wymiana szczęk hamulcowych feroza

Feroza, Wildcat, Rocky

Moderator: s3R

street_swc
 
 
Posty: 101
Rejestracja: śr gru 03, 2008 9:18 pm
Lokalizacja: Kraśnik

wymiana szczęk hamulcowych feroza

Post autor: street_swc » sob mar 20, 2010 12:03 am

drodzy koledzy mam mały problem chciałem wymienić szczęki hamulcowe w mojej ferozie, ale za chorobę nie mogę się do nich dostać tu pytanie czy poprostu tak się zapiekły czy to japończycy zastosowali swój patent na upiększanie życia?? :-?

tower5
 
 
Posty: 162
Rejestracja: pt paź 05, 2007 2:17 pm
Lokalizacja: Kazimierz Dolny

Re: wymiana szczęk hamulcowych feroza

Post autor: tower5 » sob mar 20, 2010 11:25 pm

widać że nie miałeś nigdy kaszla(malucha) problem występujący przy kazdej wymianie :)21
młotek w dłoń i kilka strzałów w bęben z boku i zejdzie bęben :)21
F78

Awatar użytkownika
Tomstar
 
 
Posty: 129
Rejestracja: sob mar 03, 2007 11:12 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: wymiana szczęk hamulcowych feroza

Post autor: Tomstar » ndz mar 21, 2010 8:54 pm

A nie masz w bębnie dwóch gwintowanych otworów żeby wkręcić śruby? Patent skuteczniejszy niż młotek, ale jak masz zerwane gwinty i duże ranty wewnątrz bębna to tylko młot i podważanie śrubokrętem będzie skuteczne.

Awatar użytkownika
barteks
 
 
Posty: 895
Rejestracja: pt gru 17, 2004 2:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: wymiana szczęk hamulcowych feroza

Post autor: barteks » pn mar 22, 2010 12:00 am

Może trzeba spuścić ręczny :roll:
poległ pod Jesionem: Daihatsu Wildcat F75 2,8TD

radek.er
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: czw sie 04, 2011 9:35 pm

Re: wymiana szczęk hamulcowych feroza

Post autor: radek.er » wt sie 30, 2011 8:56 am

Trzeba popuścić samoregulator .Od tyłu jest otwór zakryty podłużną gumką , wyciągasz ją i płaskim śrubokrętem pokręcasz nakrętke z takimi ząbkami wtedy luzują się szczęki i bęben sciągasz rękami POZDRAWIAM :)

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Re: wymiana szczęk hamulcowych feroza

Post autor: s3R » wt sie 30, 2011 9:54 am

O ile się nie zapiekł na półosi.
Zluzować linkę ręcznego. Ręcznie odkręcić samo regulator od tyłu bębna śrubokrętem.
Wkręcić twarde śruby w gwinty na bębnie i lekko dokręcać na przemian naparzając młotkiem żeby gwintów nie zerwać.
Jak nie ma gwintu to spawnąć nakrętki na zewnątrz i jak wyżej.
Zdrapek i poharatka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Daihatsu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość