposażony w recyrkulacje spalin,silniki 2.8 toyoty z tego co kojarzę były bez turbinki i bardzo rzadko się je spotyka a w daihatsu seryjnie ich nigdy nie montowali
tel660675798
Re: Roznica DL 50 a DL 51?
Na zdjęciu jest DL62
Cytuję:
DL62
Is a version of the family termutakhir DL, DL62 improved performance DL51 with the addition of several features, among others, the EGR (Emission Gas Recirculating) valve and the device so that the intercooler engine DL62 more vigorous and more environmentally friendly than the engine turbo diesel engine production Daihatsu previously. Physically, DL62 can be distinguished from the existence of the EGR Valve on the top of the intake manifold and valve cover old dapple gray.
DL62 also never officially entered the market to Indonesia, can be found in the DL62 model F73/F78 production between the years 1994 to 1997.
Cytuję:
DL62
Is a version of the family termutakhir DL, DL62 improved performance DL51 with the addition of several features, among others, the EGR (Emission Gas Recirculating) valve and the device so that the intercooler engine DL62 more vigorous and more environmentally friendly than the engine turbo diesel engine production Daihatsu previously. Physically, DL62 can be distinguished from the existence of the EGR Valve on the top of the intake manifold and valve cover old dapple gray.
DL62 also never officially entered the market to Indonesia, can be found in the DL62 model F73/F78 production between the years 1994 to 1997.
Daihatsu 4x4 Fan Klub Polska [ http://daihatsu.glt.pl ] - znów OnLine (2o13r.)
Re: Roznica DL 50 a DL 51?
Raczej nie, bardziej coś jakby DL52 = DL62
Wisi to w opisie silników występujących w Daihatsu na forum, post był wyświetlany 650 razy i nikt nie zgłosił błędu.
Możliwe że na Europę silnik z tym wyposażeniem szedł jako DL52 a na Azję DL62
Jak mi powiesz jak na klawiaturze napisać "Rugger" i "DL" po japońsku to sprawdzę dokładnie
Póki co umiem pisać "Rocky" a w Japonii Rocky to Feroza ;/
Wisi to w opisie silników występujących w Daihatsu na forum, post był wyświetlany 650 razy i nikt nie zgłosił błędu.
Możliwe że na Europę silnik z tym wyposażeniem szedł jako DL52 a na Azję DL62
Jak mi powiesz jak na klawiaturze napisać "Rugger" i "DL" po japońsku to sprawdzę dokładnie

Daihatsu 4x4 Fan Klub Polska [ http://daihatsu.glt.pl ] - znów OnLine (2o13r.)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości