Strona 1 z 1
Kilka pytań początkującego
: pt sie 07, 2009 11:02 pm
autor: Ziołek
Witam,
jakiś czas temu zanabyłem Rocky'ego, i w związku z tym mam do szanownej braci kilka pytań.
1.Co to jest za puszka pod filtrem oleju?
2.Mógłby któryś z kolegów (lub koleżanek) wkleić zdjęcia zawieszenia Rocky'ego przed '93 rokiem?
poprzedni właściciel nieźle namieszał, z tylu jeden resor jest odwrócony tył naprzód, a z przodu te pióra które są (a co najmniej jednego brakuje) wyglądają na dosztukowane.
Pozdrawiam, i pewnie jeszcze nie raz napiszę z pytaniem,
Wojtek
Re: Kilka pytań początkującego
: pt sie 07, 2009 11:10 pm
autor: gri74
wyrazy współczucia

Re: Kilka pytań początkującego
: pt sie 07, 2009 11:11 pm
autor: Ziołek
E tam współczucia, tani był, to i rewelacji nie będzie, ale chciałbym go doprowadzić do jako takiego stanu.

Re: Kilka pytań początkującego
: pt sie 07, 2009 11:13 pm
autor: gri74
co by było tanio , musi być drogo
powodzenia

Re: Kilka pytań początkującego
: sob sie 08, 2009 7:22 am
autor: IWO_FERCIA
Re: Kilka pytań początkującego
: sob sie 08, 2009 8:18 am
autor: piotrh
Co do odwróconego pióra .Kupiłem Anglika na części i też tak miała (bo to Ferozka była).Spec od resorów powiedział że taki system normalnie pracuje i bardzo często się go spotyka
Re: Kilka pytań początkującego
: sob sie 08, 2009 8:34 am
autor: selim
Te dwa pióra pomocnicze są odwrócone
Re: Kilka pytań początkującego
: sob sie 08, 2009 3:35 pm
autor: vandall1
Pewnie gadacie o przeciążeniówkach

Re: Kilka pytań początkującego
: sob sie 08, 2009 8:46 pm
autor: Ziołek
O, dzięki za zdjęcia, zapomniałem dodać jeszcze że temat dotyczy 2.8TD, DL-51 dokładniej, nie wie nikt nic o tej puszce?
A co do resorów, to fabryczne resory ile mają piór?
U mnie z lewej strony z przodu są 3, z prawej chyba 2 (dokładnie teraz nie pamiętam jak to szło, w każdym razie z prawej jest o jedno pióro mniej), a z tyłu są po 4 pióra.
Pozdrawiam.
Re: Kilka pytań początkującego
: ndz sie 09, 2009 9:55 am
autor: s3R
Anty przeciążeniówka jestz tyłu. To jest taki wygięty płaskownik i wygląda jak by był na odwrót. Nie odwracaj go jednak czasem

bo zawieszenie będziesz miał jak zabetonowane
To jest po to żeby nie łamać resorów przy dużym skoku zawieszenia albo jadąc szybko po dziurach.
Puszka pod filtrem oleju to zapewne jest chłodnica oleju.
Re: Kilka pytań początkującego
: ndz sie 09, 2009 7:47 pm
autor: Ziołek
Co do resorów, to nie są odwrócone w sensie że wygięte w dół pióro (bo nie ma takiego u mnie), tylko odwrócony tyłem na przód cały resor tylny (jak z resztą napisałem

)
Czyli widzę że czeka mnie całkowita przebudowa obecnych resorów, tylko nie wiem czy robić tak jak w oryginale, czy jakoś sobie samemu dopasować.
Re: Kilka pytań początkującego
: pt sie 14, 2009 1:32 pm
autor: Sztanca
Auto stoi krzywo? źle się prowadzi? jeśli nie - nic nie przerabiaj. Nie należy modyfikować czegoś co działa. Ja mam z tyłu w jednym resorze 5 piór, w drugim 4.
Re: Kilka pytań początkującego
: pt sie 14, 2009 4:09 pm
autor: Ziołek
Jak jeździ nie wiem, od razu jak go na lawecie dowiozłem to poszedł na warsztat.
Wolę wszystko zrobić teraz, dopóki mam ładny dostęp.
Re: Kilka pytań początkującego
: sob sie 15, 2009 5:41 am
autor: nes421
Nie należy modyfikować czegoś co działa.
Nawet jeśli może działać zdecydowanie lepiej ? Nie zgadzam się z tym stwierdzeniem..
Re: Kilka pytań początkującego
: sob sie 15, 2009 2:37 pm
autor: Ziołek
Mam dostęp do wielu resorów, za bardzo niską cenę, więc chyba zacznę eksperymentować, i dobiorę twardość zawiechy pod siebie.